Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2325

    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
    Absolutt et poeng, men jeg tror han skal slite mer med å spille seg inn hos Brann enn hos oss. Her er han klink i elleveren, .
    Det er det som betyr mest for han, helt åpenbart. Eller bør være. Om han da ikke er så høy på seg selv og tror han spaserer rett in på SKB.
    Men hvor god er denne fyren egentlig. Husker knapt navnet. Karlsbakk har jeg en erindring om. Krysser fingrene for at dette er to solide forsterkninger. Hvis ikke er det nok siste etappe for sportssjef.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4454

      Opprinnelig skrevet av kunden

      Det er det som betyr mest for han, helt åpenbart. Eller bør være. Om han da ikke er så høy på seg selv og tror han spaserer rett in på SKB.
      Men hvor god er denne fyren egentlig. Husker knapt navnet. Karlsbakk har jeg en erindring om. Krysser fingrene for at dette er to solide forsterkninger. Hvis ikke er det nok siste etappe for sportssjef.
      Hehe, alt i FKH er litt sånn grå masse her og, men Krygård vil jeg hevde er godt over snittet god i ES-målestokk og noe av det bedre vi har mulighet til å hente. Ble kaptein i FKH som 21-åring, så her får vi også inn en med lederegenskaper. Midtbanegeneral som kan spille anker, indreløper, 8-er eller 10-er. Har sågar spilt litt stopper også. Håper vi klarer å dyrke ham i én posisjon, for all roteringa har holdt ham litt tilbake fra å ta det siste steget.

      Karlsbakk og Krygård inn gjør at midtbanen vår plutselig ser langt sterkere ut, særlig hvis man tenker bredde. Vil også si det er spillere i perfekt alder for stallen vår per nå. Vi begynte å få en ganske så høy snittalder i elleveren…

      Krysser fingrene for 4-årsavtale, for her har vi en mulig bærebjelke på vei inn.
      Last edited by Kanarivogel89; 05.06.2024, 15:07.

      Kommentar

      • EPA
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2013
        • 210

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3978

          Liker at Mesfin har fått opp dampen og at nye spillere blir avklart tidlig. Et par-tre klassesigneringer til nå, så snakker vi!
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • Tjodleif
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2017
            • 854

            Opprinnelig skrevet av kunden
            Karlsbakk har jeg en erindring om.
            Min erindring om Karlsbakk viste seg å være feil Karlsbakk.

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2325

              Opprinnelig skrevet av Tjodleif

              Min erindring om Karlsbakk viste seg å være feil Karlsbakk.
              Jeg mistenker å være i samme båt. Det er nok Eivind Karlsbakk(Brann) jeg husker.

              Her er vår mann:


              Fra komm:
              Øystein Ostnes Ås
              Fortsette han sånn. Blir han ikke lenge i Aafk.
              Og det fikk Øystein helt rett i



              Kommentar

              • EPA
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2013
                • 210

                Nå husker jeg hvordan livet som liten på julaften var, når man følte at middagen tok evigheter...

                Kommentar

                • hekk
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2019
                  • 232

                  I følge portugisiske medier (som jeg på ingen måte aner om er pålitlige eller ikke) blar vi opp en million euro for Krygård. Dette bør helst bli en enorm suksess

                  Kommentar

                  • Nosferatu
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 701

                    Opprinnelig skrevet av EPA
                    Nå husker jeg hvordan livet som liten på julaften var, når man følte at middagen tok evigheter...
                    Traff på Krygård og Nordtveit på Lillestrøm stasjon iført et par feite glis i elleve-draget i formiddag, så noen* har i hvert fall trua.

                    *Inkludert undertegnede.
                    For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                    Kommentar

                    • AB40
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Aug 2015
                      • 56

                      Opprinnelig skrevet av hekk
                      I følge portugisiske medier (som jeg på ingen måte aner om er pålitlige eller ikke) blar vi opp en million euro for Krygård. Dette bør helst bli en enorm suksess

                      https://bolanarede.pt/especial-bola-...lhao-de-euros/
                      Prisen virker jo grei sånn markedet har blitt. Stor sum for oss, men skulle vi prøvd å kjøpe han her fra Haugesund da han var der hadde det blitt dobbelt sånn internmarkedet har blitt. Vil si dette er mindre risiko enn f eks Taaje til Godset for 7 mill.

                      Er veldig positiv til denne overgangen, han er såpass god at dette er et godt steg opp for oss. Mtp de andre som er ryktet inn så er jeg fortsatt skuffet over at ingen er i en videresalgsalder.
                      Krygård 24, Karlsbakk 24, Yenne (rykte) 23. Hvem er neste storsalg? Skaarud inkludert.

