LSK – søpla

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9567

Fullstendig overlegne i dag!

Alle var gode! Knapt et feilsteg. Helt enormt!
    ​​​​
    Det gledes også at alle i fotballnorge fra før har konstatert at vif har et for godt lag til å rykke ned, for vi kjenner alle den melodien.... *krysser alt jeg eier og har for at de fyker rett ned*
    ​​​​​

Kommentar

• Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1646

Opprinnelig skrevet av knut

​​​​
      Det gledes også at alle i fotballnorge fra før har konstatert at vif har et for godt lag til å rykke ned, for vi kjenner alle den melodien.... *krysser alt jeg eier og har for at de fyker rett ned*
      ​​​​​
      Ja, for vi misliker å spille kamper som den i dag. Det er mer gøy med halvtomme tribuner mot Stabæk og Haugesund

Kommentar

• cetor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2011
        • 268

Så kampen på TV, og TV2 sin formidling av kampen var fryktelig svak dessverre. To uengasjerende kommentatorer, dårlige bilder og ekstremt dårlig lyd. Spesielt i andre omgang, hvor det knapt var lyd fra kanarifansen. Klanen på den andre siden må ha klart å lure med seg en mikrofon inn på feltet sitt.

Kommentar

• Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4686

Opprinnelig skrevet av Dole

Ja, for vi misliker å spille kamper som den i dag. Det er mer gøy med halvtomme tribuner mot Stabæk og Haugesund
          Om Vålerenga, med Bakke i sjefsstolen, ryker på huet og ræva ned i OBOS, så lever jeg veldig godt med å gå glipp av derby ett år. Lett verdt det, og de kommer jo tilbake.

Kommentar

• Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2199

Opprinnelig skrevet av knut

​​​​
            ​​​​​
            Har ikke noe imot at de holder seg da.
            Vi trenger disse oppgjørene .
            Men jeg unner dem masse motgang !

Kommentar

• bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3034

Deilig match. Bunnsolide bakover. Vil spesielt trekke fram Ruben, Roseth og Eskil idag som alle gjør strålende matcher. Banens beste idag er ballguttene og tifogruppa. Fy faen de har vært på jobb!!!
              I år så tar vi alt

Kommentar

• knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9567

Opprinnelig skrevet av Dole

Det er en evig diskusjon, med to leiere.

Vi er i hver vår.

Jeg unner vålerenga ingenting godt. Og pr i dag er min største trussel ikke at de rykker ned, men at Klanen stiller med kapital når Trøim går lei.

Ellers hyller jeg tifoen vår i dag. Fantastisk klasse på den digre! Har vært med på å lage noen store sjøl, men aldri i nærheten av det formatet. Overlegent!

Kommentar

• Wanker
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 639

Lenge siden jeg har hatt så lav puls med tanke på forsvarsspillet. At Roset er tilbake og Ruben spiller som vi har rett til å forvente, hjelper jo mye.
                  Tydelig at de fokuserer på å gjøre det enkelt, spiller ofte langt ut fra Mads istedet for å tukle med ting de ikke har teknikk til å drive med. Fortsett sånn, teknikk-treningen bør gjøres andre steder enn i kamp.
                  Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                  Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2131

Har Fugla-tifo Vipps?

Solid gjennomført kamp idag uten å briljere. vif svake, og med en trener som ikke er i stand til å endre matchbilder.

Ekstra moro at det var gutta fra sykestua som fikk bli derbyhelter!
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Hexaphim
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 2830

Penger til Fugla Tifo kan vippses til nr 137909
                      Attached Files

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2372

Opprinnelig skrevet av cetor
                        Så kampen på TV, og TV2 sin formidling av kampen var fryktelig svak dessverre. To uengasjerende kommentatorer, dårlige bilder og ekstremt dårlig lyd. Spesielt i andre omgang, hvor det knapt var lyd fra kanarifansen. Klanen på den andre siden må ha klart å lure med seg en mikrofon inn på feltet sitt.
                        Kampen var utrolig skjevt mikka opp. Gjennom 90 min hørte du nesten bare dyremishandlersangene fra Oslo Øst, som Nøff burde ha vel så god grunn til å reagere på som Velfortjent Tifo til he whose name shall not be mentioned.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2372

Opprinnelig skrevet av cetor
                          Når det er sagt, kult innslag med Ajer - det var nesten poetisk

Kommentar

• niko
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2008
                            • 625

Strandberg viser seg som en "god" taper (Lillestrøm, Vålerenga | VIF-profiler reagerer på LSK-keeperens oppførsel: – En spiller ikke så mange vet hvem er (nettavisen.no)​):

"Det er en spiller som ikke så mange vet hvem er. Han prøver sikkert å få litt oppmerksomhet og sånn sett så lykkes han jo fint med det. Han får det til å bli litt rundt seg selv og ikke de LSK-spillerne som er profiler og som er de beste spillerne. Alt i alt fikk han det vel som han ville, sier Strandberg til Nettavisen."
                            (om klappinga til Mads mot bortetribunen etter kampen).

