Stallen nå er på 21 mann.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joppe
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2003
    • 173

    Stallen nå er på 21 mann.

    Det er med Bjerk og Jansen. Så egentlig er den på 19 mann.
    Det er en av tippeligaens minste staller. Det internasjonale overgangsvinduet stenger i dag, 31 jan, så dersom vi skal kjøpe spillere blir det skandinaver ettersom det vinduet stenger 31 mars. Det er snakk om at nye investorer må inn for å kjøpe spillere. Hvor ble det egentlig av de 20-30 mill. Berg hadde til spillerkjøp?
    Jeg vil ha inn Moa fra Skeid og IAO fra Stabæk. Pluss en god midtbanespiller...Jeg har trua på at det kommer spillere...må jo ha det, ellers blir det en ny 7 plass i 2005.
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #2
    Dette er stallen etter siste opptelling: 22 mann, som for øvrig er en perfekt størrelse på en stall slik jeg ser det. Problemet er vel heller at den er litt skjevt fordelt, samt at kvaliteten er litt for dårlig.

    Keepere: (3)
    Eirik Jansen
    Heinz Müller
    Per Magne Misund

    Forsvar: (5)
    Christoffer Andersson
    Frode Kippe
    Pål Steffen Andresen
    Shane Stefanutto
    Harald Hauge (?)

    Midtbane: (8)
    Anders Rambekk
    David Vidarsson
    Espen Søgård
    Johan Petter Winsnes
    Kasey Wehrman
    Pål Strand
    Robert Koren
    Thomas Bjerk

    Angrep: (6)
    Arild Sundgot
    Eirik Soltvedt
    Magnus Myklebust
    Magnus Powell
    Mato Grubisic
    Michael Mifsud

    Vi trenger en midtstopper, en høyrekant(som kan vikariere på venstre) og en spiss. Tildels trenger vi også en midtbane spiller med offensive egenskaper. (Inge A. Olsen, Espen Hoff, Olivier Occean)

    Jeg tror klubben gjør lurt i å kvitte seg med Powell og Stefanutto.

    Kommentar

    • Joppe
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Dec 2003
      • 173

      #3
      Det blir for dyrt å kvitte seg med Shane og Powell. Synes de er greie å ha som back-up for førstelaget. Hauge er ikke i stallen, han trener kun med klubben. Synes heller vi skal gå for IAO fra Stabæk. LSK trenger en spiller i hvert ledd før sesongen starter. Samt beholde de vi allerede har.
      Klubben bør ha en stall på 23 mann, der f.eks 2 stk er læregutter (Bjerk,Jansen)

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        Å kvitte seg med Powell trenger ikke koste penger.Kan være at en klubb er villig til å betale penger for han. Spørsmålet er vel om Powell er villig til å gå ned i lønn - for det må han i enhver annen Skandinavisk klubb.

        Kommentar

        • hoyt
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 2850

          #5
          Får vi IAO har vi nok folk i forsvar iallefall. Jeg er ikke så bekymret for kvaliteten på stallen generelt, jeg bare lurer på hvem som skal slå innleggene fra høyrekanten i år.. Johan P Winsnes er ikke god nok, ferdig med den saken. Men jeg håper Myklebust eller Mifsud slår gjennom i en vingrolle i år.
          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
          - Nosa

          Kommentar

          • Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2600

            #6
            Re: Stallen nå er på 21 mann.

            Opprinnelig skrevet av Joppe
            Det internasjonale overgangsvinduet stenger i dag, 31 jan, så dersom vi skal kjøpe spillere blir det skandinaver ettersom det vinduet stenger 31 mars.
            Dette er så vidt jeg vet ikke riktig. Vi har fremdeles lov til å hente spillere, så det er tiden som kommer nå, som er mest gustig med tanke på å få tak i utenlandske spillere.

            Denne artikkelen er i så måte relevant:

            Ferdigskåra

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              #7
              Vi kan hente spillere uten kontrekt fra hele verden. Men om vi skal hente en spiller som har kontrakt med en klubb må han hentes fra en skandinavisk klubb.

              Nå ser det ikke ut som om Christer George finner seg en klubb i utlandet før vinduet stenger. Da bør lillestrøm være obs, vi bør være den mest attraktive klubben som er inntresert. Vif trenger han ikke og har sagt at de ikke er inntresert, rosenborg er jo uaktuelle, brann kan stjele han og andre skandinaviske ligaer vil vel være et steg i feil retning for george?

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #8
                Det er vell nettopp det som kommer nå, "alle" bosmenn som søkte lykken i europa, vil nå legge seg etter skandinaviske klubber, for vi har lengre overgangsvindu..

                Så det vil nok i tiden som kommer sannsynligvis komme noen spillere for prøvespill...
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #9
                  utenlandske klubber kan vel også signere spillere uten kontrakt utenfor vinduet. Men det er i norge vi er i oppkjøringa til en sesong og vel har størst behov for spillere kanskje.

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #10
                    Det var også på denne tida i fjord vi henta inn masse nye spillere, så ser fram mot Februar med store forhåpninger!

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #11
                      Henta lillestrøm en eneste spiller på bosman i fjor? De henta vel spillerne fra andre klubber før overgangsvinduet stengte. Det internasjonale altså.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #12
                        Det viktigste er vel nå at LSK ikke mister hodet og kaster penger etter spillere som ikke er gode nok til å forsterke stallen.
                        Da er det etter min mening bedre å spare pengene og vente til sommeren kommer. Det blir sikkert lettere å få spillere til klubben når de topper tabellen også... :wink:
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #13


                          Offensiv midtbane spiller..ibrahim Ba,,,det spørs vel om ikke Djurgården er mer interessant enn lillestrøm, men hadde vært kult om fjøra og co hadde prøvd seg! `Tror han hadde funka fett som spiss også!

                          Eller Robbie Rogers?

                          Kommentar

                          Working...