Nå må vi kle oss!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Svart og gul
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 389

    Nå må vi kle oss!

    Er møkklei av å se alle VIF-tilhengerne i området! Nå må vi kle oss i LSK-artikler og vise oss fram vi også!
    Søppelgjengen er fortsatt høyt oppe etter fjorårssesongen, men vi trenger ikke å grave oss ned av den grunn. Vi må vise at det er LSK som er dominerende på Romerike!
  • RuneK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 861

    #2
    Re: Nå må vi kle oss!

    Opprinnelig skrevet av Svart og gul
    Er møkklei av å se alle VIF-tilhengerne i området! Nå må vi kle oss i LSK-artikler og vise oss fram vi også!
    Søppelgjengen er fortsatt høyt oppe etter fjorårssesongen, men vi trenger ikke å grave oss ned av den grunn. Vi må vise at det er LSK som er dominerende på Romerike!
    >Helt enig med deg

    Det har kommet nye og bedre LSK klær, så utvalget kan vi ikke klage på.

    Kommer visst snart klær som er beregnet for daglidags bruk, med en liten tvist av andre farger en bare gult og sort. Dette er klær med liten logo etc.

    Høres ut som at dette blir bra iallefall.


    RuneK
    Støtt FuglaTifo
    Kontonr: 6201 05 41919

    Kommentar

    • Hertis
      I karantene
      Forumonanist
      • May 2004
      • 173

      #3
      Liten logo høres fint ut, svære LSK logoer blir liksom litt glorete :twisted:en hettegenser endel enga fans går med er førøvrig ganske kul, kult å fått no sånnt i LSK stil

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #4
        je.. den med "en by ett lag" syntes den genseren ser kul ut, bare kjipt at det er så langt unna riktig lag du kan komme..

        kjipt å jobbe i butikken så kommer kjetil siem og sånt inn med den bl.a og en del andre folk med vif klær.. har sett en person der(bortsett fra meg) med LSK logoer på noenting.. har forresten gunnar halle, henning berg og til tider uwe rösler som faste kunder i butikken... og for ikke å glemme frode grodås
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #5
          Enig. Vær bidige dag omtrent ser jeg folk i enga artikler på ica`n under meg. Ser sjeldent noen med lsk artikler. Er en svart bil med et par lsk klistremerker parkert på parkeringsplassen ved ica ganske ofte da, er den noen her sin?

          Kommentar

          • Torshovkanari
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jan 2005
            • 102

            #6
            Dere som sliter på Romerike kan jo tenke dere åssen det er for meg her på Torshov! Men har da skjerfet mitt som det kommer en del kommentarer om på butikken...hehe...

            Kommentar

            • Svart og gul
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 389

              #7
              Selvsagt mest i hovedstaden, men det bryr meg egentlig langt bak. Det som irriterer meg er at hvis jeg ser supporter-effekter på Romerike, så er det nesten bare VIF som synes. Ser så å si aldri noen med LSK-artikler! I går så jeg til og med en med VIF-genser i Lillestrøm :evil:

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                Selvsagt mest i hovedstaden, men det bryr meg egentlig langt bak. Det som irriterer meg er at hvis jeg ser supporter-effekter på Romerike, så er det nesten bare VIF som synes. Ser så å si aldri noen med LSK-artikler! I går så jeg til og med en med VIF-genser i Lillestrøm :evil:
                VIF-genser i Lillestrøm ? Blasfemi !

                Kommentar

                • Svart og gul
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 389

                  #9
                  Tydelig at de skal yppe seg etter at de for første gang på en årrekke kommer foran oss på tabellen!

                  Kommentar

                  • Fugla- patriot83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2005
                    • 1241

                    #10
                    Re: Nå må vi kle oss!

                    Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                    Er møkklei av å se alle VIF-tilhengerne i området! Nå må vi kle oss i LSK-artikler og vise oss fram vi også!
                    Søppelgjengen er fortsatt høyt oppe etter fjorårssesongen, men vi trenger ikke å grave oss ned av den grunn. Vi må vise at det er LSK som er dominerende på Romerike!
                    Er så enig, så enig, "Svart og gul"!! Kle dere stolt i Lillestrøms klær!! Det er en ærefull historie klubben har!!

                    Og til dere fra Romerike, som holder med bydelsklubben, vil jeg herved døpe til Engatøser!!

                    Lenge leve Lillestrøm!!
                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                    Kommentar

                    • Fjeller'n
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 905

                      #11
                      Her er vi inne på et tema jeg brenner for.
                      Unga dine, søskenbarna dine osv. SKAL gå med LSK-lue om vinter'n. Dermed basta. (Gå med LSK-lue selv også hvis du er mindre i knotten enn meg. De er merket med "one-size-fits-all", men han derre "all" må være ganske liten.)
                      Marker revir med LSK-effekter !

