Sesongen 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4390

Sjokkerende dårlig første omgang. Vi kunne ligget under 5-0 kun på egne grove feil. Skal ikke gå an på dette nivået. Bekymringsverdig utvikling på denne sesongen. Riktignok har vi 2 seire på de 3 siste men spillemessig blir vi svakere og svakere. Det glimtvis gode spillet vi så i starten av sesongen har vi ikke sett de siste månedene, og poengene har kommet ved tilfeldigheter/dødballer og vilje. Må også si jeg begynner å miste tålmodigheten til trenerteamet. Sverger til samme formasjon uansett forutsetninger. Har aldri en plan b når plan a svikter. Rett og slett svakt. At vi ikke går ut i en 3-4-3 i dag med alle forfallene er ganske merkelig. Like merkelig som at vi som klubb valgte å skrote 3-4-3- formasjonen, som tross alt tok oss nær toppen av eliteserien, istedenfor å fortsette å utvikle oss i den. Den gode jobben vi gjorde etter 2020 som endelig tok oss i riktig retning har vi sølt ned i dass ved feilkjøp, nølende overgangsaktivitet, ubalansert stall og nå mest sannsynlig feilansettelse av trener. Trist rett og slett!
    ..................

Kommentar

• maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1278

Ingen burde være overrasket av det vi presterer. Ingen. Ansettelsen av AG var bare en fortsettelse av udugligheten som startet for fullt i juli 2023. Han er god til å prate for seg men det jeg har sett av kampplaner, laguttak og taktisk forsåelse forteller meg at han ikke skulle vært LSK trener.

Kommentar

• EPA
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2013
        • 218

Opprinnelig skrevet av _Jonern
        Sjokkerende dårlig første omgang. Vi kunne ligget under 5-0 kun på egne grove feil. Skal ikke gå an på dette nivået. Bekymringsverdig utvikling på denne sesongen. Riktignok har vi 2 seire på de 3 siste men spillemessig blir vi svakere og svakere. Det glimtvis gode spillet vi så i starten av sesongen har vi ikke sett de siste månedene, og poengene har kommet ved tilfeldigheter/dødballer og vilje. Må også si jeg begynner å miste tålmodigheten til trenerteamet. Sverger til samme formasjon uansett forutsetninger. Har aldri en plan b når plan a svikter. Rett og slett svakt. At vi ikke går ut i en 3-4-3 i dag med alle forfallene er ganske merkelig. Like merkelig som at vi som klubb valgte å skrote 3-4-3- formasjonen, som tross alt tok oss nær toppen av eliteserien, istedenfor å fortsette å utvikle oss i den. Den gode jobben vi gjorde etter 2020 som endelig tok oss i riktig retning har vi sølt ned i dass ved feilkjøp, nølende overgangsaktivitet, ubalansert stall og nå mest sannsynlig feilansettelse av trener. Trist rett og slett!
        Vi hadde en del perioder med oppløftende spill i treningskampene, og har også hatt noen minutter her og der i både cup og seriekampene. Resten har vært jævlig, og ikke bare litt jævlig men helt totalt jævlig!!! Skylde på tynn stall kan vi jo ikke gjøre, for den stallen vi har valgte de å gå med i forkant av sesongen.
        Alle på alle fora som har med fugla å gjøre har til det kjedsommelige ropt om forsterkninger pga treg og dårlig sammensatt tropp, men det er først nå vi har tatt grep selv om det fortsatt mangler en angriper som kan løse TLO sin jobb når han ikke er tilgjengelig.
        Vi har nå igjen en kamp før forsterkningene er på plass, men det hjelper ikke en dritt å få de inn om vi skal søle bort ballen slik som Tønnesen gjorde i dag igjen.... Jeg sier igjen, for selv om det ikke har blitt mål på dette veldig ofte tidligere er det bare motstanders udyktighet som er grunnen til dette. Vi er det enkleste laget i eliteserien å analysere, og gjør altså lite eller ingenting for å overraske motstanderen i den såkalte frispillingen (også kjent i fuglamiljøet som gi ballen til motstander mens vi er i ubalanse spillingen).
        Hvis vi ser litt på fakta i hvordan vi skaper/slipper til sjanser er jeg villig til å vedde på at denne måten å spille på har skapt mange mange flere sjanser for motstander enn for oss så langt denne sesongen.
        Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan de kan sende ut spillerne på banen mot de beste lagene i eliteserien å være så naive? Kom ikke her og fortell meg at dette ser smashing ut på trening heller, for i så fall er det gåfotball de driver med der.

