Joa, klart han skal ha litt tid på seg, men jeg også reagerte litt som du etter Godset kampen - virket litt messias over det ja. At han bruker Skogvold er bare fint - for all del, men sitter litt med en følelse av at hele apparatet nå fullstendig har gitt opp denne sesongen. Det er vel muligens ikke så rart heller etter sjokket i sommer osv, men jeg må innrømme at jeg hadde håpet og forventet at de skulle/skal vinne mot de lagene som de skal slå. Burde ikke sluppet seg ned før de ledet 0-2 eller 0-3 mot Aafk og da hadde den kampen vært historie. Akkurat det syns jeg var for ræva faktisk. Blir spennende å se de resterende kampene som vi er odds favoritter på ut sesongen.
Aalesunds - Lillestrøm, 3.9.23 kl. 17
Collapse
X
-
-
Joa, klart han skal ha litt tid på seg, men jeg også reagerte litt som du etter Godset kampen - virket litt messias over det ja. At han bruker Skogvold er bare fint - for all del, men sitter litt med en følelse av at hele apparatet nå fullstendig har gitt opp denne sesongen. Det er vel muligens ikke så rart heller etter sjokket i sommer osv, men jeg må innrømme at jeg hadde håpet og forventet at de skulle/skal vinne mot de lagene som de skal slå. Burde ikke sluppet seg ned før de ledet 0-2 eller 0-3 mot Aafk og da hadde den kampen vært historie. Akkurat det syns jeg var for ræva faktisk. Blir spennende å se de resterende kampene som vi er odds favoritter på ut sesongen.👍 1Kommentar
-
Når etablerte spillere ikke tar ansvar, og etterveksten er pill råtten (basert på hva 2-laget presterer), så sover jeg ikke særlig godt.
Vi har noen bra talenter i laget, men det må jo være drepen for motivasjonen deres å se A-lags spillere gi fullstendig faen.
Slik oppførsel som vi så i går må få konsekvenser. En ting er likegyldige tufser på utgående kontrakt, noe helt annet er å se spillere vi har kjøpt inn vase rundt utpå der uten å prøve engang.
Den røde knappen er herved trykket på.
Kommentar
-
At Frigg rundspiller de nest beste spillerne på laget og vinner fortjent 6-0 er spesielt.
For dette var laget som startet kampen:
Jørgen Sveinhaug – Vetle Skjærvik, Philip Slørdahl, Herman Hagen – Sharam Jabari, Uba Charles Nwokoma, Marius Lundemo, Kosi Thompson, Frederik Elkær – Elias Solberg, Oliver Henriksrud
Er skremmende at de nest beste ikke presterer bedre.
Kanskje ikke så rart at laget slet mot Aalesund om spillerne i troppen leverer på et sånt nivå i treningshverdagen.
👍 2Kommentar
Kommentar