Sesongen 2024
Collapse
X
-
-
Trengte ikke Gulbrandsen vi. Avgjør cupfinalen og scorer fire mål på Legia.
Nå kommer Kitolano inn og skader segKommentar
-
Argumentet var vel at vi har Skogvold. Vi skulle ikke hente en etablert spiss som ville stå i veien for hans utvikling, hvis jeg husker og oppfattet dette riktig. Så kan man jo mene hva man vil om den vurderingen!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Gjør nok ikke det. Hvis de ikke finner ut at de vil ha ham med videre likevel, da. Da kommer han kanskje ikke i det hele tatt!
Sånn blir det når Mesfin & Co helt bevisst har valgt å redusere oss til en "lua i hånda-klubb", som veloppdragent står og venter på spillere som kanskje kommer etter at de er ferdigspilt, eller ferdig skadet, fra en av "Storklubbene"! Ufattelig at de ikke har andre og flere spillere på gang, uten å måtte nedverdige klubben så ettertrykkelig! Jeg må si at min respekt for Mesfin er på nedadgående!Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Lundemo bør være billig. En ting er at det er ikke er sikkert om han holder nivået bra nok en gang, men hvor mye kan vi regne med at han er tilgjengelig? 20% av kampene? Han har trent bra i vinter, men Helland hadde jo aldri trent så lenge sammenhengende og så bra som utenfor sesong hos oss, og det resulterte ikke i noe.
Skal vi gå inn i en sesong med 4-3-3 og Ibrahimaj, Åsen, Hoff og Lundemo som våre fremste midtbanealternativer? Hver for seg gode spillere, men finnes det treigere midtbane i Norge? De andre alternativene er unge og uprøvde. Kitolano kan kanskje spille indreløper, men han er jo treig han også. Kanskje vi må håpe at Lucky tar nivået med en gang?
Jeg gruer meg allerede fælt til vi skal møte Brann og Glimt. Vi kommer til å bli løpt ihjel.👍 2Kommentar
-
Helt ærlig å driter jeg litt i at de hele tiden poengenterer at det ikke en er gamble for LSk å signere spillere siden de er så billige.. Ref Bolly, knutzon og muligens også Lundemo. de skal fortsatt være en del av stallen, de skal ha samme oppfølging som alle andre og de tilfører bredde (som er bra for treningshverdagen når man har 10 spillere ute med skade, men som på sikt ikke tilfører stort i det fotball handler om).
Det som skuffer meg stort i dette overgangsvinduet er fortsatt det å satse, som det har gjort så mange ganger før!
De gikk ut og påsto de hadde en liste med kandidater for trenerjobben når Bakke gikk, og vi så hvordan det gikk... Helstrup sa nei, og da var lista tom!
De sier de har såklate skyggelag de benytte for å planlegge fremtiden... Hva faen er det de har på de listene egentlig? Spillere vi har hatt i klubben før, men som enten er skadet 70% av tiden eller passert 32 (gjerne en kombinasjon av de to)?
Vi har altså på tre overgangsvinduer klart å bytte oss så mye ned i kvalitet i forhold til den stallen vi hadde at det er helt jævlig å se på. Vi satser på speidere, og de ser sikkert på 500 potensielle spillere i løpet av året og dette er det vi finner som er oppgraderinger? Hvis vi ender overgangsvinduet slik vi ser ut nå og havner på øverste halvdel av tabellen blir jeg jævlig overrasket, for jeg er sikker på at det sitter en drøss med FM spillere på romerrike som hadde klart seg langt bedre i forhold til å finne spillere enn det klubben har prestert.
Besutningsvergre oss ned til OBOS?👍 7Kommentar
-
Kitolano: Siste nytt, fra artikkelen med intervju av Georgson:
Ingen i LSK vil snakke om Eric Kitolano så lenge han er Molde-spiller, men etter det RB-sporten erfarer vil han bli LSK-spiller i starten av neste uke dersom han går gjennom en medisinsk test.
Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Tja, vi får nå se... Skal sikkert spille de neste kampene i Conference League også nå.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Venter spent på en oppdatering rundt Kitolano sagaen, kommer han til uka eller blir det først i midten av mars (eller ikke i det hele tatt)... Blir det i så tilfelle et par panikkjøp, eller har vi en god nok stall for å gå inn i en ny sesong med ambisjoner om å unngå direkte nedrykk?
Tenker alt for mye på dette om dagen, og er oppriktig bekymret for hva dette gjør med interessen rundt fugla som tross alt har vært en fin oppsving siden opprykket! Ingen av podcastene jeg har hørt på nevner fugla noe som helst spalteplass hverken når det gjelder forventninger eller signeringer (ned unntak av LSK podder forståelig nok).
Oppgitt!👍 1Kommentar
-
Venter spent på en oppdatering rundt Kitolano sagaen, kommer han til uka eller blir det først i midten av mars (eller ikke i det hele tatt)... Blir det i så tilfelle et par panikkjøp, eller har vi en god nok stall for å gå inn i en ny sesong med ambisjoner om å unngå direkte nedrykk?
Tenker alt for mye på dette om dagen, og er oppriktig bekymret for hva dette gjør med interessen rundt fugla som tross alt har vært en fin oppsving siden opprykket! Ingen av podcastene jeg har hørt på nevner fugla noe som helst spalteplass hverken når det gjelder forventninger eller signeringer (ned unntak av LSK podder forståelig nok).
Oppgitt!Kommentar
-
Noterer at Arsenal har 27 dødballmål i PL så langt denne sesongen.
Skal ikke gi Georgson æren for det, men han har vært med på noe av det. Tenk om litt av det kunne overføres til LSK i år👍 1Kommentar
-
Nå er det snart to måneder siden Georgson begynte, og jeg er fortsatt ikke sikker på hvordan vi skal spille. Nordlie forklarte, men det ble vanskelig å følge uten en taktikktavle foran seg. Kjenner meg usikker på 4-3-3 formasjonen, spesielt siden Åsen figurerer som indreløper. Det kan fort bli veldig stygt mot raske lag som Brann og B/G. Etter min mening fungerer Åsen kun som venstreving og kun mot motstandere vi skal dominere, evt. at han settes inn i jakten på mål. Jeg sliter også med å se en klar førsteellever, spesielt i 4-3-3. Min antatt beste tror jeg kanskje er:
Uba - Foss - Roseth - Tønnesen
Edh - Hoff - Ibrahimaj
Ranger - Lehne - Skogvold
Evt:
Ranger - Hoff - Edh
Ibra - Lehne - Skogvold
Mulig at det er bedre med Ranger på backen og Uba som indreløper, men det kan tilpasses motstander. Fordelen med sistnevnte er at vi få Skogvold og Ibrahimaj som førsteforsvarere, og det kan hjelpe på det høye presset vårt.
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Hvorfor? Lurer oppriktig. Ser man er ute å kristiserer de/vi som er skeptiske til hvordan ting ser ut, men ser veldig sjeldent noen god forklaring på hvorfor man skal være optimist.Kommentar
Kommentar