Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tonkro
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2009
    • 344

    Kan man håpe på at et Molde på 2.plass og i storform lar de nest beste prøve seg mot oss i cupen? Hvis ikke ser det stygt ut

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4557

      Strålende at KBK fikk grisejuling av Molde i går. Gjøre jobben selv i de neste to, så er det all eyes på hengekampen mellom KBK og Sandefjord. Blir spennende å se hvordan ting ligger an etter landslagspausen. Forsiktig optimist etter søndagen.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4557

        Opprinnelig skrevet av tonkro
        Kan man håpe på at et Molde på 2.plass og i storform lar de nest beste prøve seg mot oss i cupen? Hvis ikke ser det stygt ut
        Håpet får ligge i at Nielsen spiller pragmatisk 3-5-2 når han må. Kler Molde serdæles dårlig. De har i det siste valset over FFK og KBK, men begge disse forsøkte å spille ut Molde på ganske naivt vis, akkurat som vi gjorde da vi ble maltraktert på Aker Stadion. I Bakke og Myhres 3-4-3/3-5-2 hadde vi balletak på Molde i så å si alle kampene, selv om det ikke alltid ga tellende resultat. Molde har tross alt kvalitetsspillere i alle posisjoner...

        Det blir tøft, men det er slett ikke umulig å slå dette Molde-laget på Åråsen. De er stadig et utpreget kontringslag som sliter stort med å bryte ned lave blokker. Gå ut og frustrer dem og vær skikkelig fæle, så skal du se dem går lei.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2937

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

          Gå ut og frustrer dem og vær skikkelig fæle, så skal du se dem går lei.
          Vi har i alle fall en ex-moldespiller med vanligvis slarkete på-knapp som garantert kommer til å være topptent mot denne. Det bør være good news for oss.

          Kommentar

          Working...