Ham-kam kommer med tre strake seire (Stabæk 3-2, S08 3-2, og Aafk 2-1), og ligger på trygg grunn foran søpla. Det blir et hyggelig gjensyn med Melga, og ellers kan jeg nevne at duoen Udahl og Kirkevold har scoret 9 av 19 mål. Det er noen flere kjente navn i laget, men jeg har sett lite av Kamma i år. Gutta i Harde Mottak avslutter siste episode med en rask oppsummering, så de som er interesserte kan lytte til de siste 12-13 min. for mer info.
Selv stiller vi uten Adams, og de som er skadet. Meg bekjent er det ingen som har blitt spilleklare i løpet av uka, så det blir nok få ytterligere endringer på laget. Jeg håper vi skifter formasjon til 3-4-3 med Lehne som spiss. Spørsmålet blir hvorvidt Svendsen eller Skogvold starter på høyrevingen. Jeg tipper startoppstillingen ser slik ut:
Mads
Garnås - Skjærvik - Dragsnes
Ranger - Hoff - Ibrahimaj - Edh
Skogvold - Lehne - Åsen
Selv stiller vi uten Adams, og de som er skadet. Meg bekjent er det ingen som har blitt spilleklare i løpet av uka, så det blir nok få ytterligere endringer på laget. Jeg håper vi skifter formasjon til 3-4-3 med Lehne som spiss. Spørsmålet blir hvorvidt Svendsen eller Skogvold starter på høyrevingen. Jeg tipper startoppstillingen ser slik ut:
Mads
Garnås - Skjærvik - Dragsnes
Ranger - Hoff - Ibrahimaj - Edh
Skogvold - Lehne - Åsen
Kommentar