Sesongen 2024
Collapse
X
-
Det kan godt hende jeg har blitt allergisk mot alle rokeringene og trodde Uba på høyreback var førstemann ned på lagoppstillinga og overreagerte litt på at de prøver ut ting på trening, kanskje tilogmed prøver ut ting på trening istedetfor i kamp om 3p, noe jeg isåfall er veldig for!👍 1Kommentar
-
Det kan godt hende jeg har blitt allergisk mot alle rokeringene og trodde Uba på høyreback var førstemann ned på lagoppstillinga og overreagerte litt på at de prøver ut ting på trening, kanskje tilogmed prøver ut ting på trening istedetfor i kamp om 3p, noe jeg isåfall er veldig for!😀 1Kommentar
-
Det kan godt hende jeg har blitt allergisk mot alle rokeringene og trodde Uba på høyreback var førstemann ned på lagoppstillinga og overreagerte litt på at de prøver ut ting på trening, kanskje tilogmed prøver ut ting på trening istedetfor i kamp om 3p, noe jeg isåfall er veldig for!
Uba har vært god mann mot mann, men har gjort en del taktiske feil hvor flere har bidratt til baklengs. Minus er at vi kan få dårligere driv bakfra med Larson og at Uba har vært best når han kommer i fart. Likevel, Uba har vel gjort en del veldig gode kamper på andrelaget som ving.
Jeg er enig i at det ikke blir bra med rokkeringer for hver eneste kamp, men dette er til dels et resultat av at stallen har vært for tynn med alle skadene og til dels at de offensive relasjonene ikke har sittet så godt. (bortsett fra når de har gjort det) Vi alle roper på at han skal gjøre noe, det kan ikke automatisk være feil når han da prøver grep👍 10Kommentar
-
Da er tiden inne for å melde at undertegnede offisiellt har mistet trua både på sesongen og på dette komiske prosjektet til Georgson. Jeg er en positivt innstilt person og har lagt all mulig godvilje til, men nå må vel alle se at prosjektet er dødt! Takk for sesongen og det var artig så lenge det varte. Dødballtrener?Elska þetta félagKommentar
-
Da er tiden inne for å melde at undertegnede offisiellt har mistet trua både på sesongen og på dette komiske prosjektet til Georgson. Jeg er en positivt innstilt person og har lagt all mulig godvilje til, men nå må vel alle se at prosjektet er dødt! Takk for sesongen og det var artig så lenge det varte. Dødballtrener?
Sesongen i år blir en mellomstasjon. Vi rykker ikke ned, og vi melder oss ikke på i kampen om Europa, med unntak av gulroten som er cupen. Men skal vi drive å kaste trenere før under en tredel av sesongen er spilt, kan vi like så godt bare legge ned hele driten. Håper de som styrer har litt mer is i blodet enn enkelte her inne. Nå får vi en uke til å hvile og faktisk gjennomføre skikkelige treninger for første gang på en måned. Bare synd vi ikke har spillere til å stille mannssterkt. Igjen, svikt i vinter.
Edit: Knut oppsummerte det mye bedre enn meg over her. Takk, Knut!Last edited by Kanarivogel89; 20.05.2024, 18:20.👍 9Kommentar
-
Forskjellen på Fredrikstad og oss er at de har hatt en trener som har hatt ansvaret i halvannet år og fått tid til å bygge lag og kultur.
Forhåpentligvis velger vi samme oppskrift. Det er garantert ingen innad i klubben som vurderer noe annet.👍 3😂 1Kommentar
-
Mer bekymringsverdig er det at lagene bak oss vinner. Kamma slår Glimt? Særp slår Molde? KBK uavgjort mot Brann? Kokosliga👍 3🥰 1Kommentar
-
De tre neste kampene (Odd, Tromsø og KFUM) blir viktige. Får vi ikke bra med poeng der, er jeg enig med Trigz i at det kan bli en stygg sesong.👍 3Kommentar
-
Vanskelig å være uenig i dette. Alt under sju poeng er for svakt her. Jeg skal vente med å felle dom over trenerne til etter overgangsvinduet, men vi er nødt til å ta flere poeng enn vi har gjort så langt. Ser fram til å se et LSK uten forrige kamp i beina. Bare synd vi snublet på målstreken hva skader angår. Krysser fingrene for at både Lehne og Kito var rutinerte og gikk av før de skadet seg skikkelig👍 1Kommentar
-
Troppen er så syltynn at jeg forventer å se Harald Woxen (15) og Markus Wæhler (17) på benken i neste kamp. Syng kumbaya og lat som ingenting hvis dere heller vil det: Georgson er Lennartson 2.0.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kfum hjemme 27/6 kan bli et moralsk bunnpunkt. Kåffa er bedre enn de fleste skjønner, og de har et spillemønster.
Troppen er så syltynn at jeg forventer å se Harald Woxen (15) og Markus Wæhler (17) på benken i neste kamp. Syng kumbaya og lat som ingenting hvis dere heller vil det: Georgson er Lennartson 2.0.Kommentar
-
Se der ja. Da fyrer man enda litt hardere løs mot ledelsen som ikke henta inn backup i vinter. Ubegripelige greier, særlig når det viser seg at Furaha ikke engang får et innhopp når en skadeskutt Lehne må gi seg. Veit at han derre nigerianske supergutten kommer neste vinter, men altså... det er neste vinter. Vi har en sesong å komme oss gjennom først.Kommentar
-
Se der ja. Da fyrer man enda litt hardere løs mot ledelsen som ikke henta inn backup i vinter. Ubegripelige greier, særlig når det viser seg at Furaha ikke engang får et innhopp når en skadeskutt Lehne må gi seg. Veit at han derre nigerianske supergutten kommer neste vinter, men altså... det er neste vinter. Vi har en sesong å komme oss gjennom først.Kommentar
-
Lennartson-ball var en pine fra dag én. Ble redda av Smarason i 2018, før det gikk rett ned i 2019. Georgson er noe helt annet, og klubben er i en langt bedre posisjon enn den var den gang. Ikke mange likheter mellom disse to trenerne annet enn fargen på passet deres. Rykker vi ned i år, vil det være et sjokk.👍 6Kommentar
Kommentar