Det som skjedde i fjor er ikke tillitsvekkende, men så hadde han en lang skadeperiode bak seg. Med en god pre-season så bør han kunne komme opp på sitt beste nivå. Og da er han enkelt og greit veldig god. Både teknisk, som pasningslegger og til å gjenvinne ball. Og årets lag blir det mest spillende og forsøksvis kreative på mange tiår, og da må det være ballsikre spillere med pondus i midtbaneleddet. Og det er ikke noe tvil om at den nye taktikken kler han mye bedre enn de som har vært gjeldende før.
Men jeg skjønner dere som har gitt han opp, for han har vært mye skadet. Og sjansen er ikke akkurat liten for at han vil bli skadet igjen.
Så jeg mener ikke at Lundemo må signeres, men ønsker å få fram at om han signeres så har det en potensielt stor oppside. Så skriver disse positive ordene mest for å jevne ut all den ensidige kritikken av han.
Det som er tydelig etter de to treningskampene er st vi trenger forsterkninger. Både i i midtbane-og i angrepstrioen.
Men jeg skjønner dere som har gitt han opp, for han har vært mye skadet. Og sjansen er ikke akkurat liten for at han vil bli skadet igjen.
Så jeg mener ikke at Lundemo må signeres, men ønsker å få fram at om han signeres så har det en potensielt stor oppside. Så skriver disse positive ordene mest for å jevne ut all den ensidige kritikken av han.
Det som er tydelig etter de to treningskampene er st vi trenger forsterkninger. Både i i midtbane-og i angrepstrioen.
Kommentar