Detta blir mer en personlig take og oppegående har jeg aldri hevda å vært, men som jeg skreiv i kamptråden; hva er det vi ofrer klubb-DNAet for? Utspark fra keeper som på død og liv skal spilles fram og tilbake mellom 2 stoppere på fem-meteren? Er det liksom greia sport og styr og stell vil at vi skal drive på med? Usexy retning og høyrisiko når man har våre spillere pdd. Så da må man faen klare å gå litt på kompromi enn så lenge da; Georgson!
Sesongen 2024
Collapse
X
-
Detta blir mer en personlig take og oppegående har jeg aldri hevda å vært, men som jeg skreiv i kamptråden; hva er det vi ofrer klubb-DNAet for? Utspark fra keeper som på død og liv skal spilles fram og tilbake mellom 2 stoppere på fem-meteren? Er det liksom greia sport og styr og stell vil at vi skal drive på med? Usexy retning og høyrisiko når man har våre spillere pdd. Så da må man faen klare å gå litt på kompromi enn så lenge da; Georgson!👍 2Kommentar
-
Blir så digg å se mange her inne spise det de skriver når vi får ting til å stemme over tid, og vi får resultatene vi ønsker. Det kommer til å skje, tro meg. Dere ynkelig som hiver dere over sabelen skal da tie og ihvertfall ikke snakke hjem Georgson.
Rom er ikke bygd på en dag, og skal vi gå for en spillemessig endring, så tar det litt tid. Resultatene vil variere. Dette mener jeg relativt oppegående folk bør forstå.
Er også helt fair at vi ikke har bytta halve stallen fra i fjor. Enda. Det skyldes at de vil gi alle en sjanse. Bra. Er heller ikke særlig realistisk å bytte ut alle på en gang.
Jeg er like skuffa som resten, men er helt sikker på at resultatene kommer.
Og hvis du får rett, så skal jeg ikke tie. Da skal jeg absolutt hylle og legge meg flat for mine påstander om at dette går rett vest. Men jeg er ikke villig til å kjøre dette til Obosligaen for å se om du får rett. Jeg mener det er på høy tid å trekke i nødbremsen nå og se etter andre som kan ha hovedansvaret for A-laget.
👍 1Kommentar
-
Blir så digg å se mange her inne spise det de skriver når vi får ting til å stemme over tid, og vi får resultatene vi ønsker. Det kommer til å skje, tro meg. Dere ynkelig som hiver dere over sabelen skal da tie og ihvertfall ikke snakke hjem Georgson.
Rom er ikke bygd på en dag, og skal vi gå for en spillemessig endring, så tar det litt tid. Resultatene vil variere. Dette mener jeg relativt oppegående folk bør forstå.
Er også helt fair at vi ikke har bytta halve stallen fra i fjor. Enda. Det skyldes at de vil gi alle en sjanse. Bra. Er heller ikke særlig realistisk å bytte ut alle på en gang.
Kommentar
-
Skal vi komme helskinnet ut av dette, så må enten Ibrahimaj eller Åsen erstattes. Med tanke på dødballfoten til Elkjær, så er jeg ikke fremmed for å la han starte fremfor Åsen mot Tromsø. Jeg er usikker på hvor lenge han holder, men om han må byttes i pausen så kommer Åsen inn mot spillere som har 45 min i beina. Jeg ville også vurdert å dytte Ibrahimaj frem som ving og trekke Lucky ned som indreløper for å få mer fart i leddet.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
sikkert ‘ hakk i plata ‘ fra min side , men når vi var eliteserien nest dårligste lag sist høst sesong , uten å ha forsterket oss til denne . Så ser jeg ingen overraskelse at vi er der hvor vi er idag.
Du kan vente så lenge du vil , med at dagens mannskap skal over prestere , men veldig lite tyder på det da.
