Bærum - LSK 2 idag 10.09 kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    #21
    essediri scorer! 2-4! Rett før har tydeligvis Bærum brent ett skudd i stanga (krysset)
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      #22
      2-4... Karim

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        #23
        Opprinnelig skrevet av Serbern
        Kanskje de til og med lar oss vinne så vi beholder plassen..
        Jeg hadde rett...

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #24
          Håpet om å overleve lever, såvidt..
          Men det blir knalltøft. Vi skal blant annet møte VIF2 (hjemme) og Stabæk 2 (borte). To klubber som vil klø etter å sende oss ned.
          Har også sterke Asker igjen borte....

          Men vi kan jo håpe...

          Mvh
          Gammer`n
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • WAK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 966

            #25
            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
            Håpet om å overleve lever, såvidt..
            Men det blir knalltøft. Vi skal blant annet møte VIF2 (hjemme) og Stabæk 2 (borte). To klubber som vil klø etter å sende oss ned.
            Har også sterke Asker igjen borte....

            Men vi kan jo håpe...

            Mvh
            Gammer`n
            Ser absolutt ikke så negativt på det. Vi har også igjen Steinkjer, Averøykameratene og Nardo som alle er bånnlag. Med lignende lag som vi spilte med i dag burde vi kunne slå alle lag i 2. divisjon. Spillere som Viktor Arnarsson, Marius Johnsen og Gundersen burde jo også bare bli bedre og bedre etter som de har vært skadet og nylig er tilbake.

            Et annet lyspunkt er at Kisenebner er tilbake i neste uke. Pratet så vidt med Erand Johnsen på kampen i dag og spurte hvordan det lå an med Kisenebner og Bertheussen. Han sa som sagt at Kiesenebner er tilbake i neste uke men Bertheussen var desverre ute i 4-6 uker til og mister trolig sesongen.

            Tror personlig at hadde ikke Bertheussen vært skadet store deler av sesongen så hadde vi ligget på øvre del av tabellen. Hadde vært morsomt og vist hvor mange poeng vi tok med han på laget per kamp, og hvor mange poeng uten han på laget. Så en del kamper på vårsesongen og synes han var den dominerende i forsvar i nesten hver eneste kamp.

            Kommentar

            • Gardemoen
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Oct 2005
              • 28

              #26
              Tror dette er den første kampen vi vinner etter Bertheussen ble skadet, men nå er det håp at vi berger plassen

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #27
                Opprinnelig skrevet av WAK
                Ser absolutt ikke så negativt på det. Vi har også igjen Steinkjer, Averøykameratene og Nardo som alle er bånnlag. Med lignende lag som vi spilte med i dag burde vi kunne slå alle lag i 2. divisjon. Spillere som Viktor Arnarsson, Marius Johnsen og Gundersen burde jo også bare bli bedre og bedre etter som de har vært skadet og nylig er tilbake.

                Ikke uenig i det. Men samtidig som kampen om å overleve i 2. divisjon er på sitt mest dramatiske, så er også programmet for A-laget på det mest tette. I løpet av de 8 dagene vi møter 2 x Stabæk + Brann skal Fugla 2 møte Steinkjer borte og Stabæk 2 borte.
                Spørsmålet er da hvor mange av de "gode" spillerne som blir benyttet på LSK2..?

                Mvh
                Gammer`n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • WAK
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 966

                  #28
                  Stemmer det. Blir en utrolig spennende tid framover. Masse interesante kamper framover.

                  Bra at det er Stabek vi skal spille mot x 2 for da er det ikke sikkert de bruker så mange aktuelle a-lags spillere på rekrutt laget.

                  Kommentar

                  Working...