Da får vi muligheten til å revansjere det tafatte tapet fra Åråsen. Det mest triste med kampen er at TIL har solgt navnet og Alfheim har blitt noe unevnelig. Vi har generelt slitt på nevnte Alfheim, cuptriumfen til tross, og ‘gutans’ sterke borteseier mot Glimt gjør at vi stiller som underdogs. Merkelig med tanke på at Tromsø solgte August Mikkelsen etter fjorårssessongen.
Vi still med en meget utsatt tropp. Forsvaret vårt er nesten utradert, og det er usikkerhet rundt Ranger, Hoff, Åsen og Ibrahimaj. Er optimist nok til at alle blir klar til å starte, og så får vi heller bruke alle byttene våre.
Mads
Garnås - Skjærvik - Dragsnes
Ranger - Hoff - Ibrahimaj -Edh
Skogvold - Lehne - Åsen
Jeg tror Skogvold med sin fart og kontringsstyrke passer bedre enn Svendsen, og så kan heller Tobias komme inn når det begynner å bli slitne bein. Resten av troppen gir seg selv.
Kanarivogel89 lanserte følgende lagoppstilling dersom de tvilsomme ikke kan starte:
Mads
Garnås - Slørdahl - Skjærvik
Edh - Uba - Lundemo - Dragsnes
Skogvold - Lehne - Svendsen
Eneste endring jeg ville gjort er Uba på kant og Edh sentralt.
Til slutt er det bare å si at seier i kveld betyr fortsatt medaljehåp mens tap gjør det nær sagt umulig.
Vi still med en meget utsatt tropp. Forsvaret vårt er nesten utradert, og det er usikkerhet rundt Ranger, Hoff, Åsen og Ibrahimaj. Er optimist nok til at alle blir klar til å starte, og så får vi heller bruke alle byttene våre.
Mads
Garnås - Skjærvik - Dragsnes
Ranger - Hoff - Ibrahimaj -Edh
Skogvold - Lehne - Åsen
Jeg tror Skogvold med sin fart og kontringsstyrke passer bedre enn Svendsen, og så kan heller Tobias komme inn når det begynner å bli slitne bein. Resten av troppen gir seg selv.
Kanarivogel89 lanserte følgende lagoppstilling dersom de tvilsomme ikke kan starte:
Mads
Garnås - Slørdahl - Skjærvik
Edh - Uba - Lundemo - Dragsnes
Skogvold - Lehne - Svendsen
Eneste endring jeg ville gjort er Uba på kant og Edh sentralt.
Til slutt er det bare å si at seier i kveld betyr fortsatt medaljehåp mens tap gjør det nær sagt umulig.
Kommentar