Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Egumen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2011
    • 201

    Opprinnelig skrevet av kunden

    Igjen. Dette er ikke uflaks. Man signerer spillere med betydelige skadehistorikk. Nå ser vi konsekvensene. Dette er nok en ripe i lakken til øverste ledelse.
    Det har jeg aldri sagt. Dette var ment som forsvar av spillere og trenere som har hatt vanskelige forhold for å lykkes.

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3198

      Jeg finnes ikke bekymret for keeperplassen (med mindre Hagerup blir skadet). Hans presisjon med bena gir oss en ny dimensjon i angrepsspillet, og også som skuddstopper er han minst på høyde med mads.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4553

        Opprinnelig skrevet av G-Man
        Jeg finnes ikke bekymret for keeperplassen (med mindre Hagerup blir skadet). Hans presisjon med bena gir oss en ny dimensjon i angrepsspillet, og også som skuddstopper er han minst på høyde med mads.
        Tilbøyelig til å være enig her. Mads var forrykende i 2021 og 2022, men har egentlig vært ganske så middelmådig siden. Virker nesten å ha stagnert litt. Gleder meg til å se hva Hagerup kan få til med ballen i beina, for der har så absolutt ikke Mads sin forse.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4553

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

          5. Sam Rogers? Han er vel i klubben ennå?
          Og der gikk han på utlån til Aalesund, så da stryker vi denne.

          Kommentar

          • Zindrinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2019
            • 530

            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

            Tilbøyelig til å være enig her. Mads var forrykende i 2021 og 2022, men har egentlig vært ganske så middelmådig siden. Virker nesten å ha stagnert litt. Gleder meg til å se hva Hagerup kan få til med ballen i beina, for der har så absolutt ikke Mads sin forse.
            Enig i at Mads kan surre litt med igangsettinga, men det var ikke heeelt 100% den gavepakka Hagerud ga bort for så å rette opp i sjøl på slutten av kampen.
            Mads har finni tilbake superredningene sine de siste månedene syns jeg, fortsatt ikke som den borte mot Viking her et år som alle så i mål, men han har stoppa en del skudd på reine reflekser igjen.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4071

              Kristoffer Klaessons tid i Raków Częstochowa er over, bare en drøy måned etter at den norske målvakten begynte i den polske klubben.


              Klaesson er ledig...
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • OlaG
                Oversetterdrone
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 907

                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                Nei.

                Kommentar

                • Svart og gul
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 374

                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                  Jeg finnes ikke bekymret for keeperplassen (med mindre Hagerup blir skadet). Hans presisjon med bena gir oss en ny dimensjon i angrepsspillet, og også som skuddstopper er han minst på høyde med mads.
                  Ser ikke hva folk ser i Hagerup. Mulig han har et bra tilslag, men han holdt på å forære Molde mål på søndag. Og i cupkampen mot Strømmen gjorde han en superbrøler som nesten endte i utlikning, i tillegg til generelt å være svak. Sprer absolutt ikke trygghet.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3198

                    Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                    Ser ikke hva folk ser i Hagerup. Mulig han har et bra tilslag, men han holdt på å forære Molde mål på søndag. Og i cupkampen mot Strømmen gjorde han en superbrøler som nesten endte i utlikning, i tillegg til generelt å være svak. Sprer absolutt ikke trygghet.
                    Fullstendig uenig i konklusjonen. Hagerup holdt på å forære Molde et mål, men han ryddet opp selv, og det er ikke akkurat som om Mads ikke har vært julenisse heller.

                    Og Hagerup har ikke bare et bra tilslag, han treffer også den han sikter på. Om Mads er under press, så er det et sikkert innkast til motstanderlaget.

                    På strek er de gode begge to, og i feltarbeidet har de begge en del å gå på.

                    Aksepterer at vi ser ulikt på ting, men jeg er langt roligere når Hagerup har ballen i bena enn når Mads har det.

                    (Og for den som lurer: Jeg elsker Mads som type, og gleder meg over at han endelig har løftet spillet sitt igjen etter et par svake sesonger).

                    Kommentar

                    • Svart og gul
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 374

                      Opprinnelig skrevet av G-Man

                      Fullstendig uenig i konklusjonen. Hagerup holdt på å forære Molde et mål, men han ryddet opp selv, og det er ikke akkurat som om Mads ikke har vært julenisse heller.

                      Og Hagerup har ikke bare et bra tilslag, han treffer også den han sikter på. Om Mads er under press, så er det et sikkert innkast til motstanderlaget.

                      På strek er de gode begge to, og i feltarbeidet har de begge en del å gå på.

                      Aksepterer at vi ser ulikt på ting, men jeg er langt roligere når Hagerup har ballen i bena enn når Mads har det.

