Sesongen 2024
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Sves snakker om Karlsbakk som om han allerede er LSK-spiller i seneste Dødball, så den er nok i boks. I tillegg meldes det igjen at man er ute etter en som kan spille både spiss og kant, samt en midtbanespiller. Én av disse er en de jobbet med å få løs også i vinter, uten å lykkes. King kan jo spille både spiss og kant han for så vidt, og Krygård passer profilen vår. Vi får nå se. Ville vært to svært solide signeringer, men optimalt sett ønsker jeg meg en yngre spiller enn King. Ser også at han har gått glipp av 23 kamper i Süper Lig denne sesongen på grunn av ulike skader og 21 i sesongen 22/23...Kommentar
-
Sves snakker om Karlsbakk som om han allerede er LSK-spiller i seneste Dødball, så den er nok i boks. I tillegg meldes det igjen at man er ute etter en som kan spille både spiss og kant, samt en midtbanespiller. Én av disse er en de jobbet med å få løs også i vinter, uten å lykkes
Tenton Yenne - Player profile 23/24 | Transfermarkt
Kommentar
-
Om vi går igjennom navnene som ble nevnt i ryktetråden i vinter, så tipper jeg denne spilleren er Tenton Yenne
Disse storscorerne i bakgårdsligaer er alltid vanskelige å spå. Håper de har scoutet ham enormt godt dersom vi velger å gå for ham.Kommentar
-
Om vi går igjennom navnene som ble nevnt i ryktetråden i vinter, så tipper jeg denne spilleren er Tenton Yenne
👍 1Kommentar
-
Men ikke akkurat en hard pakke.Last edited by Pad; 28.05.2024, 22:02.Kommentar
-
Jeg er enig med deg at det er noe der, men umulig å si hvordan det vil slå ut på et vesentlig høyere nivå. I lys av situasjonen vi er i nå, så ønsker jeg spillere som beviselig har prestert på tilsvarende nivå. Ikke et wildcard fra Armenia👍 1Kommentar
-
Så greide stillbildeogheldigvinkelgjengen å finne på å gi en helt vanvittig straffe til allsang på grensen. Kommentatoren endret fort tonen da han forsto hvor galskapen bar. Gult kort for filming. Fy faen så trist fotball har blitt.👍 1Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
De gladkristne på forumet får kose seg med 16. plass til sommerferien. Det er greit, for Georgson sier nemlig at vi kommer til å dominere bare spillet setter seg, eller noe sånt vås. Husker dere 2019? Dette blir verre enn 2019.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
Kommentar