Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6090

    Må vel ha med begge spissene, Diop og TLO.

    trenger noen vinger, og der er det ikke mye å ta av; Kitolano har vel spilt ving under Fagermo før, Va opplagt og Lelesiit bør vel med. De tre er vel de med noen klassiske vingferdigheter?

    På anker har vi vel 3, på papiret, bra spillere i Lundemo, Hoff og Krygård. Så blir man kanskje nødt til å bruke en av de to siste som indreløper. Av indreløpere er det vel Ibrahimaj og Karlsbakk som gjelder.

    så må man sette en forsvarsfirer, lykke til og Hedenstad i målet, så er vi på 15.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6090

      Opprinnelig skrevet av LS89

      Tipper:
      1. MHC
      2. Gabrielsen
      3. Åsen
      4. Hoff
      5. Lundemo
      6. Knudtzon
      7. Larsson
      8. Ibrahimaj
      9. Va
      10. Kitolano
      11. Uba
      13. Elkær
      14. Roseth
      15. Karlsbakk
      Hvem skal spille spiss?

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3399

        Hehe, visste jeg hadde glemt noen. TLO bør vel med, ja.

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1480

          Opprinnelig skrevet av LS89
          Hehe, visste jeg hadde glemt noen. TLO bør vel med, ja.
          Da ble det vel 16.... en ut . og ikke Diop inn?

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2386

            Opprinnelig skrevet av HSft
            Må vel ha med begge spissene, Diop og TLO.

            trenger noen vinger, og der er det ikke mye å ta av; Kitolano har vel spilt ving under Fagermo før, Va opplagt og Lelesiit bør vel med. De tre er vel de med noen klassiske vingferdigheter?

            På anker har vi vel 3, på papiret, bra spillere i Lundemo, Hoff og Krygård. Så blir man kanskje nødt til å bruke en av de to siste som indreløper. Av indreløpere er det vel Ibrahimaj og Karlsbakk som gjelder.

            så må man sette en forsvarsfirer, lykke til og Hedenstad i målet, så er vi på 15.
            Usikker på Krygård og Diop. Om de har det som skal til (enda). Krygård har vist null fandenivolskhet, som er det vi trenger nå. Han har vel knapt vist noe som helst, og i tillegg er han plaget med smerter i begge hælene.
            Får vi lagt opp til en spillerstil hvor vi får til masse med innlegg så kan vi ta med Diop. Men han og TLO virker veldig like. Tunge og stasjonære. Rekker de inn i 16 før innlegga kommer fra Va? Kanskje fra Elkær og Åsen - men da er allerede 16 overfylt med forsvarspillere.
            Erling har fighteregenskapene, men er han frisk nok?

            Tipper de 15 blir:

            MHC-Hagerup
            Uba-Ruben-Roseth-Moen Foss-Erling
            Åsen-Karlsbakk-Lundemo-Hoff-Ibra
            TLO-Diop-Va


            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6090

              Opprinnelig skrevet av kunden

              Usikker på Krygård og Diop. Om de har det som skal til (enda). Krygård har vist null fandenivolskhet, som er det vi trenger nå. Han har vel knapt vist noe som helst, og i tillegg er han plaget med smerter i begge hælene.
              Får vi lagt opp til en spillerstil hvor vi får til masse med innlegg så kan vi ta med Diop. Men han og TLO virker veldig like. Tunge og stasjonære. Rekker de inn i 16 før innlegga kommer fra Va? Kanskje fra Elkær og Åsen - men da er allerede 16 overfylt med forsvarspillere.
              Erling har fighteregenskapene, men er han frisk nok?

              Tipper de 15 blir:

              MHC-Hagerup
              Uba-Ruben-Roseth-Moen Foss-Erling
              Åsen-Karlsbakk-Lundemo-Hoff-Ibra
              TLO-Diop-Va

              Ekstra keeper er nok garantert ikke regna i de 15…
              Erling som venstreback eller Roseth?
              Synes ikke Åsen passer i 433, trenger flere vinger.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4594

                Sånn DEF liker å spille mener jeg Uba kunne gjort en meget solid jobb på høyrekanten. Så får Knudtzon og Larsson knive om høyrebacken.

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4154

                  Den spilleren jeg er mest usikker på blant de som sannsynligvis er i "troppen" er Ruben. Hvis det virkelig er sånn at klubbens situasjon går så lite inn på ham som han sier til Sves, er det et enda større mysterium at han har levert så svakt som han har gjort!
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3216

                    Gabrielsen har ingen ting på en slik liste å gjøre, er selve symbolet på alt som har gått galt og hvorfor. Er veldig nær på å si at det samme gjelder Kitolano.
                    Jeg vil dessuten se unggutter på en slik liste!

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1480

                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Den spilleren jeg er mest usikker på blant de som sannsynligvis er i "troppen" er Ruben. Hvis det virkelig er sånn at klubbens situasjon går så lite inn på ham som han sier til Sves, er det et enda større mysterium at han har levert så svakt som han har gjort!
                      Skjønner den. Men DEF sa i dag at det ikke ble endring på kaptein....

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4154

                        Opprinnelig skrevet av Tvilling

                        Skjønner den. Men DEF sa i dag at det ikke ble endring på kaptein....
                        Så det og det bekymrer. Jeg ser ikke helt at Ruben plutselig skulle prestere på akseptabelt nivå i mer enn ên kamp på rad. Håper virkelig jeg tar feil. Jeg synes heller ikke at han har den positiviteten, tryggheten og dedikasjonen en kaptein og forsvarssjef bør ha.
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2386

                          Opprinnelig skrevet av HSft

                          Ekstra keeper er nok garantert ikke regna i de 15…
                          Erling som venstreback eller Roseth?
                          Synes ikke Åsen passer i 433, trenger flere vinger.
                          Leste med stor skadefro forumet til enga dengang DEF var der. Iflg ze monekys var han notorisk til å bruke spillere i feil posisjoner.

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3216

                            Opprinnelig skrevet av kunden

                            Leste med stor skadefro forumet til enga dengang DEF var der. Iflg ze monekys var han notorisk til å bruke spillere i feil posisjoner.
                            He he. har gjort det samme. Trøsten får være at kvaliteten og fotballforståelsen i det forumet ikke er all verden. De tror alltid at de har et lag i internasjonal toppklasse, og når det lugger så er treneren tilbakestående (hmmm, det minnet meg plutselig om en annen klubb og et annet forum...). Poenget er at ze monkeys (bra beskrivelse, rapper den) - mente at Fagermo gjorde absolutt alt galt, og akkurat det samme har vært tilfelle med Rotte-Bakke.

                            Selv om DEF allerede har gjort sin første feil ved å beholde Ruben som kaptein, så er jeg mye lykkeligere ved å få inn Fagermo enn jeg hadde vært om Bakke kom tilbake (eller for den saks skyld aldri dro).

                            Kommentar

                            • Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2306

                              Det er også et spørsmål om hvorfor spillere eventuelt har blitt brukt i feil posisjon. Skadefravær hos andre? DEF sett noe andre ikke så? Ren idioti? AG fikk mye kritikk for det samme, da handlet det stort sett om skadeproblemer

                              Kommentar

                              Working...