Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lillestrømer
    Medlem
    Bøffel
    • Jul 2023
    • 33

    Opprinnelig skrevet av kunden

    Det er ikke min jobb å scoute for Simon.
    Hvilke fakta? Du kan lese stats om Diop.
    Hvorfor mener du dette er et bra kjøp?
    1 gåll Iår. Ikke god nok for Aafk og OBOS.
    Skadeplaget. Så og si null matchtrening.
    Fakta nok?
    Fortell oss nå da hvorfor dette er et godt kjøp
    Det er jo ikke noe rom for å kunne diskutere med deg. Det er Mefsin sin jobb å gi deg et grunnlag for å kritisere overgangen? Ellers tar du deg friheten til å cherry-picke noen lett tilgjengelig fakta for å avskrive det som et bomkjøp? Med den strategien har jeg tro på at jeg skal kunne klare å avskrive samtlige overganger gjennom historien som bomkjøp.

    På samme måte kan vi avskrive Lewandowski som ubrukelig, han var jo tross alt ikke god nok for Hødd.

    Kommentar

    • Håvard Ottesen
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2012
      • 141

      Det er mye å kritisere med spillerlogistikken. Men at Mesfin skal ha bomma på omtrent alt går jeg ikke med på. Alle var fornøyde med kjøpene av Kitolano og Krygård da de ble gjort. Karlsbakk og Larsson ble også stort sett positivt mottatt. At de ikke har slått til (ennå) kan vel ikke stå på Mesfin?

      Ali hadde svært høy xg i Sverige for et lag som skaper mye sjanser. Vi er ikke er sånt lag. I går slo vi noen lange opp mot slutten,men de fleste ramla ned på 20-30m uten særlig bevegelse rundt. Det kom ingen løp rundt han, det kom vel ingen innlegg mot han heller. Vi visste nok hva vi henta, men han spilles absolutt ikke god av laget. Og der er jo gjennomgangsmelodien i LSK anno 2024.

      Det verste er at det er ingen rød tråd i hvordan forholde seg til konkurranse om plassene. Vi skulle ha konkurranse til MHC for å gjøre han god. Vi skulle ha seks-sju midtstoppere på et tidspunkt for å ha dekning. Så skulle vi ikke erstatte Adams for å beskytte Skogvold sin utvikling. Så skulle vi bare hente noen hvis de var bedre enn de vi allerede hadde. Så henta vi og re-signerte masse rart bortsett fra en spiss fordi han vi har er Norges beste. Men neste år, NESTE ÅR!, da kommer frelseren. Ung gutt fra Nigeria. Tidligere har afrikanske talenter fått god tid og det har vært Mesfins EGENPATENTERTE strategi og følge dem opp grundig og tålmodig. Men KP, han skal inn og redde fugla fra dag 1

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2360

        Opprinnelig skrevet av Lillestrømer
        Det er jo ikke noe rom for å kunne diskutere med deg. Det er Mefsin sin jobb å gi deg et grunnlag for å kritisere overgangen? Ellers tar du deg friheten til å cherry-picke noen lett tilgjengelig fakta for å avskrive det som et bomkjøp? Med den strategien har jeg tro på at jeg skal kunne klare å avskrive samtlige overganger gjennom historien som bomkjøp.

        På samme måte kan vi avskrive Lewandowski som ubrukelig, han var jo tross alt ikke god nok for Hødd.
        Nettopp ja. Du har ikke et eneste godt argument før at dette er et godt kjøp eller kan bli det.
        Det eneste du driver med er å diskutere meg. Klassisk avsporing.
        Vi trenger spillere som går rett inn og leverer for å redde plassen.

        Kommentar

        • TheFugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 374

          Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
          Det er mye å kritisere med spillerlogistikken. Men at Mesfin skal ha bomma på omtrent alt går jeg ikke med på. Alle var fornøyde med kjøpene av Kitolano og Krygård da de ble gjort. Karlsbakk og Larsson ble også stort sett positivt mottatt. At de ikke har slått til (ennå) kan vel ikke stå på Mesfin?

          Ali hadde svært høy xg i Sverige for et lag som skaper mye sjanser. Vi er ikke er sånt lag. I går slo vi noen lange opp mot slutten,men de fleste ramla ned på 20-30m uten særlig bevegelse rundt. Det kom ingen løp rundt han, det kom vel ingen innlegg mot han heller. Vi visste nok hva vi henta, men han spilles absolutt ikke god av laget. Og der er jo gjennomgangsmelodien i LSK anno 2024.

