Godt å se Ranger tilbake
Runde 28, Molde - LSK, Aker stadion, 12.11.23, kl. 19.15
Collapse
X
-
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
Vi var aldeles ikke sjanseløse i denne kampen. Vi bare møter ikke opp. Det var vi som gjorde Molde gode. Det var fullstendig unødvendig.Kommentar
-
Uenig i begge utsagnene. Gabrielsen sørget bare for tapet. Dette er ingen eksamen. Bakke har over tid vist at han ikke evner å motivere gutta til annet enn de kampene som ikke krever ekstern motivasjon. Han har allerede strøket. Rekdal ville ha gjort to bytter etter 15 minutter i denne kampen. Bakke synes tydeligvis det var greit. Han burde tatt grep ganske kjapt, etter 2-0 så det ut som om det kunne blitt 5-6 under til pause. Mer flaks enn noe annet at det ikke har blitt det.
Det du skriver er jo bare tull. 4 seire på de foregående 9 kampene, deriblant grusing av både enga og bartene, samt borteseier mot godset er bra. At han over tid før denne kampen hadde bevist at han ikke kunne motivere gutta er intet annet en tullprat for å bruke pene ord.
Det som foregående trener ikke har fått til i år er å spille bra mot topp 5
Så dermed var denne kampen av avgjørende betydning for å vise at han kan utgjøre en forskjell. At han har noe spesielt ved seg. Hadde denne kampen endt med en overbevisende LSK-seier så hadde det vært vanskelig å komme uten han som trener neste sesong. Mens nå er han veldig lite aktuell.
Så nærmere eksamen enn denne kampen for mr Bakke er det vanskelig å komme.
Og han feilet.
Mye takket være at Gabrielsen gav bort to mål på 20 min. Uten den forferdelige starten så hadde kampen potensielt sett helt annerledes ut. Det er noe som er helt umulig å vite siden kampen var avgjort før den startet. Og dermed så vil vi garantert ha en annen trener enn Bakke neste år. MEN det ble avgjort først i dag. Og med en sterkt seier i dag så hadde Eirik hatt gode kort på hånden. De kortene er spilt, mye takket være Rubens tabber i starten av kampen.
👍 1Kommentar
-
Seier mot Vålerenga og Rosenborg slik de har fremstått i høst, er dessverre ingen målestokk.👍 1Kommentar
-
Det er bare ett utsagn, så det er ikke mulig.
Det du skriver er jo bare tull. 4 seire på de foregående 9 kampene, deriblant grusing av både enga og bartene, samt borteseier mot godset er bra. At han over tid før denne kampen hadde bevist at han ikke kunne motivere gutta er intet annet en tullprat for å bruke pene ord.
Det som foregående trener ikke har fått til i år er å spille bra mot topp 5
Så dermed var denne kampen av avgjørende betydning for å vise at han kan utgjøre en forskjell. At han har noe spesielt ved seg. Hadde denne kampen endt med en overbevisende LSK-seier så hadde det vært vanskelig å komme uten han som trener neste sesong. Mens nå er han veldig lite aktuell.
Så nærmere eksamen enn denne kampen for mr Bakke er det vanskelig å komme.
Og han feilet.
Mye takket være at Gabrielsen gav bort to mål på 20 min. Uten den forferdelige starten så hadde kampen potensielt sett helt annerledes ut. Det er noe som er helt umulig å vite siden kampen var avgjort før den startet. Og dermed så vil vi garantert ha en annen trener enn Bakke neste år. MEN det ble avgjort først i dag. Og med en sterkt seier i dag så hadde Eirik hatt gode kort på hånden. De kortene er spilt, mye takket være Rubens tabber i starten av kampen.
👍 1Kommentar
-
Du vet vel like lite om Bakkes mellommenneskelige egenskaper som meg. Men utad så virker han å være godt likt.
Og at taktiske egenskaper er veldig tett knyttet opp mot resultater skal det vel godt gjøres å krangles så mye om.
Så om hans mellommenneskelige egenskaper scorer høyt og han hadde kunne slått i bordet med en serie med særdeles oppløftende resultater, så skal man være særdeles glad i å argumentere for å ikke være enig i at han hadde hatt gode kort på hånda med tanke på å få forlenget inneværende kontrakt.
Så med variable resultater så mener jeg fortsatt at hans eneste mulighet for å kunne lande en kontakt som en outsider hadde vært en overbevisende seier mot Molde, samt oppløftende spill i de to siste kampene.
Så jeg tror at toget gikk for hans del med tapet i kveld.
👍 1Kommentar
-
Du vet vel like lite om Bakkes mellommenneskelige egenskaper som meg. Men utad så virker han å være godt likt.
Og at taktiske egenskaper er veldig tett knyttet opp mot resultater skal det vel godt gjøres å krangles så mye om.
Så om hans mellommenneskelige egenskaper scorer høyt og han hadde kunne slått i bordet med en serie med særdeles oppløftende resultater, så skal man være særdeles glad i å argumentere for å ikke være enig i at han hadde hatt gode kort på hånda med tanke på å få forlenget inneværende kontrakt.
Så med variable resultater så mener jeg fortsatt at hans eneste mulighet for å kunne lande en kontakt som en outsider hadde vært en overbevisende seier mot Molde, samt oppløftende spill i de to siste kampene.
Så jeg tror at toget gikk for hans del med tapet i kveld.
Hadde han vunnet de fleste kampene så klart ville det hatt noe å si. Poenget mitt er heller at det ikke står og faller på kampen mot Molde, når man med samme trener taper mot STB og spiller uavgjort mot AAFK.
Når det kommer til det taktiske så er jeg ganske enig med deg. Samtidig synes jeg at det er en del ting innad i kampene som fremstår rart. Prakt eksempelet er å stå høyt på Molde med den frekvensløse midtbanen vår.
Så synes jeg også at match coachingen i flere kamper har vært dårlig. Da tenker jeg spesielt på bytter👍 3Kommentar
Kommentar