Aalesunds - Lillestrøm, 3.9.23 kl. 17

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 720

    #61
    Æsj. Så jævlig ræva
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3447

      #62
      Svak kamp. Lederne som stod fram mot Godset falt tilbake til gamle synder. Bakke kunne med fordel ha gjort flere bytter og tidligere. Virket å være mange slitne kropper utpå der mot slutten.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4112

        #63
        Elendig kamp av oss. Aalesund gode. Det desidert mest underholdende i kveld er alle ekspertene her på forumet som etter dype og grundige analyser nå har avskrevet både laget og Eirik Bakke! Godt jobba, folkens!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9463

          #64
          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          desidert mest underholdende i kveld er alle ekspertene her på forumet som etter dype og grundige analyser nå har avskrevet både laget og Eirik Bakke! Godt jobba, folkens!
          Vi gjør noe Lillestrøm Sportsklubb ikke klarer; underholder vår egne, mot verdens dårligste Ålesund!

          ​​​​​​Applaus til forumet!

          Bu til spillerene!

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1586

            #65
            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Elendig kamp av oss. Aalesund gode. Det desidert mest underholdende i kveld er alle ekspertene her på forumet som etter dype og grundige analyser nå har avskrevet både laget og Eirik Bakke! Godt jobba, folkens!
            Du står i alle fall for litt humoristisk underholdning dersom du seriøst mener at dette laget ender topp 4.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4112

              #66
              Opprinnelig skrevet av Dole

              Du står i alle fall for litt humoristisk underholdning dersom du seriøst mener at dette laget ender topp 4.
              Du må ikke dikte opp hvilke meninger jeg har om tabellplassering. Jeg tippet 6-8 plass før sesongen. Klart jeg også er skuffa, men det er og blir komisk hvor raskt en gryende optimisme snur seg til dommedagsprofetier!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Dole
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 1586

                #67
                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                Du må ikke dikte opp hvilke meninger jeg har om tabellplassering. Jeg tippet 6-8 plass før sesongen. Klart jeg også er skuffa, men det er og blir komisk hvor raskt en gryende optimisme snur seg til dommedagsprofetier!
                Så mange dommedagsprofetier er vel ikke skrevet i dag?

                At dagens prestasjon ikke holder mål er udiskutabelt. Og at vi muligens ikke havner på øverste halvdel av tabellen er vel så mye realisme som dommedagsprofeti.

                Kommentar

                • Nosferatu
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 728

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                  Du må ikke dikte opp hvilke meninger jeg har om tabellplassering. Jeg tippet 6-8 plass før sesongen. Klart jeg også er skuffa, men det er og blir komisk hvor raskt en gryende optimisme snur seg til dommedagsprofetier!
                  Ja, så blodfattige og umotivert elendige prestasjoner som denne i dag har den effekten på folk. Det er ingen som snakker om noen undergang eller dommedag, men det å få optimismen ødelagt som vi gjør, når det var så liten grunn til det som i dag, ja, da blir man oppgitt og frustrert. Optimisme er verdifullt som faen det, nemlig, hvilket jeg nå ser meg nødt til å minne deg på, men den er like skjør som den er dyrebar, og det å søle den bort som i dag, det er jævlig unødvendig. Og veldig, veldig lite tillitvekkende hos en trener som - kanskje, kanskje ikke - er på en lengre prøvetid å klare å avstedkomme en så blaut prestasjon så tidlig. Så ja, da er det milevis innenfor rimelighetens grenser å bli grinete, ja, dersom det skulle være noen tvil om det.
                  At du så har vært mer på ballen med forhåndstipset ditt for sesongen enn mange andre er vel og bra, og man kan lette på hatten til deg for det, men...

                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                  ...tørk nå av deg FLIRET i det minste.
                  For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4112

                    #69
                    "Noen hevder fotball er snakk om liv eller død. Det er feil, det er langt viktigere enn som så."

                    Beklager til dere som lot dere provosere så voldsomt!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Pad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2022
                      • 735

                      #70
                      Veldig, veldig svak kamp. Jeg mener feilene kom allerede før kamp med Rogers rett inn på venstresiden og 352. Har aldri fungert og gjør det heller ikke i dag. Elkær er snart 22 år, har mange kamper på seniornivå, er i kampform og når man henter han spesifikt som erstatteren til Dragsnes så bør han være både god nok og klar til å starte mot Aafk. Istedenfor så velger man en løsning man har sett gang på gang ikke fungerer. At det er en Rogers ute av kampform gjør ikke saken bedre. Ikke at han spiller noen veldig dårlig kamp, men det stopper seg i oppspillene og han blir ofte stående feil.
                      Får man også en drømmestart som man skusler bort med en kamp som lignet veldig på det man såg før en viss man dro fra klubben. Tamt, svakt banespill og er veldig snill med motstander. Siste håp om topp 4 døde i Ålesund i kveld.