                      Utover den bekymringen så er jeg fornøyd med at vi endelig øker kvaliteten og bredden.

                      Kommentar

                      • Sailor Man
                        Moderator
                        • Jun 2007
                        • 1365

                        Opprinnelig skrevet av Nosferatu

                        Traff på Krygård og Nordtveit på Lillestrøm stasjon iført et par feite glis i elleve-draget i formiddag, så noen* har i hvert fall trua.

                        *Inkludert undertegnede.
                        Det går seg nok til - men rynker på nesa av Jim Solbakken-linken. Han har nok fått tusket til seg en god slump med penger fra fugla.

                        Kommentar

                        • Kjellern
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Mar 2017
                          • 45

                          Opprinnelig skrevet av AB40

                          Prisen virker jo grei sånn markedet har blitt. Stor sum for oss, men skulle vi prøvd å kjøpe han her fra Haugesund da han var der hadde det blitt dobbelt sånn internmarkedet har blitt. Vil si dette er mindre risiko enn f eks Taaje til Godset for 7 mill.

                          Er veldig positiv til denne overgangen, han er såpass god at dette er et godt steg opp for oss. Mtp de andre som er ryktet inn så er jeg fortsatt skuffet over at ingen er i en videresalgsalder.
                          Krygård 24, Karlsbakk 24, Yenne (rykte) 23. Hvem er neste storsalg? Skaarud inkludert.

                          Utover den bekymringen så er jeg fornøyd med at vi endelig øker kvaliteten og bredden.
                          Er vel meninga at det skal bli Ariheri, Lucky, Lelesit, Woxen (etterhvert).. vi har jo flere på vei opp, i tillegg til at man helt sikkert kan tjene penger også på Krygård og flere du nevner. Det er jo ikke sånn at bare fotballspillere under 21 år er aktuelle for salg. En eventuell Krygård som herjer i eliteserien kan lett bli solgt med gevinst i feks 2025

                          Kommentar

                          • EPA
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2013
                            • 210

                            Opprinnelig skrevet av Kjellern

                            Er vel meninga at det skal bli Ariheri, Lucky, Lelesit, Woxen (etterhvert).. vi har jo flere på vei opp, i tillegg til at man helt sikkert kan tjene penger også på Krygård og flere du nevner. Det er jo ikke sånn at bare fotballspillere under 21 år er aktuelle for salg. En eventuell Krygård som herjer i eliteserien kan lett bli solgt med gevinst i feks 2025
                            Veldig lei av å miste spillere for tidlig, så håper vi kan vente til 2026 etter at vi har fått oss en medalje i 2025

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4454

                              Opprinnelig skrevet av Kjellern

                              Er vel meninga at det skal bli Ariheri, Lucky, Lelesit, Woxen (etterhvert).. vi har jo flere på vei opp, i tillegg til at man helt sikkert kan tjene penger også på Krygård og flere du nevner. Det er jo ikke sånn at bare fotballspillere under 21 år er aktuelle for salg. En eventuell Krygård som herjer i eliteserien kan lett bli solgt med gevinst i feks 2025
                              Vil slenge inn Uba her også. Dersom han fortsetter utviklingen, vil jeg si han er vårt største salgsobjekt per nå. Fortsatt bare 21 år gammel.

                              Og når vi nevner våre nigerianske venner, må vi jo også ta med stopperen som var her i vinter, Tochukwu Joseph Ogboji. Lucas Svenningsen er en annen enormt talentfull midtstopper som vi nettopp slang en million i bordet for å hente fra Kisa.

                              Løsner det for Skogvold, er veien ut veldig kort.

                              Nei, jeg synes det jobbes veldig godt med ungdomsrekrutteringa, jeg.

                              Kommentar

                              • Svart og gul
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 326

                                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                Vil slenge inn Uba her også. Dersom han fortsetter utviklingen, vil jeg si han er vårt største salgsobjekt per nå. Fortsatt bare 21 år gammel.

                                Og når vi nevner våre nigerianske venner, må vi jo også ta med stopperen som var her i vinter, Tochukwu Joseph Ogboji. Lucas Svenningsen er en annen enormt talentfull midtstopper som vi nettopp slang en million i bordet for å hente fra Kisa.

                                Løsner det for Skogvold, er veien ut veldig kort.

                                Nei, jeg synes det jobbes veldig godt med ungdomsrekrutteringa, jeg.
                                Absolutt. Fornuftig at vi henter solide spillere rundt 24 år når vi har såpass bra med talenter i akademiet. Må ikke glemme Furaha eller Wæhler, heller.