          Det verste er at det er ingen rød tråd i hvordan forholde seg til konkurranse om plassene. Vi skulle ha konkurranse til MHC for å gjøre han god. Vi skulle ha seks-sju midtstoppere på et tidspunkt for å ha dekning. Så skulle vi ikke erstatte Adams for å beskytte Skogvold sin utvikling. Så skulle vi bare hente noen hvis de var bedre enn de vi allerede hadde. Så henta vi og re-signerte masse rart bortsett fra en spiss fordi han vi har er Norges beste. Men neste år, NESTE ÅR!, da kommer frelseren. Ung gutt fra Nigeria. Tidligere har afrikanske talenter fått god tid og det har vært Mesfins EGENPATENTERTE strategi og følge dem opp grundig og tålmodig. Men KP, han skal inn og redde fugla fra dag 1
          At spillere ikke slår til blir til slutt Mesfins ansvar fordi når dette gjelder for mange, da blir resulatene til slutt ræv og klubben blir stående på randen av nedrykk og hælvete. Det henger selfølgelig sammen. Alle spillere kan ikke slå til, men hvilke spillere i LSK har "slått til" de siste årene? Ali? Thompson? Bolly? Knutzon? Kitolano? Rogers? Karlin? Lucky? Krygård? Elkær?

          Når ingen spillere slår til, eller trenere for den saks skyld, så må ansvaret legges der ansvaret hører hjemme.

          Kommentar

          • Lillestrømer
            Medlem
            Bøffel
            • Jul 2023
            • 33

            Opprinnelig skrevet av kunden

            Nettopp ja. Du har ikke et eneste godt argument før at dette er et godt kjøp eller kan bli det.
            Det eneste du driver med er å diskutere meg. Klassisk avsporing.
            Vi trenger spillere som går rett inn og leverer for å redde plassen.
            Jeg har flere holdepunkter for at det dette er en ekstremt god signering. Jeg har dratt parallellen til Henrik Meister som i korte trekk oppsummerer dette. En enorm profil med ekstremferdigheter som ikke står tilbake på noen punkter.

            Det er ingenting som tilsier at han ikke skal kunne levere tilstrekkelig i to-spann med TLO. Samtidig ville heller aldri Henrik Meister ha lykkes under feil omstendigheter i S08. Slik vi ser i AAFK for Diop nå. Og som like gjerne kan bli tilfelle for han i LSK. Dette har man ingen garantier for. Likevel er vel dette en av mange ting Mefsin er utrolig god på, å integrere afrikanske spillere.

            Så da kan vi gå bort fra avsporingen også kan du jo liste opp de alternativene du mener garantert kan gå inn å levere for LSK.

            Kommentar

            • Fugggel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2020
              • 503

              Signeringen av Diop er god og riktig. Råmaterialet er ekstremt!

              Samtidig er det med stor sannsynlighet ikke han som skyter oss oppover tabellen.
              Vi har behov for en offensiv forsterkning som kan bidra med engang. Dersom den spilleren ikke kommer så fortjener styret/mesfin massiv kritikk.
              For meg ser det ikke ut som at man tar innover seg situasjonen.

              Bra at man signerer Venstreback. Og han har tidligere vært meget bra i Allsvenskan. Forsiktig optimist når det kommer til Jeahze.

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2360

                Opprinnelig skrevet av Lillestrømer

                Jeg har flere holdepunkter for at det dette er en ekstremt god signering. Jeg har dratt parallellen til Henrik Meister som i korte trekk oppsummerer dette. En enorm profil med ekstremferdigheter som ikke står tilbake på noen punkter.

                Det er ingenting som tilsier at han ikke skal kunne levere tilstrekkelig i to-spann med TLO. Samtidig ville heller aldri Henrik Meister ha lykkes under feil omstendigheter i S08. Slik vi ser i AAFK for Diop nå. Og som like gjerne kan bli tilfelle for han i LSK. Dette har man ingen garantier for. Likevel er vel dette en av mange ting Mefsin er utrolig god på, å integrere afrikanske spillere.