Kommentar

• kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2411

Hvis nå disse 2 eller 3 nye ikke løfter laget bør det få konsekvenser høyere opp i systemet.
          Ihvertfall et gedigent bomkjøp (han stopperen fra bart jeg allerde har fortrengt navnet på) og Kitolano virker å være langt bak. Her snakker vi vel ca 10+ miller.
          Av denne grunn er jeg ikke så veldig entusiastisk til de nye som kommer. Frykter dette er random-kjøp uten noen større plan. Spillere som kan brukes som poteter.
          Litt her og litt der alt ettersom skadesituasjon.
          Apropos entusiasme - må si den er ganske laber. Hadde planer om å ta med en utenlandsk gjest på hjemmekamp førstkommende lørdag men må si det ikke frister mye å
          bruke en halv dag på det prosjektet samt kostnader. Og jeg er garantert ikke den eneste.
          Fra RB:

Gabrielsen har ikke mistet troen på laget.

– Vi er så mye bedre enn det her, og det skal vi få fart på igjen.
          Hvor mange ganger har vi ikke hørt dette pisspreiket. Faktisk etter annenhver kamp, dvs etter hvert nederlag.
          Joda, de kan sikkert karre seg til en sliteseier hjemme mot Godset ala Kåffa. Så ser det ganske pent ut tabellmessig.
          Poenget er at iår ser vi det jeg har fryktet. Vi har fått et kobbel på 4/5 lag som rykker fra resten. Og neste år kommer enga tilbake med ny giv og kan fort bli neste
          OBOS-lag som får en oppsving. Mens vi er totalt akterutseilt - og i verste fall i OBOS selv. 7-16.plass er vidåpent, og for å være ærlig så ligger vi bedre til enn resultatene antyder.
          Og spillesmessig så vi langt bedre ut før EM. Nå virker lagene å ha "satt seg" og vi ser ut til å ha stangnert eller så har spillera mista trua på prosjektet. Igår var det til tider komisk for alle andre enn Fuglafamilien.

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4212

Ruben: – Vi er så mye bedre enn det her, og det skal vi få fart på igjen.

En skremmende uttalelse!

Hvis han hadde sagt at så ekstremt dårlige er vi og det er det vi må erkjenne og ta utgangspunkt i, hadde jeg blitt beroliget. Når både Ruben, Andreas, og åpenbart ganske mange andre tror at de er bedre enn de faktisk beviselig er, blir jeg skremt. Første skritt mot å løse et problem, er å innse at man har det og hva det består av!

Elska þetta félag

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4212

Vi er 3 poeng unna kvalikplass og tre poeng og et par mål unna direkte nedrykk.
              Elska þetta félag

Kommentar

• knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9514

Opprinnelig skrevet av Børge
                Jeg synes det er helt utrolig at en 3-4-3/3-5-2 - variant ble vraka før sesongen. Helt åpenbart var forsvaret LSK sin styrke i stallen. Det var bygd for å spille med tre stoppere. Backene LSK hadde ved start på sesongoppkjøringa, var også langt mer ving-backer enn ordinære backer. Hvorfor gå bort fra det stallen har sine styrker på?

Tenk deg å reise til Molde med en plan om å "dominere kampen"? MFK venta bare ut LSK og fikk 1-0 gratis.

Men, slapp av. Nå har jeg blitt fortalt så mange ganger her inne at Andreas Georgson vil lykkes fordi han bare maler på med samme plan om og om igjen. Til slutt vil det lykkes. Hvorfor? Det var slik Kjetil Knudsen gjorde det med Glimt. Og han fikk det til. LSK skal bli der nye Glimt med dette fantastiske angrepsspillet hvor man dominere kamper.

