Innledningen til denne kampen blir kort. Man kan sikkert dersom trekke frem statistikker i hue og rævva, men til syvende og sist handler det om holdninger. Dette er kampen hvor våre ‘ledere’ må gå foran. Dersom Ruben, Åsen og Lehne spiller som de gjorde på Marinlyst, så vinner vi. Dersom de gjør som de pleier, så taper vi. Vanskeligere er det ikke.
LSK - Bart, Åråsen stadion, 24.09.23, kl 17.00
Collapse
X
-
Også verdt å merke at vi er nødt til å score minst to. Ole Sæter-scoring er en lavoddser av de sjeldne. Cocky jævler som spiller for trøndera scorer alltid mot oss (Sæter, Bendtner, Bille, Helland etc. etc.)
Jeg har ikke troen på resultat her. Sliter generelt voldsomt med å motivere meg for resten av sesongen.👍 1 -
Også verdt å merke at vi er nødt til å score minst to. Ole Sæter-scoring er en lavoddser av de sjeldne. Cocky jævler som spiller for trøndera scorer alltid mot oss (Sæter, Bendtner, Bille, Helland etc. etc.)
Jeg har ikke troen på resultat her. Sliter generelt voldsomt med å motivere meg for resten av sesongen.
Kommentar
-
Nå har vi vel to strake hjemmeseiere mot dem. La dette bli den tredje slik at vi blåser litt liv i resten av sesongen.
Vi hadde drømmeuka i mai med seiere mot Glimt, molde og vif. La oss nå få en drømmetrippel på Åråsen med skalp fra bart, brann og vif.
Da er for min del sesongen reddet eller kan kalles delvis vellykket. Jada, vet det er mange som mener at vi må se utover det å slå bart og vif i kamper og på plasseringsmessig.
Men så er det tross alt det som det handler om: Vinne kamper og komme foran motstanderene på tabellen. Det er utopisk å tro vi skulle blande oss inn blant de 3 beste.
Enn så lenge får vi ta de seirene vi kan få.Kommentar
-
Jeg har ikke troen på resultat her. Sliter generelt voldsomt med å motivere meg for resten av sesongen.Kommentar
-
Gode nyheter ang. Sæter. Selnæs har jo også vært syk denne uka, så de stiller fort ganske så redusert. Justerer optimismen et par prosent.Kommentar
-
Jeg misliker at vi stiller opp med høyrebeint stopper på venstre stopperplass. En av suksessfaktorene mot Godset var jo nettopp at Tønnesen spilte der. Det hemmer oss voldsomt at vi velger å gå ut sånn.
Men ser man på bortelaget er det ikke akkurat gode gamle RBK vi møter. En ganske middels gjeng, og flaks for oss at Sæter ikke starter.
Tipper 2-2.Kommentar
Kommentar