                Så da kan vi gå bort fra avsporingen også kan du jo liste opp de alternativene du mener garantert kan gå inn å levere for LSK.
                Kan han gå inn i tospann med TLO?
                Spiller ikke vi 343? Tidligere 433?
                Bytte til 442 el 352?
                Er han friskmeldt?
                Du kan godt sammenligne med Meister eller en annen spiller. Faktum er at han er kjeks pdd.
                Frykter at han ved første duell er ute resten av sesongen.
                Dette argumentet er vel like valid som som din Meister sammenligning, om ikke enda mer sannsynlig.
                Men vi kan snakkes etter rbk så slipper vi synse her.

                Som sagt er det ikke min jobb å komme med alternativer. Da får LSK sette meg på lønningslista.

                Kommentar

                • Lillestrømer
                  Medlem
                  Bøffel
                  • Jul 2023
                  • 33

                  Opprinnelig skrevet av TheFugl

                  At spillere ikke slår til blir til slutt Mesfins ansvar fordi når dette gjelder for mange, da blir resulatene til slutt ræv og klubben blir stående på randen av nedrykk og hælvete. Det henger selfølgelig sammen. Alle spillere kan ikke slå til, men hvilke spillere i LSK har "slått til" de siste årene? Ali? Thompson? Bolly? Knutzon? Kitolano? Rogers? Karlin? Lucky? Krygård? Elkær?

                  Når ingen spillere slår til, eller trenere for den saks skyld, så må ansvaret legges der ansvaret hører hjemme.
                  Vi kam vel ikke kreve at Mefsin skal levere bedre enn de fremste speider- og analyseteamene i verden? At Mefsin med langt mindre ressurser skal levere noe over 50% treffsikkerhet blir vel helt urimelig?

                  Hoff, Kairinen, Ogbu, Dragnes, Garnås, Va, Adams, Åsen, TLO, og Uba er jo alle eksempler på gode signeringer. Samtidig må man jo også ta i betraktning hva man har signert og når. Det å avskrive Lucky, Knudtzon, Karlin allerede nå mener jeg er alt for prematurt.

                  Kommentar

                  • Lillestrømer
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Jul 2023
                    • 33

                    Opprinnelig skrevet av kunden

                    Kan han gå inn i tospann med TLO?
                    Spiller ikke vi 343? Tidligere 433?
                    Bytte til 442 el 352?
                    Er han friskmeldt?
                    Du kan godt sammenligne med Meister eller en annen spiller. Faktum er at han er kjeks pdd.
                    Frykter at han ved første duell er ute resten av sesongen.
                    Dette argumentet er vel like valid som som din Meister sammenligning, om ikke enda mer sannsynlig.
                    Men vi kan snakkes etter rbk så slipper vi synse her.

                    Som sagt er det ikke min jobb å komme med alternativer. Da får LSK sette meg på lønningslista.
                    Jeg snakker ikke om at de nødvendigvis skal spille i to-spann, men troppen sammensetning på spissplass. Det bare understreker at det er rom for å hente en spiller med høyere potensial enn produkt. Det er en svært god signering på kort og lang sikt.

                    Hvor har du skadehistorikken fra? Hvilke skader har han hatt utover den ene skaden han hadde i AAFK nå på vårparten?

                    Det er ikke din jobb å finne alternativer, men du lager en forutsetning om at det finnes en spiss som Lillestrøm kan hente som etter sigende:
                    - Aldri har hatt en skade, for da er man kjeks
                    - Produsert mål i en liga lik eller tilsvarende EL
                    - Etablert da han skal ha spilt jevnt og trutt

                    Uten videre kommentar må jeg bare påpeke at dette er LSK og ikke Real Madrid. Og når man legger sånne forutsetninger til grunn mener jeg du i det minste må hoste opp ett eneste reelt alternativ.

                    Å kritisere eller applaudere overgangen med fasit i hånd holder jeg meg for god til. Det har ingen relevans hverken den ene eller andre veien utover rent statistisk EV-messing på spillerlogistikken.

                    Kommentar

                    • TheFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 374

                      Opprinnelig skrevet av Lillestrømer

                      Vi kam vel ikke kreve at Mefsin skal levere bedre enn de fremste speider- og analyseteamene i verden? At Mefsin med langt mindre ressurser skal levere noe over 50% treffsikkerhet blir vel helt urimelig?