Strandberg selv får det til å bli litt rundt denne situasjonen og ikke de enga-spillerne som var ræva i går. Alt i alt fikk han det vel som han ville, sier jeg.

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7154

Dette reddet hele vinteren for min del. La oss håpe at Haugesund og Stabæk får opp dampen mot slutten så det jævla plastlaget får borteturer til gokk neste år.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4686

Opprinnelig skrevet av niko
                                Strandberg viser seg som en "god" taper (Lillestrøm, Vålerenga | VIF-profiler reagerer på LSK-keeperens oppførsel: – En spiller ikke så mange vet hvem er (nettavisen.no)​):

"Det er en spiller som ikke så mange vet hvem er. Han prøver sikkert å få litt oppmerksomhet og sånn sett så lykkes han jo fint med det. Han får det til å bli litt rundt seg selv og ikke de LSK-spillerne som er profiler og som er de beste spillerne. Alt i alt fikk han det vel som han ville, sier Strandberg til Nettavisen."

Strandberg selv får det til å bli litt rundt denne situasjonen og ikke de enga-spillerne som var ræva i går. Alt i alt fikk han det vel som han ville, sier jeg.
                                Ååååååå, Stefan Strandberg
                                Ser så jævla bitter ut

Kommentar

• TheFugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 442

Strandberg må begynne å ta litt ansvar sjøl, ikke stå å peke på alle andre.

Han må jo snart innse at han er over middagshøyden. Selv engen supportere ser jo det.
                                  Det er grunn til at du får mye pes Stefan.

Kommentar

• Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2199

Opprinnelig skrevet av niko

Kunne vel da også nevnes at I Motsatte oppgjør stod Jatta og jubla og danset mot "LSK-Tribunen" da han scoret .

Kommentar

• maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1308

Kampen illustrerer best at hadde vi spilt med de samme 3 bak i store deler av sesongen så hadde en topp 4 plassering vært meget mulig. Defensivt kan vi ta med oss en god del men alt i alt en prestasjon som må kunne forventes mot ett lag som har tatt 1 poeng i snitt før dette møtet.
                                      Blussing burde vært strengt forbudt og ført til skyhøye bøter eventuelt utestengelse. Rotta var på kanten og man kunne spart seg for å synge om død etter kampen. Selvsagt en spesiell situasjon, men husk at man har ett visst ansvar ovenfor andre i fotballfamilien, sponsorer etc. Mange syntes dette er langt over streken. Det går en gang, ikke to!
                                      Ellers så forventer jeg samme innsats i Bodø og en seier der ville jeg sette større pris på enn en seier mot en dårlig utgave av ett lag fra Oslo øst.

Kommentar

• G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3313

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                        Kampen illustrerer best at hadde vi spilt med de samme 3 bak i store deler av sesongen så hadde en topp 4 plassering vært meget mulig.
                                        Helt enig. I går stilte vi med 3 mannfolk som var helt SJEF. Det skal gjøre vondt å møte LSK, både fysisk og psykisk.

Kommentar

• bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3034

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                          Blussing burde vært strengt forbudt og ført til skyhøye bøter eventuelt utestengelse. Rotta var på kanten og man kunne spart seg for å synge om død etter kampen. Selvsagt en spesiell situasjon, men husk at man har ett visst ansvar ovenfor andre i fotballfamilien.
                                          Er ekstremt uenig med deg. Blussing gir en slik kamp en ekstra dimensjon. Spesielt når vi klarer å gjøre det under kontrollerte former noe apene aldri klarer. Tifoen er noe av det beste som er levert i dette landet, og de fleste som er supporter i dette landet er nok enige med meg. Jeg hadde skammet meg om det ikke ble en ordentlig markering til det avskummet. Hva er feil med å synge om død i den situasjonen? Vi gjør da det til dommere og motspillere men til han skal vi liksom ikke gjøre det?
                                          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...