Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1252

    Isolert sett så er det selvsagt ikke noe skandale at Skogvold forlater klubben, men det er summen av uduglighet det siste året som for meg forteller at klubben er i problemer. At FFK legger 7 millioner på bordet for Skogvold forteller om hvem som har ambisjoner og tørr å satse når muligheten er der. Vi hadde ett mulighetesvindu under Myhre og Bakke til å gjøre det samme men vi valgte middelmådighet og tiende plasser på tabellen. Jeg tror det er noe av grunnen til at Bakke valgte som han gjorde. Jeg må le litt når jeg tenker tilbake på noen av Geir Bakkes siste ord om LSK. "De er nå så selvgående der borte at jeg tror at det kommer til å gå helt fint" Det kan se ut som om han glemte at toget riktignok er selvgående men konduktør og lokfører står igjen på perrongen.

    Kommentar

    • Holterkanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2009
      • 580

      Sesongen 2024 er allerede en stor fiasko, det bør brenne skikkelig på dassene hos ledelsen på Åråsen og grep må taes umiddelbart. Det holder ikke med lovnader om neste år og bla bla bla. Stallen er god nok til å heve oss, men det må inn en spiss som scorer mål NÅ og forsvaret må terpes som f.
      ________________________
      TB

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9453

        Opprinnelig skrevet av Holterkanari
        Sesongen 2024 er allerede en stor fiasko, det bør brenne skikkelig på dassene hos ledelsen på Åråsen og grep må taes umiddelbart. Det holder ikke med lovnader om neste år og bla bla bla. Stallen er god nok til å heve oss, men det må inn en spiss som scorer mål NÅ og forsvaret må terpes som f.
        Ja.

        Ruben fx, stod til stadighet vendt feil/med minst mulighet til å orientere seg om motstanderenes plassering sist mot Molde som venstre stopper. Elementært opplegg.

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3434

          Forsvaret vårt er sannsynligvis Eliteseriens beste, kanskje med unntak av Godset, så lenge de holder motstanderen foran seg. Problemene oppstår når de må snu og løpe. Igjen så må det gjentas at de ofte har fått problemer fordi resten av laget foran tidvis er helt håpløse i det defensive arbeidet.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9453

            Gi meg en som veit hvor målet står a!

            Ikke bare mongohøns!

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1252

              Kun to lag har svakere målforskjell enn oss. Kun ett lag har sluppet in flere mål. Skremmende. Tap mot RBK førskommende onsdag bør føre til at alle varsellamper må tennes på Åråsen.

              Kommentar

              • banan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2018
                • 438

                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Kun to lag har svakere målforskjell enn oss. Kun ett lag har sluppet in flere mål. Skremmende. Tap mot RBK førskommende onsdag bør føre til at alle varsellamper må tennes på Åråsen.
                Og dødball-svensken svarte like etter ansettelsen ang. forventningene til sesongen at klubben har den 5. - 6. beste økonomien her i landet, og at det å havne høyere ville være bra og å havne lavere ville være dårlig.
                Grattis svensker og resten av styre og stell!

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2925

                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Kun to lag har svakere målforskjell enn oss. Kun ett lag har sluppet in flere mål. Skremmende. Tap mot RBK førskommende onsdag bør føre til at alle varsellamper må tennes på Åråsen.
                  I morgen kan vi fort ligge på direkte nedrykk
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3372

                    Opprinnelig skrevet av bjarmann

                    I morgen kan vi fort ligge på direkte nedrykk
                    Fullt fortjent i såfall.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1252

                      Opprinnelig skrevet av MortenA
                      Forsvaret vårt er sannsynligvis Eliteseriens beste, kanskje med unntak av Godset, så lenge de holder motstanderen foran seg. Problemene oppstår når de må snu og løpe. Igjen så må det gjentas at de ofte har fått problemer fordi resten av laget foran tidvis er helt håpløse i det defensive arbeidet.
                      Spot on. Det er f.... meg helt sinnsykt at vi har sluppet inn 33 mål på 18 kamper. Sinnsykt. Ett lag har sluppet in flere og det VAR også ett lag med en trener med en så romantisk spillestil at han selvsagt fikk fyken. Det hjelper ikke å legge om til 3 bak hvis man fortsetter å romantisere hvor godt dette laget er fra trenerens side.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7079