                      Hoff, Kairinen, Ogbu, Dragnes, Garnås, Va, Adams, Åsen, TLO, og Uba er jo alle eksempler på gode signeringer. Samtidig må man jo også ta i betraktning hva man har signert og når. Det å avskrive Lucky, Knudtzon, Karlin allerede nå mener jeg er alt for prematurt.
                      Jeg ser på realitetene idag og hvor vi står hen idag. Hvor mange unnskyldninger mener du Mesfin skal få? Mener du Mesfin skal unnskyldes for ræva spillerlogistikk fordi han ikke har levert? Jeg prater om det siste året og hvor klubben står idag. Rykker vi ned har det lite å si hvilke spillere vi hadde/slå til for 2 sesonger siden.

                      Jeg har heller ikke avskrevet noen av de jeg ramset opp. Jeg skrev at de ikke har slått til.

                      Kommentar

                      • Dumbo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2004
                        • 499

                        Opprinnelig skrevet av Lillestrømer

                        Vi kam vel ikke kreve at Mefsin skal levere bedre enn de fremste speider- og analyseteamene i verden? At Mefsin med langt mindre ressurser skal levere noe over 50% treffsikkerhet blir vel helt urimelig?
                        Med tanke på at andelen spillere som vil være en suksess i Norge er langt større enn andelen i England, er det vel ikke urimelig å tenke at han bør prestere omtrent på samme nivå som det som gjøres hos engelske lag. Det er tross alt enklere å finne en gjennomsnitlig sekretær enn verdens beste kirurg, selv om man har midler til disposisjon


                        Kommentar

                        • Lillestrømer
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Jul 2023
                          • 33

                          Opprinnelig skrevet av TheFugl

                          Jeg ser på realitetene idag og hvor vi står hen idag. Hvor mange unnskyldninger mener du Mesfin skal få? Mener du Mesfin skal unnskyldes for ræva spillerlogistikk fordi han ikke har levert? Jeg prater om det siste året og hvor klubben står idag. Rykker vi ned har det lite å si hvilke spillere vi hadde/slå til for 2 sesonger siden.

                          Jeg har heller ikke avskrevet noen av de jeg ramset opp. Jeg skrev at de ikke har slått til.
                          Jeg mener at Mefsin ikke skal ha noen unnskyldninger. Og jeg ser heller ikke at han unnskylder seg. Jeg ser bare det åpenbare fakta at han ikke er spåmann, og at hver enkeltsignering må evalueres på signeringstidspunktet.

                          Spillerlogistikk som en helhet på treff/miss mener jeg kan bedømmes på fasit i hånd da de beste i markedet har en treffprosent på ca. 50%. Når han avviker fra dette mener jeg det er berettiget å stille spørsmål, og uten gode forklaringer må det også rettes et kritisk blikk på hva man gjør galt.

                          Utover det stiller jeg meg også kritisk til sammensetningen av troppen, som jeg mener har veldig lav frekvens i midtbaneleddet og til dels forsvarsleddet. Samtidig er jeg ydmyk for at de som har satt sammen dette fotballfaglig er mye sterkere enn meg.

                          Samtidig bør det tas en evaluering av at man ikke har kompetanse til å ansette trenere selv, men går til eksterne rådgivere med ukjent agenda og etter hva jeg kan forestille meg langt mindre detaljkunnskaper om hva LSK reelt sett trenger.

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2360

                            Opprinnelig skrevet av Lillestrømer
                            Jeg snakker ikke om at de nødvendigvis skal spille i to-spann, men troppen sammensetning på spissplass. Det bare understreker at det er rom for å hente en spiller med høyere potensial enn produkt. Det er en svært god signering på kort og lang sikt.

                            Hvor har du skadehistorikken fra? Hvilke skader har han hatt utover den ene skaden han hadde i AAFK nå på vårparten?

                            Det er ikke din jobb å finne alternativer, men du lager en forutsetning om at det finnes en spiss som Lillestrøm kan hente som etter sigende:
                            - Aldri har hatt en skade, for da er man kjeks
                            - Produsert mål i en liga lik eller tilsvarende EL
                            - Etablert da han skal ha spilt jevnt og trutt

                            Uten videre kommentar må jeg bare påpeke at dette er LSK og ikke Real Madrid. Og når man legger sånne forutsetninger til grunn mener jeg du i det minste må hoste opp ett eneste reelt alternativ.

