Sesongen 2024
Collapse
X
-
Interessant også at Fagermo ikke sier en dritt om sin egen fiasko, bare hinter til hvor dårlig hans forgjengere har vært👎 1Kommentar
-
Akkurat som Geir Bakkes fiasko i enga i fjor høst. Man kan si mye om DEF i enga som ikke fungerte, men han er i mine øyne så utrolig mye mere kvalifisert til å trene LSK enn hans mange forgjengere fra sommeren 2023.Kommentar
-
Ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola det oppdraget DEF tok på seg.Kommentar
-
Problemet med Fagermo er at situasjonen vi har vært igjennom ikke gir oss noen svar på hvordan han evt vil agere neste sesong. Jobben med å forsøke å redde plassen har sannsynligvis ført til at han har tatt noen grep han normalt ikke ville tatt dersom han hadde hele sesongen på seg. Jeg hadde litt sansen for han når han var i Odd, så jeg er ikke totalt imot at han kan fortsette. Det som for meg taler mest imot er hans iboende tro på 4-3-3 formasjonen. Jeg er ikke sikker på om det er den beste for stallen vår. Han har også tatt noen merkelige grep, og i flere tilfeller ikke tatt grep selv om spillet overhodet ikke har fungert, som gjør at jeg per nå ikke er helt overbevist.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Problemet med Fagermo er at situasjonen vi har vært igjennom ikke gir oss noen svar på hvordan han evt vil agere neste sesong. Jobben med å forsøke å redde plassen har sannsynligvis ført til at han har tatt noen grep han normalt ikke ville tatt dersom han hadde hele sesongen på seg. Jeg hadde litt sansen for han når han var i Odd, så jeg er ikke totalt imot at han kan fortsette. Det som for meg taler mest imot er hans iboende tro på 4-3-3 formasjonen. Jeg er ikke sikker på om det er den beste for stallen vår. Han har også tatt noen merkelige grep, og i flere tilfeller ikke tatt grep selv om spillet overhodet ikke har fungert, som gjør at jeg per nå ikke er helt overbevist.
Forhåpentligvis vil det bli en mye slankere stall inn mot neste sesong, så en ny trener kan spisse laget slik han vil ha det.
Fagermo har fått laget til å se hakket bedre ut enn togkræsjet under de forrige som prøvde seg, men resultatene er ikke gode nok, rett og slett. Johan Andersson bør være et alternativ, Ødegaard er det garantert, kanskje Helstrup også er en mulighet?Kommentar
-
Forhåpentligvis vil det bli en mye slankere stall inn mot neste sesong, så en ny trener kan spisse laget slik han vil ha det.
Fagermo har fått laget til å se hakket bedre ut enn togkræsjet under de forrige som prøvde seg, men resultatene er ikke gode nok, rett og slett. Johan Andersson bør være et alternativ, Ødegaard er det garantert, kanskje Helstrup også er en mulighet?
Jeg håper og tror vi vurderer flere kandidater enn de vi vet om.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
– Det er den samme gamle leksa som går igjen for LSK. Fullstendig kollaps i egen boks og null markering. Det er ikke godt nok til opprykk fra Obos-ligaen det forsvarsspillet her, oppsummerer Rydje.
RBs eksperter er helt enige i at nedrykket til LSK er fortjent.
– Kaos-året 2024 med antall trenerbytter, forandring i spillestil og formasjoner har skapt usikkerhet og dårlig selvtillit hos spillerne, sier Nordlie og fortsetter:
– Men måten laget har forsvart seg på er langt unna godt nok uansett kaos og trenerbytter. (Min utheving.)
Jeg synes Tom Nordlie har helt rett her når han også legger en stor del av skylden på spillerne selv!
Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skuffende av unge Carles, men er han et råttent eple, er det bare å slenge ham i kompostkørja. Det må ryddes skikkelig nå👍 4Kommentar
-
Denne spillergruppa består av en del giftige elemeter. Selv om mange hevder at spillerruppa har stått samlet så er ikke det tilfellet, og Uba er bare ett eksempel på en spiller som må bort. Man kan undres hvem trener som vil kunne komme inn å utfordre denne gruppa uten å bli pissa på etter 2 uker.
Jeg vil ha følgende ut ganske raskt.
1. Hoff (spør Kjetil Rekdal. OBOS tilfredsstiller ikke Hoffs ego)
2. Åsen (gode intensjoner i mye han gjør, men er for dårlig nå i forhold til plassen han tar)
3. Garbrielsen (kan bli vanskelig, men må gjøres)
4. Lundemo (kanskje ikke det største problemet, men det må være over i LSK nå)
5. Uba Charles (dagens nyheter sier sitt)
6. Eric Larsson (ganske usannsynlig at han veldig motivert for OBOS-spill)
Personlig er jeg skeptisk til Roseth, Kitolano og VA i trenigsarbeid og motivasjon også, men de skal foreløpig få en sjanse til for å overbevise meg om at jeg tar feil.
Spillere som har blitt brukt i 2024 og som jeg har 110 % tiltro til i det daglige treningsarbeidet:
Garnås. TLO, MHC, Ranger, Moen Foss, Tønnesen, Krygård, Røssing, Karlsbakk, Elkær (tro det eller ei)
...her kunne jeg nevnt Knudzon og Bolly også men de er selvsagt på vei ut.Last edited by maxpayne; 02.12.2024, 20:32.Kommentar
-
Uba var kanskje vår beste spiller på våren til å bli vraket til fordel for Larsson mot slutten av sesongen. Fagermo frøs han helt ut og plasserte han bak Knutzon og Larsson i køen. At Uba da velger å gi kroppen tid til å lege hva han hevder er en skade fremfor å spille en meningsløs kamp for en trener som hverken har hatt tiltro til han eller som neppe vil være på Åråsen neste sesong har jeg full forståelse.
Dersom Uba sier han er skadd, så tror jeg mer på han enn Sves. Var han så skadd at han må operere eller ikke kunne spilt dersom det virkelig gjalt? Kanskje ikke, men å beskylde Uba for å streike på så tynt grunnlag er jeg ikke fan av.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg er spent på å høre hva som virkelig har skjedd med Uba. Ikke bare det medisinske, men også alt det sportslige. Han var til tider den eneste spilleren vår som ikke var totalt møkk i vår før han fikk treningsnekt. Spilte jo i hvert fall én brukbar kamp etter det før han ble vraket.
Alle mente jo at det var fornuftig å satse på Larsson da det begynte å brenne på dass. Det er mye tryggere å velge gammelt, svenskt og høyst mediokert enn ungt, nigeriansk og ustabilt.
Var det bare (dårlige) sportslige vurderinger bak det valget, eller var det medisinske eller andre utenomsportslige grunner også? Synd om det skal skjære seg med Uba.👍 4Kommentar
-
Sves og Nordlie mener at vi egentlig har topp 4 stall for sesongen!
Hallo! Hvem skal skåre måla til det?
Og så kommer dem med fakta fra Helstrup: LSK er på 7ende plass på tabellen over det å sleppe til sjanser.
Da er Nordlie derimot rask, og på laget til forumet: det betyr jo at dem slepper inn alt!
Kommentar
Kommentar