                      (Og for den som lurer: Jeg elsker Mads som type, og gleder meg over at han endelig har løftet spillet sitt igjen etter et par svake sesonger).
                      Godt skrevet, og du har noen gode poenger her. Tror uansett det kommer en keeper som utkonkurrerer Hagerup
                      Last edited by Svart og gul; 13.08.2024, 18:33.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4553

                        Skogvold til Fredrikstad for sju (!) millioner? Hva i helvete er det som skjer? Eneste som kan forsvare dette er at vi trenger pengene for å lande en storfisk. Snakk om skivebom å satse på Henrik i fjor sommer.

                        Kommentar

                        • Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1385

                          Skogvold til FFK er et salg vi kommer til å angre på.

                          Sidenote: Vi kvitter oss med de unge lokale spillerne våre, og i løpet av de siste par åra har vi solgt Edh, Knudsen, Dragsnes og Skaarud i tillegg til Skogvold. I kampen mot Molde sist var det ingen romerikinger i startoppstillinga, og snittalderen på elleveren er nær den høyeste i eliteserien.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4553

                            Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                            Skogvold til FFK er et salg vi kommer til å angre på.
                            Kan nærmest garantere at han vil slå til i Plankebyen. Hadde vi et ønske om å selge ham eller er det Henrik som har sutret seg ut? Ville jo egentlig ikke skrive kontrakt i fjor heller uten lovnader om spilletid. Vi la oss som vanlig på rygg. Er så lei av at vi skal være så jævla snille alltid.

                            Edit: Leser nå at dette var en overgang "Skogvold selv ønsket", så da er jo den grei. Vekk med'n. Mangler fightervilje. Fått så mange sjanser uten å levere en dritt, og så går'n sur fordi han må slite litt benk. Nei ass.

                            Kommentar

                            • Svart og gul
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 374

                              Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                              Skogvold til FFK er et salg vi kommer til å angre på.

                              Sidenote: Vi kvitter oss med de unge lokale spillerne våre, og i løpet av de siste par åra har vi solgt Edh, Knudsen, Dragsnes og Skaarud i tillegg til Skogvold. I kampen mot Molde sist var det ingen romerikinger i startoppstillinga, og snittalderen på elleveren er nær den høyeste i eliteserien.
                              Helt enig. Dette er veldig bekymringsfullt. Skal ikke undervurdere viktigheten av lokal forankring.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2925

                                Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                Skogvold til FFK er et salg vi kommer til å angre på.

                                Sidenote: Vi kvitter oss med de unge lokale spillerne våre, og i løpet av de siste par åra har vi solgt Edh, Knudsen, Dragsnes og Skaarud i tillegg til Skogvold. I kampen mot Molde sist var det ingen romerikinger i startoppstillinga, og snittalderen på elleveren er nær den høyeste i eliteserien.
                                Veit du hva? Akkurat nå så hater jeg denne klubben. Fy faen så jævla rævva klubben vår blir drevet nå
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1249

                                  I vinter var han het og vi så for oss et skikkelig gjennombrudd. Han er jo ikke noen spiss slik vi spiller i dag, og som kan har han heller ikke vist samme takter som i vinter.
                                  Men, å selge han er veldig leit da han innehar masse talent som vi dessverre ikke lenger får dra nytte av.

                                  Lillestrømgutt, 20 år.. Nei, skikkelig dritt.

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2360

                                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                    Skogvold til Fredrikstad for sju (!) millioner? Hva i helvete er det som skjer? Eneste som kan forsvare dette er at vi trenger pengene for å lande en storfisk. Snakk om skivebom å satse på Henrik i fjor sommer.
                                    Riktignok er fotball ferskvare og ting skjer raskt. Men ledelsen hjelper ikke med å få til noe som helst kontinuitet, får'n si.
                                    Er policy'n å selge unna alt som er av lokalt talent før de er 20?
                                    Samtidig hanker inn en spiss som åpenbart ikke er i nærheten av første 11'ern?
                                    Skjønner mindre og mindre hva som foregår

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4553

                                      Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                      Veit du hva? Akkurat nå så hater jeg denne klubben. Fy faen så jævla rævva klubben vår blir drevet nå
                                      7 millioner for en 20 år gammel spiss med u-landskamper og nesten 50 ES-kamper, også får vi ikke engang hele summen med en gang? Gi-bort pris, og det til en direkte konkurrent! Skammelig! Sju millioner er ikke en dritt i dagens marked. Helvetes amatørklubb. Fortsett å sende innpå Bolly (33) i 15 minutter på tampen dere! Faen altså

                                      Kommentar

                                      • fredpet76
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 1249

                                        Jakten på Bolkan Nordli bør intensiveres!

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1252

                                          For alle som trodde denne klubben ble driftet godt og fornuftig. Det er fullbrakt!

                                          Kommentar

                                          Working...