                            Å kritisere eller applaudere overgangen med fasit i hånd holder jeg meg for god til. Det har ingen relevans hverken den ene eller andre veien utover rent statistisk EV-messing på spillerlogistikken.
                            Det er mitt privilegium som
                            betalende supporter å klage og kreve.
                            Igjen, hvordan i helvete skal jeg ha oversikt over tilgjengelige spisser i inn- og utland?
                            Hpåløst og tåpelig å dreie diskusjonen inn på at jeg skal gå Simon&co i næringa. Deres jobb som de får gronker for å utføre.

                            Hadde han vært skadefri hadde jeg håpet dette kunne være en ny Akhor eller Ujah.
                            Når Aafk slipper han når de ligger kritisk an så sier deyt ganske mye, muligens alt.
                            Vi trenger resultater NÅ! Så om det er en bra signing må bi ha svar på umiddelbart hvis målet er å unngå nedrykk.

                            Hvis han tar en 202 og går rett inn på sykestua ig benketilværelse, mener du fortsatt det var en lur signering mtp dagens situasjon?
                            Spør slik at jeg skjønner hvilke premisser vi diskuterer.

                            Kommentar

                            • Lillestrømer
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Jul 2023
                              • 33

                              Opprinnelig skrevet av Dumbo

                              Med tanke på at andelen spillere som vil være en suksess i Norge er langt større enn andelen i England, er det vel ikke urimelig å tenke at han bør prestere omtrent på samme nivå som det som gjøres hos engelske lag. Det er tross alt enklere å finne en gjennomsnitlig sekretær enn verdens beste kirurg, selv om man har midler til disposisjon

                              Det er vel akkurat det jeg skriver utover at jeg ikke har noe tro på at alle slår seg til ro med noe gjennomsnittslig. Det er nyanser all den tid man opererer i et annet spekter av markedet med langt flere «sekretærer», samtidig er det også langt flere klubber om benet.

                              Kommentar

                              • Zindrinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2019
                                • 530

                                Opprinnelig skrevet av kunden
                                Vi trenger spillere som går rett inn og leverer for å redde plassen.
                                Dette!
                                Kito er vel den eneste som ikke kom skada eller ute av form til oss, karlsbakk kom med liten skade, krygård ikke spilt siden han dro til portugal, og nå en back som sist spilte 1 min i mars kan man da ikke regne med at utgjør noen forskjell eller får særlig spilletid og det samme med Diop som er helt ute i kulda. Sist jeg så fikk han 45 målløse minutter mot Bjørkelangen før han ble utvist for å spytte etter en spiller i neste aafk2-kamp.
                                Man kan ikke forvente at folk som ikke har spilt fotball på 6-12mnd skal gå inn og redde laget eller sesongen vår. Ingen hadde klaga på Diop inn hvis vi lå trygt an på tabellen, nå er dassen brent ned for lengst og vi trenger folk som kan gå rett inn på laget om 15 dager.

                                Kommentar

                                • Lillestrømer
                                  Medlem
                                  Bøffel
                                  • Jul 2023
                                  • 33

                                  Opprinnelig skrevet av kunden

                                  Det er mitt privilegium som
                                  betalende supporter å klage og kreve.
                                  Igjen, hvordan i helvete skal jeg ha oversikt over tilgjengelige spisser i inn- og utland?
                                  Hpåløst og tåpelig å dreie diskusjonen inn på at jeg skal gå Simon&co i næringa. Deres jobb som de får gronker for å utføre.

                                  Hadde han vært skadefri hadde jeg håpet dette kunne være en ny Akhor eller Ujah.
                                  Når Aafk slipper han når de ligger kritisk an så sier deyt ganske mye, muligens alt.
                                  Vi trenger resultater NÅ! Så om det er en bra signing må bi ha svar på umiddelbart hvis målet er å unngå nedrykk.

                                  Hvis han tar en 202 og går rett inn på sykestua ig benketilværelse, mener du fortsatt det var en lur signering mtp dagens situasjon?
                                  Spør slik at jeg skjønner hvilke premisser vi diskuterer.
                                  Poenget mitt er jo at enhver spiller Lillestrøm signerer vil ha mange skavanker og kompromisser. Du skal få mene hva du vil, men tar man innover seg de giftige omgivelsene man skaper for klubben? Man krever å mene, uten å legge to pinner i kors for å undersøke faktum og avstemme forventninger med realiteter. Det er ditt privilegium, men jeg har inntrykk av at det kreves handling også. Man skal med andre ord ikke mene, man skal bestemme. Og det er vel også helt i tråd med å være en medlemsstyrt klubb. Da tenker jeg at man faktisk har et lite ansvar for å sette seg litt inn i sakene man skal skrike høyest om.

