EDH har vært svak .
Runde 16; LSK - Ham-kam, Åråsen stadion, Søndag 30.07.23, kl. 17.00
Collapse
X
-
Ranger burde tas av og benkes resten av sesongen, han holder ikke OBOS nivå engang. En radiobil ut og en radiobil inn.Kommentar
-
👍 16Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vi gjør en god kamp i dag. Hamkam er ikke noe dårlig lag, de kommer fra tre strake seire. Godt innhopp av Henrik, herlig med hans første mål. Jeg synes noe av det aller mest gledelige er å se hvor gode og hissige vi er i gjenvinningsspillet i dag. Simon forever!Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Se hvor mye dette betyr for Henrik da! Herregud, sitter her med tårer i øynene på vegne av gutten.
Ellers er det faen meg pinlig hvordan Bakke og Myhre ikke klarte å skape én jævla sjanse mot dette svake Kamma-laget. Godt å være kvitt dem!
Igjen skaper vi nesten 3 i xG. 22 skudd. Vi er et helt annet lag framover i banen nå, selv helt uten Adams. Dette skal gå fint det.Last edited by Kanarivogel89; 30.07.2023, 18:07.👍 4Kommentar
-
Veldig. Svendsen har noe helt eget ved seg. Kommer meget godt fra kampen i dag. Sitter og ser Glimt-Tromsø nå og tar meg selv i å tenke at en Tobias med tillit ville blitt enorm i en Mvuka-rolle i dette Glimt-laget. Får vi brukt ham riktig, har vi en juvel i klubben. Men han vil dessverre aldri få tillit over tid ser det ut til. Litt nå eller aldri for LSK-framtiden hans. Jeg håper han får starte noen kamper framover nå så han kan komme inn i rytmen👍 4Kommentar
-
Veldig. Svendsen har noe helt eget ved seg. Kommer meget godt fra kampen i dag. Sitter og ser Glimt-Tromsø nå og tar meg selv i å tenke at Tobias ville blitt enorm i en Mvuka-rolle i dette Glimt-laget. Får vi brukt ham riktig, har vi en juvel i klubben. Men han vil dessverre aldri få tillit over tid ser det ut til. Litt nå eller aldri for LSK-framtiden hans
Ellers så synes jeg det var en ordentlig morsom og god kamp av oss. Har utviklet pasningsspillet vårt, og selv med såpass mange sentrale ute etterhvert så levere gutta. Ibra og Dragsnes synes jeg har våknet veldig, så ikke noe prekært savn etter en venstrefot på venstre back lenger.
👍 2Kommentar
-
Selv om vi ikke imponerer voldsomt idag så er det en solid match. Vi har full kontroll på et kamma i medgang. Dragen gjør en god match som er gledelig å se. Jeg tror vi fremover faktisk kan ha godt av at Adams nå drar. Jeg tror vi skal få se mye gøy med Svendsen, Lehne og Skogvold i høst. Skogvold må få mye spilletid. Han er uredd men stiller idag med høye skuldre og vil litt mye. Ikke rart. Har ikke vært så nervøs før en straffe siden cupfinalen i 2005. Deilig å de den gå inn! Han kommer til å bli en klassespiller!!!!I år så tar vi altKommentar
-
👍 5Kommentar
Kommentar