På lørdag er det nye lodd. Godset kommer på besøk. LSK skal igjen kjøre på med den samme planen. Kjøre på med det samme spillet uten å bry seg om hvem man møter. Godset har Jørgen Isnes som trener og han tar definitivt hensyn til hvem han møter og legger opp spillet etter motstander. I og med at LSK KUN har gjort mål på dødball eller ettertrykket fra dødball, tipper jeg det blir svært få mål på LSK mot duell- og hodesterke Godset. De kommer til å ta LSK på ren taktikk og frispilling bakfra på nye gratis mål.

Ser egentlig bare to løsninger på det som har blitt en sportslig krise: Andreas Georgson legger om hvordan LSK spiller eller han finner noe annet han kan drive med. Slik det er nå, er døden for LSK. Etter pausa har spillet blitt enda dårligere. Tørr ikke tenke på LSK ned i OBOS-ligaen med den spillerstallen og det kostnadsnivået klubben ligger på nå. Det ville blitt veldig stygt. Det må for en hver pris unngås.
                Jeg henter over Børge sitt gode innlegg til denne tråden!

Er det egentlig så mange her inne som har vært begeistra over formasjonsendringa vår vekk fra 3 stoppere bak?

Er vel bare noen som har poengtert at det ikke har funka like bra siden Ogbu og Petterson forsvant, så hukommelsen er litt selektiv rundt det. Men det får den bare være! 3 stoppere er løsningen på alt!

Så til det jeg har utheva med feit skrift.

Er helt enig. Drillo, som er så nærme man kommer en fasit innen trenernorge, sier noe i den duren at en trener som ikke tilpasser seg motstandere ikke er noe særlig til trener...

Kommentar

• Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2558

Opprinnelig skrevet av knut

Er det egentlig så mange her inne som har vært begeistra over formasjonsendringa vår vekk fra 3 stoppere bak?

Er vel bare noen som har poengtert at det ikke har funka like bra siden Ogbu og Petterson forsvant, så hukommelsen er litt selektiv rundt det. Men det får den bare være! 3 stoppere er løsningen på alt!
                  Jeg mener å ha lest flere som har vært begeistret for omleggingen til fire bak. Har lest at det er bedre å få spillerne til å spille slik Georgson vil spille enn at Georgson legger opp spillet etter hvilke spillere man har. Selv er jeg overbevist om at Moen Foss, Gabrielsen, Roseth og Garnås ville fungert best i tre'er. Samtidig ville nok Tønnesen fungert bedre som vingback med en tre'er bak enn en back i en fire'er. Vår unge danske Elkær er også bedre som vingback.

Så til det jeg har utheva med feit skrift.

Er helt enig. Drillo, som er så nærme man kommer en fasit innen trenernorge, sier noe i den duren at en trener som ikke tilpasser seg motstandere ikke er noe særlig til trener...

Jeg mista det helt under sist hjemmekamp. Folk kommer f**n meg ikke på Åråsen for å se støttepasninger. Utviklinga som LSK har vist i år, men ikke i gårdagens kamp hvor ikke en gang dette satt, er at man har klart å spille seg ut frem til midtstreken før stopperne blir stående å tråkke på ballen og spille støttepasninger. LSK vet man at kun har "Plan A", så motstanderen kan se en random kamp fra Åråsen og vite helt hvordan LSK kommer - tilpasse seg dette. Dem vil ikke møte et LSK som tar hensyn til hvem dem møter.
                  Sint og tverr på felt N

Kommentar

• AB40
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Aug 2015
                    • 71

Jeg har vært skeptisk til omleggingen fra 3-5-2 fra dag 1. Har allikevel prøvd å være positiv og fortelle meg selv at min skepsis sikkert kun er bygget på at det føltes trygt og godt med 3/5 bak og mange andre gode lag spiller med 4 bak, så kanskje dette var en bra forandring for et mer offensivt lag.

