Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1249

    Opprinnelig skrevet av occean-fan!
    Noen som vet hvilken 11er som ble kjørt inn på trening i dag? Spent på om det blir noen endringer.
    Fri i dag. Trening i morgen kl 11 på Åråsen

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9453

      Fant formasjonen vår i dag om ikke anna.

      Gule Garnås ute i neste, blir spennende å se åssen det endrer shakyheta bak. Hvem kommer inn?

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3434

        Tipper Tønnesen inn til venstre og Ruben over på høyre.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • OlaG
          Oversetterdrone
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 907

          Opprinnelig skrevet av knut
          Fant formasjonen vår i dag om ikke anna.

          Gule Garnås ute i neste, blir spennende å se åssen det endrer shakyheta bak. Hvem kommer inn?
          Det er et veldig interessant spørsmål. I dag har vi ingen midtstoppere på benken, som indikerer at Rogers er helt uaktuell. Så da må det bli Tønnesen inn på midtstopper, noe som ikke nødvendigvis er et problem hvis han er matchfit (Tønnesen som sidestopper i en trebackslinje ser jeg som et OK alternativ).

          Alternativt kan det bli tidlig debut på Svenningsen, som gjør sakene sine bra for LSK2. Spørs vel om det er noen god ide utviklingsmessig å hive han inn i en kamp som må vinnes hvis man skal ha håp om en bitteliten luke ned i den verste nedrykksgjørma dog.

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2360

            Er et par rykter ang vår ferskeste signering, Lehne backupen aka 202, at han enten er skadet eller er helt ubrukelig.
            Ihvertfall rart han ikke har fått 1min i all den tid TLO for tiden virker ganske langt unna toppform og gåller.

            Kommentar

            • Svart og gul
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 374

              Opprinnelig skrevet av kunden
              Er et par rykter ang vår ferskeste signering, Lehne backupen aka 202, at han enten er skadet eller er helt ubrukelig.
              Ihvertfall rart han ikke har fått 1min i all den tid TLO for tiden virker ganske langt unna toppform og gåller.
              Om det er så dårlig stilt med Ali, må vi nesten ha en spiss til. Lehne har helt mistet stinget.

              Kommentar

              • TheFugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 374

                Opprinnelig skrevet av kunden
                Er et par rykter ang vår ferskeste signering, Lehne backupen aka 202, at han enten er skadet eller er helt ubrukelig.
                Ihvertfall rart han ikke har fått 1min i all den tid TLO for tiden virker ganske langt unna toppform og gåller.
                Helt ubrukelig hehe. Det er såpass ja

                Godt det bare er lån.

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4071

                  Kan noen forklare meg hvorfor man så ofte spiller til en mer eller mindre hardt presset spiller når man skal (prøve å) spille seg ut? Det må jo være sånn at man mener at dette skal skape en fordel? Men jeg er tydeligvis såpass fotballdum at jeg ikke forstår det! Hvorfor er det ikke (mye) bedre å spille til en spiller som er mindre presset/har bedre tid? Jeg synes motstanderne har fått altfor mange sjanser pga dette ikke lykkes. Senest gigasjansen til Eriksen i går, som han heldigvis ikke scora på!
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2925

                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                    Kan noen forklare meg hvorfor man så ofte spiller til en mer eller mindre hardt presset spiller når man skal (prøve å) spille seg ut? Det må jo være sånn at man mener at dette skal skape en fordel? Men jeg er tydeligvis såpass fotballdum at jeg ikke forstår det! Hvorfor er det ikke (mye) bedre å spille til en spiller som er mindre presset/har bedre tid? Jeg synes motstanderne har fått altfor mange sjanser pga dette ikke lykkes. Senest gigasjansen til Eriksen i går, som han heldigvis ikke scora på!
                    Fordi det er jålete moderne fotball. Det er selvsagt mulig å skape fordeler på det når du har klassespillere som er gode både med og uten ball. Som du ser. Dette er noe som passer oss perfekt
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • fredpet76
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 1249

                      Opprinnelig skrevet av knut
                      Fant formasjonen vår i dag om ikke anna.