👍 3Kommentar
-
Jeg tror alle forstår at spillemessig endring tar tid og at resultatene vil variere. Det er akseptabelt. Men når definisjonen på dette er stor nedrykksfare er det for meg ikke akseptabelt. Dette er toppidrett og vi skal ikke bruke toppidrett til å øve på noe, slik at vi faller ned en divisjon. Og hvilke lyspunkter ser vi egentlig? Jeg ser ikke noen spesiell utvikling over den tredjedelen av sesongen som er fullført.
Og hvis du får rett, så skal jeg ikke tie. Da skal jeg absolutt hylle og legge meg flat for mine påstander om at dette går rett vest. Men jeg er ikke villig til å kjøre dette til Obosligaen for å se om du får rett. Jeg mener det er på høy tid å trekke i nødbremsen nå og se etter andre som kan ha hovedansvaret for A-laget.
👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Misforstå meg rett, jeg elsker Garnås og har hele sesongen argumentert for at han skal starte - men å ønske seg tilbake til den tiden hvor vi dominerte utelukkende på grunn av fysikk er ikke svaret.
👍 1Kommentar
-
Verden er ikke svart eller hvit. Taklingene til Garnås står ikke noe tilbake for Bjerkeland sine, og jaggu matcher han Sondgot på hodet også. Jeg elsket også LSK i gode, gamle dager, men verden går videre, og den som står stille blir forlatt.
Misforstå meg rett, jeg elsker Garnås og har hele sesongen argumentert for at han skal starte - men å ønske seg tilbake til den tiden hvor vi dominerte utelukkende på grunn av fysikk er ikke svaret.👍 1Kommentar
-
Enig i at det ene ikke trenger å utelukke det andre, men det ser unektelig mer farlig ut nettopp de gangene Garnås er i boksen til motstanderen og vi pumper innlegg (stort sett bare når vi jager mål mot slutten). Når vi leker Barcelona, ender vi stort sett med å rote vekk ballen og få brudd imot.Kommentar
-
Det hadde nok vært det beste, og ikke minst deilig å ikke være redd for dette. Men fasit er at vi ligger der vi gjør og har møtt veldig grei motstand. Og overgangsvinduet. Virker jo som Karlsbakk kommer. Men ikke lett å tro på et bra vindu etter det som har blitt uttalt opp mot hva som har blitt levert over litt tid nå.Kommentar
-
Ønsker meg to endringer i den såkalt beste lagoppstillingen (orker ikke nevne navn, men tror dessverre forsvaret er skånet),og minst et par alternativer på benk som kan gjøre en forskjell eller erstatte ved småskader... Løp og kjøp!Kommentar
-
Hvorfor vil vi ha ut Gabrielsen nå egentlig? Er det fordi han ikke var tankeleser og plasserte seg for å ta imot feilpasningen til Garnås?👍 2Kommentar
-
Regner med at man tenker på plasseringa hans på 1-0 målet til Odd i går. Hadde han stått på streken ved borteste stolpe kunne han ha heada ballen ut. Spørsmålet er om posisjoneringen var et valg eller en instruksjon.
👍 2Kommentar
-
Det er litt rart at vi har slitt så stort på dødball imot de Siste åra, og så kommer det en dødballspesialist som hovedtrener og det viser seg at måten vi har gjort det på i 3-4 år var korrekt/fasit på hvordan det skal gjøres ogbare videreføres uten noen form for endringer.
Fikk faktisk mer trua på seier da baklengsen kom i går, nå blir vi tvingt til å prøve å score, selv om det fra et taktisk standpunkt er lettere å score 1 mål på 90min enn 2 på 15min virker det som vi trenger et tupp i rævva for å skjønne at kampen har begynt og at ballen må foran motstanders mål. Vi skaper nærmest ingenting i åpent spill, det virka veldig enkelt for odd å ligge bakpå og kontre der de går rett på mål mens vi tar alle mulige omveier og lar odd få alle mann bak ballen igjen.👍 1Kommentar
Kommentar