Så har egentlig positiviteten fått seg skudd etter skudd på baugen. Vi ser svært sårbare ut, vi skaper nesten ingenting som ikke er dødball eller tilfeldighet og vi har for meg ikke noe system offensivt som jeg kjenner igjen utover frispillingen bakfra som er EKSTREMT lett å lese og se uansett hvor lite ball du har sett i løpet av livet.

Etter halvspilt sesong snart så fikk kåffa-kampen begeret til å renne over. Vi er som en unge på 10 år som sitter fast på det samme jævla brettet på Crash Bandicoot.
                    Mye av grunnen for min mistet tro er:

1. Samme frispilling ved hvert eneste utspill fra keeper. Alt for lett å lese og vi går oss fast nesten utelukkende hver gang eller vi må slå en panikkball opp på en fortapt duell for Va, Åsen eller Ibrahimaj. TLO kunne like så godt stått på månen så jævla alene som han blir der oppe. Stakkers mann.

2. Vi gikk vekk fra en formasjon med relativt god suksess til en der vi er svært avhengige av å mestre et mer krevende offensivt mønster og tekniske detaljer for å skape noe eget, noe som spillerne helt tydelig ikke har vist de kan. Grunnspillet er kanskje for avansert for spillerne eller at de for enkelt blir låst taktisk.

3. Om vi har et avansert grunnspill som spillerne skulle mestret, så må vi vel si at det har vært klinkende klart fryktelig lenge at vi mangler tempo og alternativer på midten samt spiss. Vår sterkeste lagdel har blitt kuttet med 1 plass og de ser fryktelig sårbare ut. Det fører oss til siste punkt:

4. Spillerlogistikken blir jo da helt feil gjennomført. Om det var nølingen til AG om vi skulle eller ikke skulle ha 3 bak eller ei som fintet ut Mesfin har ikke jeg svaret på, men her har man helt tydelig latt ting ligge for lenge og vi har nesten kastet bort halve sesongen. For mange gode bak, for tynt ellers. Jeg er ingen A-lisens trener, men hvordan den frispillingen skal løses av at Krygård er god det skjønner ikke jeg, Lundemo kan da ta i mot en ball han også.

Kommentar

• DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4212

RB erfarte i forrige uke at LSK også jakter en kantspiller. Simen Bolkan Nordli som spiller for danske Randers er et alternativ det jobbes med. Men RB vet også at en kantspiller som også kan spille spiss står på blokka til Åråsen-klubben. Så gjenstår det å se om LSK kommer i havn med en eller flere overganger til.

Sves melder for øvrig at Hoff trolig har en strekk bak i låret og er ute med skade for tredje gang siden operasjonen i desember.
                      Elska þetta félag

Kommentar

• EPA
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2013
                        • 218

Litt Fotmob data for å se hvordan vi ser ut totalt sett, og lite tyder på at alle som roper høyt tar skammelig feil.

Kommentar

• knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9514

Opprinnelig skrevet av EPA
                          Litt Fotmob data for å se hvordan vi ser ut totalt sett, og lite tyder på at alle som roper høyt tar skammelig feil.
                          De nevnte disse statsa i fotballpodcasten Rabona og. Helt krise med færrest skudd på mål og nest svakest xG av alle!!!

Men det som er værre sånn fra den podcasten, er at Jonas i episoden før kampen mot Molde, fortalte akkurat hvordan kampen skulle gå basert på hvor simple vi er taktisk. Han traff til og med på resultat.

Dvs, vi er så lette å finne ut av atte hjælp!

Vi har en plan A som ikke fungerer og vi har ingen plan B.

Godset, Rosenborg, Sarpsborg og KBK.

Det er de kampene Georgson bør ha på seg til å vise at han foretrekker resultat kontra sin egen "spillestil". For når spillermatrialet ikke matcher de "kvalitetene" som må ligge til grunn for å oppnå Georgsonball, må han nå klare å endre seg og fotballen han skal stå for. Vi kan ikke drive å reise rundt å tape på taktisk elendighet fordi en trener er sta!

