I et forsøk på å roe ned den elleville temperaturen på forumet foran årets viktigste hjemmekamp, tar jeg ansvaret for å starte kamptråden.
Kampen starter altså på søndagen knapt før kjerketida er over, antakelig i et forsøk på å redde søndagsformiddagsomsetningen på Martins og apotekenes søndagsettermiddagsomsetning av Paracet. Tørre fakta.
Tid: søndag 22. oktober kl 1430
Sted: Åråsen
Eiriks sannsynlige:
Mads
Espen-Ruben-Sammy
Eskil-Ibra-Hoffern-Gerry-Tønne
Lehne-Diamanten
Men jeg skal innrømme at jeg verken har stålkontroll på skader, sykdom, formsvikt eller Eiriks impulskontroll på hvilke spillere som nå bør få sjansen.
Jeg ville likt å se:
Mads
Espen-Rossi-Tønne
Eskil-Ibra-Hoffern-"Preben"
Diamanten-Lehne-Gerry
Men så har jeg ikke peiling, heller.
Søpla har vist elendig form den siste tida, mens våre helter har vært enda verre.
Deilig å konstatere at de som bestemmer slikt, ikke lar sjansen gå fra seg til å skape et godt, gammeldags derby slik det skal oppleves, med flomlys i høstmørke, vått og ekte gras og god stemning mellom supportere som elsker å hate hverandre.
Yr melder overskyet oppholdsvær på kamptidspunkt, mens Storm melder regn.
God kamp, alle,
Kampen starter altså på søndagen knapt før kjerketida er over, antakelig i et forsøk på å redde søndagsformiddagsomsetningen på Martins og apotekenes søndagsettermiddagsomsetning av Paracet. Tørre fakta.
Tid: søndag 22. oktober kl 1430
Sted: Åråsen
Eiriks sannsynlige:
Mads
Espen-Ruben-Sammy
Eskil-Ibra-Hoffern-Gerry-Tønne
Lehne-Diamanten
Men jeg skal innrømme at jeg verken har stålkontroll på skader, sykdom, formsvikt eller Eiriks impulskontroll på hvilke spillere som nå bør få sjansen.
Jeg ville likt å se:
Mads
Espen-Rossi-Tønne
Eskil-Ibra-Hoffern-"Preben"
Diamanten-Lehne-Gerry
Men så har jeg ikke peiling, heller.
Søpla har vist elendig form den siste tida, mens våre helter har vært enda verre.
Deilig å konstatere at de som bestemmer slikt, ikke lar sjansen gå fra seg til å skape et godt, gammeldags derby slik det skal oppleves, med flomlys i høstmørke, vått og ekte gras og god stemning mellom supportere som elsker å hate hverandre.
Yr melder overskyet oppholdsvær på kamptidspunkt, mens Storm melder regn.
God kamp, alle,
Kommentar