                      Gule Garnås ute i neste, blir spennende å se åssen det endrer shakyheta bak. Hvem kommer inn?
                      Ser for meg 4 alternativer avhengig av skadesituasjonen:

                      1: Tønnessen inn. Tvilsomt grunnet skade. I går var han kun som nødløsning, egentlig aldri aktuell for innhopp.
                      2: Krygård ned og Lundemo\Hoff\Karlin inn på midt
                      3: Svenningsen får debut
                      4: Tilbake til 4 bak

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7079

                        Opprinnelig skrevet av kunden
                        Er et par rykter ang vår ferskeste signering, Lehne backupen aka 202, at han enten er skadet eller er helt ubrukelig.
                        Ihvertfall rart han ikke har fått 1min i all den tid TLO for tiden virker ganske langt unna toppform og gåller.
                        Gud bedre. Jeg håper dette ikke stemmer.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4553

                          Opprinnelig skrevet av fredpet76

                          Ser for meg 4 alternativer avhengig av skadesituasjonen:

                          1: Tønnessen inn. Tvilsomt grunnet skade. I går var han kun som nødløsning, egentlig aldri aktuell for innhopp.
                          2: Krygård ned og Lundemo\Hoff\Karlin inn på midt
                          3: Svenningsen får debut
                          4: Tilbake til 4 bak
                          5. Sam Rogers? Han er vel i klubben ennå?

                          Kommentar

                          • fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1249

                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                            5. Sam Rogers? Han er vel i klubben ennå?
                            Ja, han hadde jeg glemt. Perfekt kamp for han å ta revansje.

                            Kommentar

                            • MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3434

                              Opprinnelig skrevet av kunden
                              Er et par rykter ang vår ferskeste signering, Lehne backupen aka 202, at han enten er skadet eller er helt ubrukelig.
                              Ihvertfall rart han ikke har fått 1min i all den tid TLO for tiden virker ganske langt unna toppform og gåller.
                              Regner med at han har brukt de foregående kampene til å bli kjent med Eliteserien. Mot Molde tviler jeg på at kampbildet når Lehne ville passet han. I en kamp hvor vi presser på og innleggene kommer på rekke og rad, så ville han nok kommet inn. Kampbildet i går passet nok Bolly og/eller Skogvold bedre.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1252

                                MHC ute til oktober. Det kan bli en spennende høst. Det jeg liker jævlig dårlig er motstanderen i runde 30

                                Kommentar

                                • occean-fan!
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 721

                                  Ja. Krise om vi er avhengig av et resultat i Bodø

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4553

                                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    MHC ute til oktober. Det kan bli en spennende høst. Det jeg liker jævlig dårlig er motstanderen i runde 30
                                    Leser også nå at man "ikke vet" når Lundemo er klar igjen. Neimen ikke lett å få noe som helst av kontinuitet i år.

                                    Kommentar

                                    • Kjøttkaka
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2012
                                      • 305

                                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                      Ja, han hadde jeg glemt. Perfekt kamp for han å ta revansje.
                                      Er det ikke noen problemer da med at vi ikke får solgt ham om han brukes? Han kan vel ikke spille for mer enn to klubber i løpet av året, så dersom han spiller for oss får vi ikke solgt ham før til nyåret?

                                      Jeg er på tynn is her nå, men jeg regner med at det er noe av grunnen til at han holdes helt ute. Vi vil helst bli kvitt ham.

                                      Kommentar

                                      • Egumen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Sep 2011
                                        • 201

                                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                        Leser også nå at man "ikke vet" når Lundemo er klar igjen. Neimen ikke lett å få noe som helst av kontinuitet i år.
                                        Tror ikke dette skal undervurderes. Har vi stilt med samme 11er i to kamper i år? Helt vilt.

                                        Edit: Gikk tilbake og sjekka. Av 17 seriekamper har vi hittil stilt samme 11er i to kamper på rad hele to ganger. I tillegg har det vært 12-13 ulike 11ere.
                                        Det er ikke enkelt å skape relasjoner på banen da…
                                        Last edited by Egumen; 12.08.2024, 22:38.

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2360

                                          Opprinnelig skrevet av Egumen

                                          Tror ikke dette skal undervurderes. Har vi stilt med samme 11er i to kamper i år? Helt vilt.

                                          Edit: Gikk tilbake og sjekka. Av 17 seriekamper har vi hittil stilt samme 11er i to kamper på rad hele to ganger. I tillegg har det vært 12-13 ulike 11ere.
                                          Det er ikke enkelt å skape relasjoner på banen da…
                                          Igjen. Dette er ikke uflaks. Man signerer spillere med betydelige skadehistorikk. Nå ser vi konsekvensene. Dette er nok en ripe i lakken til øverste ledelse.

                                          Kommentar

                                          Working...