Nordlie vs. Rösler
Collapse
X
-
Kommentar
-
Uansett; grattis til Uwe og Gunnar, vel fortjent!Kommentar
-
Kommentar
-
Men jeg ble vel ikke utrolig imponert over det han fikk til med alle pengene til hardball jeg heller de første årene.
P.S. Om du mener at man ikke skal uttale seg om hvor bra trenere er med mindre man har spilt under dem så dreper det på en måte hele denne tråden, gjør det ikke?Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er jeg ikke en del av hylekoret som vil sparke Tom, tvert i mot mener jeg han bør få fortsatt tillit til å snu skuta, men rett skal være rett.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
6-2 i bergen er nokså ille spør du meg, ellers var det jo flere lag som slo oss med komfortable 2-målsseiere. Rösler hadde imidlertid vett nok til å aldri ta lett på bydelsklubben.Kommentar
-
Dette er jo historiforfalskning på høyt nivå. LSK ble sjeldent rævkjørt under Uwe, selv i de kampene hvor man ble liggende bakpå og forsvare ledelsen. Det har vi til gangs sett så langt i sesongen.
Nå er jeg ikke en del av hylekoret som vil sparke Tom, tvert i mot mener jeg han bør få fortsatt tillit til å snu skuta, men rett skal være rett.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Påstanden min er ikke motbevist.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Nordlie har jo faktisk 1-5 tap hjemme mot samme lag på samvittigheten, og der fikk vi bank også på det spillemessige planet."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Nei! Under Nordlie har vi flere ganger blitt utspilt. Altså, värt mye dårligere spillemessig. Under Uwe skjedde det så og si aldri. Ja, vi tapte kamper under Uwe også, men ved ytterst få tilfeller ble vi utspilt av motstanderen. Poenget er ikke at vi vant flere kamper under Uwe, poenget er at vi rett og slett spilte bedre fotball."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det er jo nettopp det som er problemet. Med Rösler visste vi som regel at vi kom til å stille et konkurransedyktig lag som i det minste ikke ville gi seg, så ikke med Nordlie. Når vi først knekker, går det til helvete med saftig fraspark, jamfør søplakampen og en del stygge tap fra i fjor. Vi var ALDRI så dårlige under Uwe, og det på tross av det man må kunne kalle en svakere spillestall. Jeg ser faen ikke argumentene for at Nordlie skal få fortsette, mens det under Uwe var veldig lett å forsvare hans videre jobbsikkerhet. OM Uwe fortjente sparken gjør i alle fall Nordlie det.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Utifra sportslige prestasjoner kan man aldri i verden mene at Uwe noensinne fortjente å få sparken. Det dreier seg vel mer om Per Bergs önske om et mer attraktivt spillende LSK. At han kastet vekk Rösler for å hente inn Nordlie for å oppnå dette viser seg jo nå å väre hodelöst. Vi var langt mer attraktive under Rösler, så sant målet ikke var å bli mer attraktive for bortesupporterne.
To spörsmål gjenstår:
Skal vi vidreföre den harde linjen fra Röslers avgang, eller skifte kurs og gi trenerne våre tillit?
Og hvis vi skal gi treneren tillit, gjelder det da Nordlie, eller skal vi starte fra scratch med helt ny trener?"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Når det er sagt, mener jeg det er Nordlies ansvar at vi har trent for dårlig i vinter og at vi opptrer som vi gjør. Mye markeringssvik og brudd imot (dårlig pasningskvalitet) og også til tider sviktende moral. Nordlies ansvar. Angrepsspill i en "taktisk blindgate" og mangel på gode avslutninger (jeg er ikke sikker på at en ny spiss kan løse problemet). Nordlies ansvar for den taktiske treninga i vinter. I det hele tatt mangefull handling overfor ting som har vært problemer lenge. Nå er det imidlertid kun Viking-kampen som gjelder - og jeg grugleder meg. Magefølelsen er både god og dårlig på samme tid...Kommentar
-
PetterLast edited by sniper; 04.05.2008, 20:43.Kommentar
-
Nå har vel aldri Nordlie hatt artister i sine spillerstaller fordi lagene var blakke. Det forhindret ham ikke fra å gjøre landslagsspillere av Strømstad og Hæstad, førstnevnte en meget god tekniker med høy underholdningsverdi. Jeg kan heller ikke se at "systemet" kverket viking? Artistene der skårte vel en masse mål under Nordlie?
Å si at gode spillere blir dårlige av å spille i "system" synes jeg er nokså søkt. Det er en del gjengse oppfatninger av Nordlie som gjentas og gjentaes som forklaringer på nær sagt alle problemer, selv om mange av dem ikke er fotballrelatert. Manglende spillerkjøp i vinter er altså TN's problem?? Jeg trodde det var fjøras jobb å signe spillere?Kommentar
Kommentar