Kamptråd: Bodø/Glimt - LSK, Aspmyra Stadion 30.10.23, kl. 18.30
Collapse
X
-
-
De positive i første omgang er Mads, Roseth, og Skogvold. Ruben er tidvis tilbake til gamle synder, og Lehne har vært usedvanlig usynlig. Åsen kom bedre med etterhvert, men i denne kampen går det for fort for han. At Lundemo og Ibrahimaj ikke har toppfart heller gjør at raske nordlendinger får store rom. Resten er på det jevne.
Typisk at dommeren velger å gi Lundemo gult kort etter fire min. Det har vel ikke skjedd siden Melgalvis mot S08 for en del år siden. De fleste ville nøyd seg med tilsnakk så tidlig.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
De positive i første omgang er Mads, Roseth, og Skogvold. Ruben er tidvis tilbake til gamle synder, og Lehne har vært usedvanlig usynlig. Åsen kom bedre med etterhvert, men i denne kampen går det for fort for han. At Lundemo og Ibrahimaj ikke har toppfart heller gjør at raske nordlendinger får store rom. Resten er på det jevne.
Typisk at dommeren velger å gi Lundemo gult kort etter fire min. Det har vel ikke skjedd siden Melgalvis mot S08 for en del år siden. De fleste ville nøyd seg med tilsnakk så tidlig.
Det interessante er å se hvor mye bedre Glimt er til det samme. To ganger saboterer de våre overganger, men de klarer å ta det så tidlig at dommeren ikke en gang tenker på noe annet enn frispark. Intensjonen er akkurat den samme, de er bare mye mer profesjonelle i sin kynisme. De har nok lært en del ute i Europa👍 2Kommentar
-
Jo, men det er litt det der jeg sikter til med Skogvold - han er flott i spillet, spesielt alle sprintene han tar både defensivt og offensivt, men det er en del av juniorspilleren igjen i ham i aksjoner og beslutninger offensivt, da. Vi mister jo en del av det første med en sånn som Bolly, så det er en avveining (og Henrik har vært viktig for oss i dag, og slett ikke dritt! Henrik er i det hele tatt flott) - men jeg gleder meg til jeg får se Mathis i dag, kjenner jeg.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Lundemo og Skogvold har vært våre to av våre beste med ball. Ikke mange andre som har vært gode med ball.
Synes ikke Garnås har vært i nærheten av å nå opp til "det jevne". Med ball har han vært en katastrofe. Uten har han gjort noen grove markeringssvikter, følger ikke løp, osv. Jada, han vinner noen dueller, men det er det
👍 1Kommentar
-
Jo, men det er litt det der jeg sikter til med Skogvold - han er flott i spillet, spesielt alle sprintene han tar både defensivt og offensivt, men det er en del av juniorspilleren igjen i ham i aksjoner og beslutninger offensivt, da. Vi mister jo en del av det første med en sånn som Bolly, så det er en avveining (og Henrik har vært viktig for oss i dag, og slett ikke dritt! Henrik er i det hele tatt flott) - men jeg gleder meg til jeg får se Mathis i dag, kjenner jeg.👍 1Kommentar
-
-
-
-
-
-
Kommentar