                      Så forresten et kostlig syn her om dagen:
                      En bleik, kvisete unggutt som luftet bikkja si iført unevnelig jakke og skjerf. Sted: Midt på en åker i Fetsund.
                      Jeg vil ha meg frabedt at de prøver å stjele "bonde-stempelet" vårt.


                      Stian
                      Fetsund
                      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                      Kommentar

                      • Ola
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1651

                        #12
                        For min del er det fint lite av dagens LSK supporter utstyr jeg kunne tenke meg å gå med utenom kamp.

                        De som produserer opp har kun fokus på pris, driter i kvalitet og ingen kreativitet. Verst av alt er at de ikke forstår viktigheten av å være konsekent i bruk av farge. Det finnes faktisk en standard, i dag så benyttes hele pantone-viften når man produserer produkter.

                        Ikke engang original drakta er brukbar! Masse reklame i alle farger som sitter på en dårlig Adidas drakt.

                        Men det finnes et ganske ok skjerf.

                        Kommentar

                        • sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Ola
                          For min del er det fint lite av dagens LSK supporter utstyr jeg kunne tenke meg å gå med utenom kamp.

                          De som produserer opp har kun fokus på pris, driter i kvalitet og ingen kreativitet. Verst av alt er at de ikke forstår viktigheten av å være konsekent i bruk av farge. Det finnes faktisk en standard, i dag så benyttes hele pantone-viften når man produserer produkter.

                          Ikke engang original drakta er brukbar! Masse reklame i alle farger som sitter på en dårlig Adidas drakt.

                          Men det finnes et ganske ok skjerf.
                          Da håper jeg virkelig du blir fornøyd når shoppen kommer med sin nye kolleksjon. Har selv vært med på å velge ut klærne, og legger mye stolthet i det, så jeg håper som sagt du blir og alle andre blir happy...

                          Petter

                          Kommentar

                          • Christer
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 388

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av petter
                            Da håper jeg virkelig du blir fornøyd når shoppen kommer med sin nye kolleksjon. Har selv vært med på å velge ut klærne, og legger mye stolthet i det, så jeg håper som sagt du blir og alle andre blir happy...

                            Petter
                            når er det denne kolleksjonen kommer ut?

                            Kommentar

                            • Do'h
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 1891

                              #15
                              Ny Regel: Hvis man ser folk med VIF artikler i Lillestrøm (med mindre man ødelegger dem) skal dem jages ut.
                              LSK FOR GULL 2006

                              Kommentar

                              • ketil
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Feb 2004
                                • 246

                                #16
                                Men det finnes et ganske ok skjerf

                                Ja, det gule og svart stripete er bra, synes også de svarte skjortene med LSK-emblem på er fine. Ellers er det mye sørgelige klær ute og går. Gule allværsjakker synes godt, men ser ikke bra ut. Å gå med bandana burde vært forbudt, flagg knytt rundt livet? Noen ganger virker det som fotballsupportere synes klovning er en misjon og et delmål i livet.

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Christer
                                  Opprinnelig skrevet av petter
                                  Da håper jeg virkelig du blir fornøyd når shoppen kommer med sin nye kolleksjon. Har selv vært med på å velge ut klærne, og legger mye stolthet i det, så jeg håper som sagt du blir og alle andre blir happy...

                                  Petter
                                  når er det denne kolleksjonen kommer ut?
                                  Det er jeg mere usikker på igjen....men god tid før seriestart var siste prognose

                                  Petter

                                  Kommentar

                                  • Håkon Henriksen
                                    Administrator
                                    • Nov 2003
                                    • 6411

                                    #18
                                    Jeg kjører rundt med to "feite" LSK merker i bakvinduet på Mazdaratien min, og LSK Capsen er nesten alltid på, Nøkklering-bånd dingsen henger seff alltid ut av lomma.

                                    Men jeg ønsker meg ei jakke, som er enkel men stilfull.. finnes det ?

                                    .
                                    Håkon Henriksen
                                    -
                                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                    -
                                    ALT FOR FUGLA

                                    Kommentar

                                    • Svart og gul
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 389

                                      #19
                                      Forresten Nordby, er vel ikke ICA i Lillestrøm!? Er utrolig i så fall hvis Enga-folk har invadert byen vår! :evil: :shock:

                                      Kommentar

                                      • ON
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3639

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                                        Forresten Nordby, er vel ikke ICA i Lillestrøm!? Er utrolig i så fall hvis Enga-folk har invadert byen vår! :evil: :shock:
                                        Rimi alex`en skifta navn til ica!

                                        Jeg var innom shopen i går å kjøpte en feeeeeeeeet lue med lsk logo, og en eLSKer hette genser. Dem har en ganske kul ytterjakke der også med lsk logoen på.

                                        Kommentar

                                        Working...