Jada jada. Jerv vant faktisk eliteseriedebuten sin, de. I neste kamp ble de knust 4-0 av oss. Folk må seriøst roe ned nå. Aldri sett på maken til panikkstemning her inne.
Sesongen 2024
Collapse
X
-
-
Nå er det utrolig mye vås her. At noen nå skal begynne å bli nostalgiske i forhold til Bakke og Myhre trodde jeg ikke var mulig. Virkelig?
Likeså, at noen vil sparke vår nye trener etter en seriekamp er så langt forbi useriøst som det er mulig å komme. Alle nye prosjekter trenger tid til å innarbeides og finjusteres.
Og denne påståtte konflikten mellom trener, Mesfin og styre virker å være basert på magefølelse. Eller er det noen som vet noe mer? (I så fall: Del gjerne).
Så er alt rosenrødt for meg? På ingen måte. Overgangsvinduet har vært mildt sagt underveldende. Og den lenge varslede mangelen på fart både i føtter og med ball er åpenbar, det koster oss dyrt begge veier.
Så det må tas grep, absolutt, men noen katastrofe er det ikke (ennå).👍 7Kommentar
-
Nå er det utrolig mye vås her. At noen nå skal begynne å bli nostalgiske i forhold til Bakke og Myhre trodde jeg ikke var mulig. Virkelig?
Likeså, at noen vil sparke vår nye trener etter en seriekamp er så langt forbi useriøst som det er mulig å komme. Alle nye prosjekter trenger tid til å innarbeides og finjusteres.
Og denne påståtte konflikten mellom trener, Mesfin og styre virker å være basert på magefølelse. Eller er det noen som vet noe mer? (I så fall: Del gjerne).
Så er alt rosenrødt for meg? På ingen måte. Overgangsvinduet har vært mildt sagt underveldende. Og den lenge varslede mangelen på fart både i føtter og med ball er åpenbar, det koster oss dyrt begge veier.
Så det må tas grep, absolutt, men noen katastrofe er det ikke (ennå).Kommentar
-
Enig i at det blir feil med panikkstemning etter én dårlig kamp, men mer bekymret over snakket om at styret, sportssjefen og trenerne ikke drar i samme retning. Allerede tidlig i oppkjøringen hørte jeg fra solide kilder om en konflikt, og fredpet meldte vel i går om uenighet mellom sportssjefen og trenerne angående overgangsstrategien.👍 1Kommentar
-
-
TV 2 melder at Larsson blir presentert i løpet av dagen. Så får vi se om det kommer noen andre i tillegg…Kommentar
-
Enig i at det blir feil med panikkstemning etter én dårlig kamp, men mer bekymret over snakket om at styret, sportssjefen og trenerne ikke drar i samme retning. Allerede tidlig i oppkjøringen hørte jeg fra solide kilder om en konflikt, og fredpet meldte vel i går om uenighet mellom sportssjefen og trenerne angående overgangsstrategien.
Konflikten kan får alt jeg vet bare en vanlig uenighet/diskusjon som det egentlig ikke er noe poeng å lage styr ut av.
Kommentar
-
Tja. Har hørt noe, men litt for tynt til å gå ut med det her. Det er sikkert vanlig med diskusjoner om for eksempel overganger, men stusser litt på at det er så liten enighet i sportslig utvalg om hva man trenger av spillere. Vet blant annet at det er misnøye med at trenerne ikke ønsker å hente en ny midtbaneforsterkning.😘 1Kommentar
-
Kommentar
-
Tja. Har hørt noe, men litt for tynt til å gå ut med det her. Det er sikkert vanlig med diskusjoner om for eksempel overganger, men stusser litt på at det er så liten enighet i sportslig utvalg om hva man trenger av spillere. Vet blant annet at det er misnøye med at trenerne ikke ønsker å hente en ny midtbaneforsterkning.Kommentar
-
Kommentar
-
Tja. Har hørt noe, men litt for tynt til å gå ut med det her. Det er sikkert vanlig med diskusjoner om for eksempel overganger, men stusser litt på at det er så liten enighet i sportslig utvalg om hva man trenger av spillere. Vet blant annet at det er misnøye med at trenerne ikke ønsker å hente en ny midtbaneforsterkning.
Jeg er mener vi trenger noen med frekvens i midten da Åsen/ylldren blir for tregt. Virket som man tenkte at det ville gå fint mot lag vi skulle dominere mot, men se hvor lett KBK kom seg forbi på kant når de ikke er i nærheten. Om sportslig utvalg mener vi trenger noen der er jeg veldig enig. Synes hele tiden trenerne kanskje har vært litt vel fornøyde med kvaliteten, da de ikke egentlig har referansene mot andre lag i ligaen helt enda. Samtidig så er dette noe de helt sikkert erfarer og ved neste vindu vil de sikkert ha litt klarere ideer om hvor vi skal styrke oss.
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
De grepene burde vært tatt for flere måneder siden. De har hatt hele vinteren på seg. Svensken har fått spaltemeter i RB der han har skrytt av hvor langt fremme laget er. Derfor har man sett gjennom fingrene med at vi har sett helt ræva ut i store deler av nær alle treningskampene. Nå har virkeligheten truffet ham i fleisen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
De grepene burde vært tatt for flere måneder siden. De har hatt hele vinteren på seg. Svensken har fått spaltemeter i RB der han har skrytt av hvor langt fremme laget er. Derfor har man sett gjennom fingrene med at vi har sett helt ræva ut i store deler av nær alle treningskampene. Nå har virkeligheten truffet ham i fleisen.
Om det virkelig er sant at sportssjef vil forsterke, men at trener sier nei, så er det absurd.
Jeg er positiv til måten vi ønsker å spille på, men skal vi lykkes så må vi få inn mer FART. Det er grotesk hvilke rom vi tidvis etterlater oss, vi er en drøm å kontre på - samtidig som det går for langsomt fremover.
Kanskje det er en tanke å pusse støvet av 3-4-3 formasjonen vi visstnok skulle øve på?👍 1Kommentar
-
Kommentar