Fagermo! Er jo helt sinnsyk denne sesongen her
Sesongen 2024
Collapse
X
-
Det finnes absolutt ingenting å tape på og ansette DEF nå. Han kan bli på langtidskontrakt om vi rykker ned også. Alle er såpass slitne nå at DEF kommer til å fremstå som en mild fønvind som forhåpentligvis kan bringe med seg ett lite håp om bedre tider. Jeg tippet DEF som trener på disse tider før sesongen og jeg skrev med en gang når DN ble ansatt at han ikke ble den siste i år heller. Nå er i alle fall jeg litt mere sikker på at LSK er i rimlig trygge hender ut sesongen.👍 4Kommentar
-
Nå er det igjen! Tar meg selv i å sitte og humre godt i godstolen. Tror det endelig har rabla for meg.😂 6Kommentar
-
Sves klarte hvertfall å gi Nordlie rimelig mye håp og forventninger noen timer før, så han er nok rimelig skuffet nå.😂 8Kommentar
-
Har vi noe valg? Den kamelen svelges mot hårene bare vi redder plassen. Opp i ringa og møt på kamp folkens, drøyt, men klubben kommer foran ALT________________________
TB👍 4Kommentar
-
Tåler egentlig ikke fyren, men jeg tror helt ærlig han kommer til å gå over lik for å beholde plassen. Han har ventet i en evighet på ny trenerjobb, og nå har han endelig sjansen til å redde trener-ryktet sitt. Så går det ikke nå må vi bare innse at ingen trenere kunne reddet oss…👍 4Kommentar
-
Tåler egentlig ikke fyren, men jeg tror helt ærlig han kommer til å gå over lik for å beholde plassen. Han har ventet i en evighet på ny trenerjobb, og nå har han endelig sjansen til å redde trener-ryktet sitt. Så går det ikke nå må vi bare innse at ingen trenere kunne reddet oss…Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Utfordringene i spillergruppa forblir de samme. Man håper jo at Fagermo kan få drillet forsvaret, men problemet har sjelden vært det organisatoriske men personlige feil. Dersom det blir nedrykk så henger ikke det på hverken Nielsen eller Fagermos skuldre, konkursboet de har overtatt må andre ta ansvaret for.
Spørsmålet med Fagermo er hvilken versjon vi får. I Odd synes jeg han fremstod med litt glimt i blikket og syrlige kommentarer som kunne være artige, men på østkanten var han uspiselig. Det må stilles seriøse spørsmål om styrets håndtering av situasjonen når vi har fasit i hånd. Uavhengig av hva som skjer, så bør alle ansvarlige stille sine posisjoner til disposisjon og la medlemmene avgjøre deres videre skjebne.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
-
Fagermo ble kontaktet i går kveld og de brukte en times tid på å bli enige. Han jobbet i går kveld og i natt med planen og fortsetter i dag for å være så tydelig som mulig når han skal presentere planen for spillerne i morgen. Han sier også at de som ikke jobber, de spiller ikke.
Hva blir det viktigste nå, for å redde plassen?
Det er å få en mer offensiv holdning inn i laget.
Tydelig måte å spille på.
Kontinuitet i laguttaket.
Fagermo legger nok en tydeligere plan enn en del av hans forgjengere på Åråsen det siste året har gjort. Jeg tror også at han er mye smartere taktisk enn samtlige av trenerne som har vært på Åråsen siden rotta dro. Men om det er nok til at han klarer å få dette nervesanatoriet til å se verden i øynene igjen er en annen sak.
Elska þetta félag👍 4Kommentar
Kommentar