                                  Slik jeg forstår deg mener du Mefsin skal levere en etablert TL-nivå-spiss som kan komme inn å levere fra dag en. Det gir seg selv at dette er utopi i dagens marked. Selv Molde og S08 klarer jo ikke dette. Om dette på noe måte er med på å legge et grunnlag for at Mefsin sparkes, da er det vel ingen oppegående sportsdirektører som tar i LSK med tang.

                                  Jeg står fortsatt ved at dette er en ekstremt god signering, og helt på øverste hylle av hva vi kunne klare å hente på kort sikt. Jeg har ingen forutsetninger for å foreslå et alternativ som er i nærheten. Jeg har sett han i flere kamper. Han er rask, sterk, god på hodet, teknisk OK. Han krysser av på alle fysiske attributter toppklubbene i Europa ser etter. Ja, han har hatt en skade etter min kjennskap. Det er ikke noe grunnlag for å mene han et skadeplaget. Det faller på sin egen urimelighet. Man kan si han ikke har lykkes i AAFK, det vet LSK og det vet Molde. Er AAFK og Rekdal gode på integrering av afrikanske spillere? Det vet jeg lite om, men jeg tror LSK er en av de fremste i Norge på dette mye takket være Mefsin. Med de kvalitetene Diop har ser jeg ingen grunn til at han ikke skal kunne lykkes.

                                  Om man kommer inn mot RBK, brekker begge beina og blir fotballinvalid er helt uvesentlig. Basert på den kunnskapen jeg besitter er dette en kjempesignering uansett utfall. Kommer det frem at LSK på signeringstidspunktet fikk vite av Lilli Bendriss at det kom til å skje, da skal jeg revurdere det.

                                  Kommentar

                                  • Zindrinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2019
                                    • 530

                                    Opprinnelig skrevet av Lillestrømer

                                    Jeg har sett han i flere kamper. Han er rask, sterk, god på hodet, teknisk OK. Han krysser av på alle fysiske attributter toppklubbene i Europa ser etter.
                                    Du glemmer poenget - når var dette? Kan han komme inn og hjelpe oss NÅ, ikke i 2025?
                                    Der tenker jeg svaret er nei, han er altfor langt fra kampform til å kunne hjelpe Reka i obos, da funker det nok ikke bedre å redde oss i tippeligaen.

                                    Kommentar

                                    • Pad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2022
                                      • 732

                                      Så litt på vår nye venstre back. Larsson på venstressiden. Enkelt og greit. Litt tung, men stabil og ok venstrefot.

                                      Kommentar

                                      • Lillestrømer
                                        Medlem
                                        Bøffel
                                        • Jul 2023
                                        • 33

                                        Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                        Du glemmer poenget - når var dette? Kan han komme inn og hjelpe oss NÅ, ikke i 2025?
                                        Der tenker jeg svaret er nei, han er altfor langt fra kampform til å kunne hjelpe Reka i obos, da funker det nok ikke bedre å redde oss i tippeligaen.
                                        Nei, det er jeg vel vitende om. Det er derfor jeg sier man må avstemme forventninger med realiteter. Hvilken spiss er kvalitativ bedre en Moctar Diop på kort sikt som er realistisk å hente? Kvantitativt vil det sikkert finnes flere alternativer, men da snakker man om langt lavere nivå enn TL og derfor også med høy sikkerhet langt dårligere enn TLO både kvalitativt og kvantitativt. Kvantitativt gode spisser er jo lavthengende frukt hvor LSK er dømt til å tape gitt ressursene man har.

                                        Kommentar

                                        • Zindrinho
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2019
                                          • 530

                                          Opprinnelig skrevet av Lillestrømer

                                          Nei, det er jeg vel vitende om. Det er derfor jeg sier man må avstemme forventninger med realiteter. Hvilken spiss er kvalitativ bedre en Moctar Diop på kort sikt som er realistisk å hente? Kvantitativt vil det sikkert finnes flere alternativer, men da snakker man om langt lavere nivå enn TL og derfor også med høy sikkerhet langt dårligere enn TLO både kvalitativt og kvantitativt. Kvantitativt gode spisser er jo lavthengende frukt hvor LSK er dømt til å tape gitt ressursene man har.
                                          Hva er en kvantitativt god spiss? en som er fler enn 1?

                                          Kommentar

                                          Working...