                      Kommentar

                      • Svirre
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Aug 2015
                        • 5

                        #71
                        Jeg mener dette var nære årsverste i eliteserien. Aafk er ekstremt dårlige og etter vi tar ledelsen bør vi bare trille ball til de sliter seg ut. I stedet pumper vi opp ballen på måfå og mister den hver gang. Man kunne se at Aafk fikk mer og mer selvtillit for hver gang vi spilte bort ballen. Så og si ingen korte utspill og hodeløse forsøk på å gå raskt fremover. Håper virkelig Bakke står for noe annet enn det vi fikk se idag, men jeg tviler på det. Vil si dette minte mest om Erlandsen-ball enn noe annet.

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4563

                          #72
                          Kjempa ut av stilen av fuckings Aafk. Noe så jævla pinlig. Totalt eid i duellene fra 25 minutter og ut. Kan vi være så snill å begynne å ta ned kula når vi ikke er under press heller enn å heade opp i ingenmannsland? Blir så jævla forbanna hver gang det skjer. Presset var all over the place, og jumbolaget spilte oss ut gang på gang. I tillegg fortsetter vi å spille oss inn i vanskelige situasjoner. Æsj, patetisk. Forbanna drittkamp. Er så vanvittig skuffa. Faen!

                          Ikke imponert over Thompson, men han skal få mer tid på seg så klart. Laget hang jo ikke sammen i dag uansett. Enda mindre imponert over dommerteamet som ikke gir straffe til Ibra. Skal ikke være mulig. Bare å begynne å hive seg, for selv ikke VAR melder seg inn om man blir stående på beina. Aafk hadde sine situasjoner de og, men den til Ibra var så klar at jeg nesten jubla på forhånd. Skjønte ikke en dritt da VAR ikke så på den. Ifølge Ibra sa dommer at det ikke var nok til at VAR kunne gå inn. For noe jævla tull. Totalt ubrukelig opplegg. Hva faen er egentlig vitsen med VAR? Klink straffe ti av ti ganger. Skal ikke trenge VAR en gang. Dommer hadde generelt en frisparklinje som var totalt umulig å forstå seg på.

                          Så en liten disclaimer siden det etter hvert virker å ha blitt nødvendig her inne: Avsnittene over er skrevet i affekt etter å ha sett kampen i opptak nå nettopp. Sesongen sett under ett er OK så langt, men å pisse bort to poeng mot jumbolag gjør meg eitrende forbanna.
                          Last edited by Kanarivogel89; 04.09.2023, 05:44.

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3209

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                            . Sesongen sett under ett er OK så langt, men å pisse bort to poeng mot jumbolag gjør meg eitrende forbanna.
                            Men kjære venn, det er jo fremgang å spore. I fjor tapte vi mot Jerv - i år klarte vi uavgjort mot Ålesund. Fortsetter den progresjonen så vinner vi jo mot OBOS-laget neste år!

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4563

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av G-Man

                              Men kjære venn, det er jo fremgang å spore. I fjor tapte vi mot Jerv - i år klarte vi uavgjort mot Ålesund. Fortsetter den progresjonen så vinner vi jo mot OBOS-laget neste år!
                              Neste år tar vi alt!

                              Kommentar

                              • kanarisuper
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2019
                                • 644

                                #75
                                Skjønner bare ikke hvorfor de slipper seg ned etter 0-1...igjen. Burde og skulle avgjort dette i begynnelsen av 1 omg. Syns ikke de nye kan klandres for dette, er for dårlig av hele laget inkl trener.
                                Må si jeg var skeptisk til at Eirik Bakke plutselig dukket opp, og denne kampen syns jeg svarer på all min skepsis rundt det. Hvor ble det av spissen vi skulle ha inn etter Akor? All honnør til Skogvold men han er ikke ferdig utviklet til å ha dette på sine skuldre ennå sammen med TLO.

