Vi gjør feil vi skulle vært ferdige med i 3. divisjon. Dette koster oss flere plasser i år…
Runde 18: Lillestrøm - Viking, Åråsen 13.08.23, kl 17.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Nå som Tønne er tilbake venter benken. Ikke at det har så mye å si. Resten av sesongen blir et stort gjesp.
Ikke noe morro å spille 11 mot 11.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Med mindre du mener at de VAR avgjørelsene som har gått i vår favør er feil, så er det et tåpelig utsagn.👍 1Kommentar
-
-
-
Kan dette sirkuset av et lag melde seg på i nedrykkstriden allerede i år? Vi har altså hatt så mange personlige feil i år som vi ikke var i nærheten av i nedrykksesongen engang. Utrolig! I tillegg skriker dette laget etter noen tydelige ledere. Med Åsen, Lehne og Gabrielsen på laget burde jo ikke dette være et problem, men joda det er det!
Skjærvik må reise nå. Han kan vi rett og slett ikke ha på banen. Jeg håper nesten for hans del at han gjør dette med vilje for om ikke så er han kanskje den svakeste forsvarsspilleren vi har hatt. Har ikke bevist noe annet enn rein skjær kloakk av noen ferdigheter. Ser ikke ut som han bryr seg etter å ha gjort så store feil heller. Vosj med deg!
Og igjen. Hva faen Mads? Har Smerud ødelagt hele gutten eller hva er det?
Og på det siste målet. To spillere snur rævva til fremfor å blokkere. Det verste jeg ser her i livet! Der Tom, Garnås og Ogbu ofra livet i fjor i hver duell så har vi spellere som er redde for å få ballen i trynet. Skam dere!!!!Last edited by bjarmann; 13.08.2023, 18:35.I år så tar vi alt👍 3Kommentar
-
Kan knapt komme noe verre enn det man ser idag. Expected nothing still disappointed er akkurat slik man føler det etter noe som dette. Skaper INGENTING før man scorer på 0-3, skaper dog veldig mye for Viking. Så nære krise man kan komme uten å være i fare for å rykke ned.
Og Mads og Skjærvik må benkes.👍 1Kommentar
-
Forferdelig skuffet over laget i dag. Dette var en kamp som skulle endt 1-1. Vi gir bort to mål. Trodde Mads var på vei tilbake med den suverene dobbelredningen, men neida. Hvorfor vi hentet Skjærvik fremstår mer og mer mystisk. Videre har vi en kaptein og en spiss som ikke løper en meter mer enn de må. Hadde det ikke vært for at Ibrahimaj (soleklar dagens kanari) løper for alle tre, så hadde det blitt veldig stygt. Edh, Hoff og Slørdahl gjør gode figurer. Dragsnes er på vei, men nøler fortsatt litt for mye når han har rom til å utfordre. Litt mer selvtillit og trøkk, så er han tilbake. Ruben gjør for mye rart. Han blir ikke benket pga navnet, men jeg tviler på at Slørdahl vil løse stopperrollen på en dårligere måte. Skjærvik benkes neste runde når Garnås er tilbake. Gledelig å se Tønnesen tilbake. Han har vært savnet. Skogvold med assist er gull. Gutten må få vesentlig mer spilletid.
Det jeg vil påpeke i forhold til 0-1 er Slørdahls involvering. Sves kritiserer han for å støte inn mot Svendsen, som åpner rommet på kanten. Etter min mening så tvinges Slørdahl innover fordi Ruben, som burde hatt gått frem, blir stående altfor langt inne og er ikke i nærheten av å kunne hjelpe Skjærvik.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
Kommentar