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Tap mot RBK førskommende onsdag bør føre til at alle varsellamper må tennes på Åråsen.
                        Var Godset den første kampen du så denne sesongen? Jeg antar svaret er nei. Alle som har øyne og en fungerende hjerne så dette i februar. Vi ansatte møkk, signerte møkk og sitter igjen med møkk. Dette laget rykker ned.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1252

                          Opprinnelig skrevet av trigz

                          Var Godset den første kampen du så denne sesongen? Jeg antar svaret er nei. Alle som har øyne og en fungerende hjerne så dette i februar. Vi ansatte møkk, signerte møkk og sitter igjen med møkk. Dette laget rykker ned.
                          lol. Jeg er vel den som har hatt alle varsellampene tent fra 13. juli i fjor sommer, men på Åråsen tror jeg det fortsatt er ett par kamper igjen før det skjer.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7079

                            Opprinnelig skrevet av maxpayne

                            lol. Jeg er vel den som har hatt alle varsellampene tent fra 13. juli i fjor sommer, men på Åråsen tror jeg det fortsatt er ett par kamper igjen før det skjer.
                            Fint det. For min del ulet det på alle kanter etter at vi forsvarte oss på kanten av 16-meteren mot Sandefjord i februar, etter at svenskegeniet hadde uttalt at vi skulle "dominere". Kjøss meg midt i rasshølet. Hvem ansatte klovnen?
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Pad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2022
                              • 732

                              Skogvold rett inn fra start etter en uke i Fredrikstad. Ønsker han jo alt godt, men kjenner at denne helgen ikke trenger at han briljerer og scorer.

                              Kommentar

                              • Henke25
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jun 2018
                                • 114

                                Skogvold er rask og målfarlig som spiss, og dersom Fredrikstad utnytter kvalitetene hans og spiller han god så har de fått en ung klassespiss.

                                Kommentar

                                • Zindrinho
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2019
                                  • 530

                                  Opprinnelig skrevet av Pad
                                  Skogvold rett inn fra start etter en uke i Fredrikstad. Ønsker han jo alt godt, men kjenner at denne helgen ikke trenger at han briljerer og scorer.
                                  Vi veit jo alle åssen detta ender, som en ekstra rosin i pølsa spiller ffk i 343 nå iflg vglive, formasjonen henrik ikke kan spille i... 2 mål på 1 omg tipper jeg.

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4071

                                    Opprinnelig skrevet av Pad
                                    Skogvold rett inn fra start etter en uke i Fredrikstad. Ønsker han jo alt godt, men kjenner at denne helgen ikke trenger at han briljerer og scorer.
                                    Jeg ønsker Henrik alt godt! Håper han lykkes!
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Holterkanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2009
                                      • 580

                                      Opprinnelig skrevet av Pad
                                      Skogvold rett inn fra start etter en uke i Fredrikstad. Ønsker han jo alt godt, men kjenner at denne helgen ikke trenger at han briljerer og scorer.
                                      Vi slapp det, han ble byttet etter 57’
                                      ________________________
                                      TB

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9453

                                        Opprinnelig skrevet av Henke25
                                        Skogvold er rask og målfarlig som spiss, og dersom Fredrikstad utnytter kvalitetene hans og spiller han god så har de fått en ung klassespiss.
                                        Han kan vel bli målfarlig, ikke det at jeg har no trua på det, men han kan vel ikke kalles målfarlig pdd? Det hjelper liksom ikke at han var det for Start et kvarter i Obos.

                                        Kollapsa helt for oss da Ivar Hoff nevnte navnet hans og Tom Lund sammen i en eller annen setning.

                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                        Jeg ønsker Henrik alt godt! Håper han lykkes!
                                        Synes Skogvold slipper alt for "billig" unna jeg. Fikk et opplegg spesialsydd for seg her, Mesfin dreit i å hente "konkurrent" (noe vi alle er uenig i, men det er nå så), men han leverte aldri og stakk ved første mulighet.

                                        Buhu måtte spille back i 10 minutter, det er ikke riktig for meg, hadet

                                        Kommentar

                                        • Henke25
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Jun 2018
                                          • 114

                                          Lot meg nok rive litt med i kampens hete. Nå er det Fredrikstad som er skikkelig ute å kjøre.

                                          Kommentar

                                          Working...