                                Kommentar

                                • kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2366

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av kanarisuper
                                  Skjønner bare ikke hvorfor de slipper seg ned etter 0-1...igjen. Burde og skulle avgjort dette i begynnelsen av 1 omg. Syns ikke de nye kan klandres for dette, er for dårlig av hele laget inkl trener.
                                  Må si jeg var skeptisk til at Eirik Bakke plutselig dukket opp, og denne kampen syns jeg svarer på all min skepsis rundt det. Hvor ble det av spissen vi skulle ha inn etter Akor? All honnør til Skogvold men han er ikke ferdig utviklet til å ha dette på sine skuldre ennå sammen med TLO.
                                  Forvandlingen etter scoringen var merkverdig. Fra å ha full kontroll til å rakne fullstendig. Mot en bedre motstander hadde det fort blitt stygt.
                                  Vanskelig å bedømme de nye, Rogers og Kosi. Sistnevnte synes jeg virket frisk, men løp litt rundt på måfå - men de siste 20 var også preget av hawai.
                                  Noe som får meg til å avspore med om vi er dårlig trent? Slitne kunne vi ikke ha vært etter spilleri helga før (ser bort treningsmatch).
                                  Rogers gjorde sine ting bra vil jeg si. Virker å ha en grei pasningsfot og bra tilslag. Men hvordan er nærteknikken? Er han klønete? Mener å huske han rotet en del med ball i beina når han var hos bartene. Og ved et par anledninger synes jeg han slet med å stokke beina når det gikk fort rundt han.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3209

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av kanarisuper
                                    Må si jeg var skeptisk til at Eirik Bakke plutselig dukket opp, og denne kampen syns jeg svarer på all min skepsis rundt det.
                                    Uenig. Bakke står for innsats-fotball, og det kan ikke lastes han at mange trodde jobben var gjort når vi gikk opp i ledelsen.

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4112

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                      Neste år tar vi alt!
                                      Som vanlig...
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 4112

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av kanarisuper
                                        Skjønner bare ikke hvorfor de slipper seg ned etter 0-1...igjen. Burde og skulle avgjort dette i begynnelsen av 1 omg. Syns ikke de nye kan klandres for dette, er for dårlig av hele laget inkl trener.
                                        Må si jeg var skeptisk til at Eirik Bakke plutselig dukket opp, og denne kampen syns jeg svarer på all min skepsis rundt det. Hvor ble det av spissen vi skulle ha inn etter Akor? All honnør til Skogvold men han er ikke ferdig utviklet til å ha dette på sine skuldre ennå sammen med TLO.
                                        Synes at vi verken kan legge skylda på Bakke eller på de nye. Jeg var også skeptisk til Eirik Bakke da han kom inn, var som mange andre ganske overrasket. Men jeg prøver alltid å se det positive og synes at mye av det han har sagt, og delvis påbegynt, så langt virker lovende. Jeg var imidlertid ganske skeptisk til at det i optimismens blodtåke etter godset-kampen virket som noen trodde at han kunne gå på vannet, eller i alle fall få spillerne til å gjøre det. Jeg ventet dessverre på en aldri så liten () nedtur.

                                        Bakke stilte krav til de etablerte spillerne før godset-kampen. Det må han fortsette beinhardt å gjøre. Jeg er redd for at vi, selv om vi har mange gode spillere som burde være ledertyper, også har for mye av en mentalitet som sier "nå går det greit, nå kan vi slappe av litt og trikse litt" (ubevisst selvfølgelig) litt for fort. Den beinharde jobbinga vi til dels så mot godset må gjentas. Hver gang. Jeg håper dette kan komme i blodet som en helt grunnleggende del av LSK-dnaet, slik det har vært tidligere og skal og bør være!

                                        At Henrik, så ung som han er og med så store sko å fylle som han nå offisielt har fått tildelt, vil variere, er helt naturlig og noe vi må regne med. Guttungen er i ferd med å bli mann. Det kommer, selv om gårsdagen ikke var hans.

                                        De nye kan vi ikke bedømme på en fair måte etter så kort tid og denne kampen.
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • kanarisuper
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2019
                                          • 644

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av G-Man

                                          Uenig. Bakke står for innsats-fotball, og det kan ikke lastes han at mange trodde jobben var gjort når vi gikk opp i ledelsen.
                                          Klandrer heller ikke han for denne kampen, han har bare fått et par uker på seg tross alt, men jeg klarer likssom ikke helt å slå meg til ro med han som trener heller.. dessverre. Kjente bare jeg ble litt skeptisk når han kom inn - selv om jeg egentlig ikke helt vet hvorfor selv. Har han den rette "pondusen" som skal til likssom? Hva er merittene hans som trener bortsett fra å ha gjort det ok med Sogndal mht forutsetningene og ressurser? Men han må jo selvfølgelig få tid på seg han også, det er klart.

                                          Kommentar

                                          Working...