Samtidig må sportslig styre i LSK eventuelt begynne å kjenne på det at vi kan ikke stå last og brask med en fersk trener som ikke evner å adaptere seg ligaen han er i.

Pr nå spiller vi possession-møkkafotball straka veien mot det kjedsommelige eller hva værre er; OBOS.

Kommentar

• Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2558

De nevnte disse statsa i fotballpodcasten Rabona og. Helt krise med færrest skudd på mål og nest svakest xG av alle!!!

Men det som er værre sånn fra den podcasten, er at Jonas i episoden før kampen mot Molde, fortalte akkurat hvordan kampen skulle gå basert på hvor simple vi er taktisk. Han traff til og med på resultat.

Dvs, vi er så lette å finne ut av atte hjælp!

Vi har en plan A som ikke fungerer og vi har ingen plan B.
                            Jeg gruer meg til lørdag. Og det er helt oppriktig! Gleder meg til lørdagen er over. Hvorfor? Det Knut peker på "Dvs, vi er så lette å finne ut av atte hjælp!" Jørgen Isnes er dyktig på å legge opp spillet etter motstander. Mot Godset borte i cupen var riktignok ikke LSK like forutsigbare, men på Åråsen forventes det vel at LSK igjen skal "dominere kampene". Dvs at spille ut bakfra for en hver pris og samme omstendelige spillet. Kontringer blir det neppe noe av.

Godset, Rosenborg, Sarpsborg og KBK.

Det er de kampene Georgson bør ha på seg til å vise at han foretrekker resultat kontra sin egen "spillestil". For når spillermatrialet ikke matcher de "kvalitetene" som må ligge til grunn for å oppnå Georgsonball, må han nå klare å endre seg og fotballen han skal stå for. Vi kan ikke drive å reise rundt å tape på taktisk elendighet fordi en trener er sta!

Samtidig må sportslig styre i LSK eventuelt begynne å kjenne på det at vi kan ikke stå last og brask med en fersk trener som ikke evner å adaptere seg ligaen han er i.

Pr nå spiller vi possession-møkkafotball straka veien mot det kjedsommelige eller hva værre er; OBOS.
                            Jeg er tilnærmet helt enig med deg Knut. Georgson må begynne å vise at han er det skarpe fotballhode han skal være (noe jeg egentlig ikke betviler) og vise at han kan tilpasse seg ligaen laget spiller i og hvilket mannskap han besitter. Det å være sta og ikke tilpasse seg, er en svakhet.

Er overbevist om at det både går an å utvikle seg og vinne kamper. Man må vel ikke gå 100 % inn for ditt man vil når man ser det mislykkes, men hvorfor ikke implementere det steg for steg? Pr nå har jeg ikke sett noen god utvikling på laget. Uba er det jeg sitter igjen med som utbytte av denne våren.
                            Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2332

Mens vi venter på at Krygård skal frelse oss... Mannen har spilt 56 min fotball fordelt på 3 kamper siden 11. november i fjor. Jeg har personlig sansen for ham som spiller, men mine forventninger til at han skal bidra fra dag 1 er rimelig lave.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4626

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                                Mens vi venter på at Krygård skal frelse oss... Mannen har spilt 56 min fotball fordelt på 3 kamper siden 11. november i fjor. Jeg har personlig sansen for ham som spiller, men mine forventninger til at han skal bidra fra dag 1 er rimelig lave.
                                Enig i dette. Krygård sa det var tungt å spille 15 minutter (!) mot IFK Göteborg, så jeg forventer ikke at han skal komme inn og frelse oss allerede mot RBK. Karlsbakk har også et dårlig grunnlag siden han har vært ute med skade lenge. Lander vi Bolkan, får vi i det minste en spiller som har spilt rubbel og bit den siste tiden, selv om danske klubber er utenfor sesong akkurat nå. Disse tre vil gi oss mer bredde i juli og august, men jeg frykter at de ikke vil være i toppform før siste tredel av sesongen. I verste fall, og i god gammeldags LSK-ånd, slår de opp gamle skader mens de prikker formen.

