Sesongen 2024
Collapse
X
-
En annen ting som kom frem i Dødball var at det var avtalt at Lehne skulle byttes ut etter 60 minutter mot Viking, men at Georgsson ikke fikk vite om det før i pausen. Det prates ikke mer om det, men er ikke det ganske så uprofesjonelt og veldig, veldig rart?👍 2Kommentar
-
Tenkte på akkurat det samme, og stusset veldig på at ingen av de andre reagerte på det. Veldig merkelig.👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Svesengen utttaler i dagens episode av Dødball at han tror det vil bli hentet en kant-/angrepsspiller og en midtbanespiller. Selv om han foreløpig ikke benytter sitt vanlige uttrykk om at han «erfarer», får jeg en følelse av at han vet mer enn det som blir nevnt. Om det her er snakk om to kvalitetsspillere i tillegg til Karlsbakk, så tenker jeg det er grunn til å være fornøyde.Kommentar
-
😎 1Kommentar
-
Ser at Ujah er på utgående igjen. Han kan jo komme og være et alternativ til Lehne på topp i høst og så coache landsmann og spisskollega KP fra og med neste årKommentar
-
Svesengen utttaler i dagens episode av Dødball at han tror det vil bli hentet en kant-/angrepsspiller og en midtbanespiller. Selv om han foreløpig ikke benytter sitt vanlige uttrykk om at han «erfarer», får jeg en følelse av at han vet mer enn det som blir nevnt. Om det her er snakk om to kvalitetsspillere i tillegg til Karlsbakk, så tenker jeg det er grunn til å være fornøyde.
Forøvrig føles det som man innimellom kan få en overdose Tom Nordlie i Dødball👍 1Kommentar
-
Synes egentlig bare mest synd på Chrizza som blir avbrutt gang på gang på gang jeg. Får aldri lov til å fullføre et poeng👍 2Kommentar
-
Ujah har vært veldig skadeplaget de siste årene. Neppe det som trengs nå, selv om jeg er stor fan av Ujah.Sint og tverr på felt NKommentar
-
😂 2🥰 1Kommentar
-
Enig jeg! Har til og med egen dedikert tråd til fotballguden.
Legg merke til åpningsinnlegget. Står seg jævla godt!
😂 1🤢 1Kommentar
-
Enig jeg! Har til og med egen dedikert tråd til fotballguden.
Legg merke til åpningsinnlegget. Står seg jævla godt!
https://www.kfl.no/debatt/forum/i-ls...y-h%C3%B8iland🥰 2😡 1Kommentar
-
Ja, han blir nok spilt opp i vanskelige situasjoner mot FFK. Jeg mener det fortsatt er mulig å slå ballen langt istedenfor å gi den til nærmeste FFK spiller... Når spillerne våre maler seg inn i et hjørne virker det som de ikke har lov til å slå ballen langt vekk, men har fått instrukser om å levere den pent fra seg til nærmeste motstander.
Jeg tror fortsatt at Georgson er en god signering, men han må begynne å innse at Eliteserien er veldig annerledes enn Allsvenskan og ta noen kortsiktige grep for å spare spillerne.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Ser flere forsvarer Tønnessen med at han ble spilt opp i vanskelige situasjoner, men særlig i 2. omgang hadde han godt med tid og valgte ofte feil løsninger. Mulig han hadde fått beskjed av Georgson om å trekke innover, men jeg kunne ønske meg at han oftere satte opp Røssing i én-mot-én-situasjoner ved å spille raskt ut på kanten.👍 3Kommentar
-
Ser flere forsvarer Tønnessen med at han ble spilt opp i vanskelige situasjoner, men særlig i 2. omgang hadde han godt med tid og valgte ofte feil løsninger. Mulig han hadde fått beskjed av Georgson om å trekke innover, men jeg kunne ønske meg at han oftere satte opp Røssing i én-mot-én-situasjoner ved å spille raskt ut på kanten.😀 3Kommentar
-
Mer dårlige nyheter: Uba og Roseth ute på ubestemt tid
https://www.rb.no/ute-pa-ubestemt-tid/s/5-43-2264864
Og seriøst... Brudd på Roseth? Herregud ass. Virka jo helt ufarlig Vi får prøve å se positivt på det. Nå blir AGRA nødt til å støtte seg på noe annet enn å spille seg ut gjennom Roseth gang på gang på gang. Og på stopperplass og HB har vi i det minste dekning. Helt uproblematisk å kjøre inn Larsson og Garnås/Moen Foss.👍 4Kommentar
Kommentar