Sånn det ser ut nå, gjelder det å skrape sammen nok poeng til å overleve. Molde-kampen var et eneste langt mareritt, og jeg har ikke noe annet valg enn å istemme Børge og resten av gjengen her inne om at jeg slett ikke liker utviklingen vi ser. Lenge siden vi har sprudlet, og nå må Georgson vise at han kan være pragmatisk fram til vi har tatt poengene vi trenger. Veien opp til topplagene virker uendelig lang.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4626

Leser ellers i RB at TLO fikk seg et tilbakefall på fredagens trening. Legger skylda på at han spilte 90 minutter mot Kåffa. Var planlagt at han skulle byttes ut etter 60, men han meldte at han ville spille lenger. Urutinert av modølen vår, men hvem ville vi egentlig hatt å sette inn? Spillerlogistikken i vinter er under enhver kritikk.

Ellers står det å lese at Uba ennå ikke er klarert og derfor er usikker til lørdagens kamp (faen i helvete), og at Vebjørn Hoff skal gjennom en MR-undersøkelse. Der dreier det seg sannsynligvis om en strekk.

Kommentar

• G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3243

For når spillermatrialet ikke matcher de "kvalitetene" som må ligge til grunn for å oppnå Georgsonball, må han nå klare å endre seg og fotballen han skal stå for.
                                    Ja, så enkelt kan det oppsummeres.

Det er helt greit å ha en plan og en visjon om hvor vi skal - og kanskje kommer vi dit en dag. Men pr i dag er avstanden mellom visjon og virkelighet veldig lang, og AG er i realiteten etterlatt med følgende valg:

1) Følge visjonen = nedrykkskamp, supporteropprør og sparken.
                                    2) Følge virkeligheten = øvre halvdel på tabellen og tid /mulighet til å tilpasse spillertroppen til visjonen.

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det åpenbare svaret.

Kommentar

• Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2558

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                      Urutinert av modølen vår, men hvem ville vi egentlig hatt å sette inn?
                                      Det sto en spiller klar for å byttes inn ved ett tidspunkt, som ikke ble bytta inn mot Kåffa. Planen var dobbelt bytte, men kun Sander Moen Foss ble bytta inn. Tror det var Lucky, men husker ikke helt 100 %.
                                      Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4626

Det sto en spiller klar for å byttes inn ved ett tidspunkt, som ikke ble bytta inn mot Kåffa. Planen var dobbelt bytte, men kun Sander Moen Foss ble bytta inn. Tror det var Lucky, men husker ikke helt 100 %.
                                        Skjønner. Det byttet burde man jo ha gjort. Vet ikke om Lehne ville utgjort så stor forskjell mot Molde, men nå risikerer vi at han også mister kampen mot Godset. I beste fall er han på 80 prosent.

Georgson er nødt til å være tøffere her. Det er han som skal bestemme. Selvsagt vil ikke spilleren selv gå av hvis han får valget. Adrenalinet flyter tjukt.

Helt seriøst, dersom Georgson bestemmer seg for 4-3-3 mot Godset uten at Lehne er klar, bør vi kjøre Garnås på topp og Moen Foss inn i midtforsvaret. Jeg orker ikke mer snitthøyde på 167 i toppleddet.

Kommentar

• DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4212

Georgson må begynne å vise at han er det skarpe fotballhode han skal være (noe jeg egentlig ikke betviler) og vise at han kan tilpasse seg ligaen laget spiller i og hvilket mannskap han besitter. Det å være sta og ikke tilpasse seg, er en svakhet.
                                          Hyggelig å høre at en del fortsatt har trua, men jeg for min del får det ikke til å stemme at han har et "skarpt fotballhode" når han ikke ser det som er fullstendig åpenlyst for alle andre i fotball-Norge! Å være sta og ikke tilpasse seg er i min bok helt uforenlig med å ha et godt hode. Respektløst sagt virker fyren totalt bortreist og ute av stand til å vurdere virkeligheten på en objektiv og balansert måte. Dette gjelder både spillernes ferdigheter og inngang til og utvikling i kamper.

Elska þetta félag

Kommentar

Working...