                                Kommentar

                                • AB40
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Aug 2015
                                  • 56

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                  Vil slenge inn Uba her også. Dersom han fortsetter utviklingen, vil jeg si han er vårt største salgsobjekt per nå. Fortsatt bare 21 år gammel.

                                  Og når vi nevner våre nigerianske venner, må vi jo også ta med stopperen som var her i vinter, Tochukwu Joseph Ogboji. Lucas Svenningsen er en annen enormt talentfull midtstopper som vi nettopp slang en million i bordet for å hente fra Kisa.

                                  Løsner det for Skogvold, er veien ut veldig kort.

                                  Nei, jeg synes det jobbes veldig godt med ungdomsrekrutteringa, jeg.
                                  Synes vel det jobbes godt der jeg også, med masse spennende spillere. Særlig Lelesit ser ut til å ha "det" som er enklest å selge videre, ferdigheter for å dra av en mann og skape noe.
                                  Er vel kanskje i det aspektet der jeg savner et utpreget videresalgstalent som allerede er på nivået og er klink 11-spiller. Flere av de som nevnes er så unge at det er ikke de jeg sikter til nødvendigvis for det er først om 2-3 år de skal være der jeg tenker på.

                                  Noen vil alltid komme overraskende på og ta store steg, spørsmålet er vel heller hvem. Skader osv gir jo unge sjangsen.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4454

                                    Opprinnelig skrevet av hekk
                                    I følge portugisiske medier (som jeg på ingen måte aner om er pålitlige eller ikke) blar vi opp en million euro for Krygård. Dette bør helst bli en enorm suksess

                                    https://bolanarede.pt/especial-bola-...lhao-de-euros/
                                    Helsigvis hadde det blitt litt vel mye portvin på portugiserne. Sves erfarer langt mer spiselige 7,5 millioner, også kjent som én Jesper Taaje

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 3978

                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                      Helsigvis hadde det blitt litt vel mye portvin på portugiserne. Sves erfarer langt mer spiselige 7,5 millioner, også kjent som én Jesper Taaje
                                      Uansett hva som er riktig mtp overgangssum, synes jeg vi skal være veldig glade for at klubben nå endelig bruker av de relativt hyggelige midlene vi har tjent på spillersalg. Det er på tide! For å si det mildt. Klubben må slutte å "spare seg til fant" og vise vilje til å betale det de må for å vinne kampen om spillere vi vil ha! Fortsett sånn!
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4454

                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                        Uansett hva som er riktig mtp overgangssum, synes jeg vi skal være veldig glade for at klubben nå endelig bruker av de relativt hyggelige midlene vi har tjent på spillersalg. Det er på tide! For å si det mildt. Klubben må slutte å "spare seg til fant" og vise vilje til å betale det de må for å vinne kampen om spillere vi vil ha! Fortsett sånn!
                                        15 mill. inn på Skaarud, så har jo Krygård, Karlsbakk og Và kommet tilnærmet gratis (i overgangssum i alle fall). God butikk

                                        Kommentar

                                        • Zindrinho
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2019
                                          • 499

                                          "– Tidlig hadde Andreas og jeg et videomøte med Kevin på noen timer hvor vi presenterte LSK og klubbens planer både i nåtid og framtid. Vi snakket om spillestilen, rollen hans i laget og hvilken rolle han skal konkurrere i. Deretter la vi fram hvordan vi skal dyrke fram spisskompetansen hans og utvikle ham videre. Det merket vi at Kevin og agenten hans tente veldig på, sier Mesfin."

                                          (..)

                                          "– Det er en fordel å ha mange kvaliteter som gjør at jeg kan brukes over alt, men det har kanskje gått litt utover mine prestasjoner på banen fordi jeg har blitt flyttet litt rundt. Jeg har lyst til å få en spesifikk rolle på midtbanen hvor jeg kan spille fast over flere kamper, og nå gleder jeg meg til å gjøre det i LSK.

                                          Han er tydelig på hvor han ønsker å spille i LSK, men også ganske fleksibel. Én posisjon håper han likevel å unngå.

                                          – Jeg har lyst til å spille i 6-er rolle, men jeg har også kvaliteter som gjør at jeg kan bekle det meste. Så lenge det ikke er midtstopper, så trives jeg."

                                          Noen som tør å gjette på lagoppstilling etter 17 juli? Georgson har overraska meg ihvertfall såpass med posisjoneringer at det ikke er gitt at Krygård og Karlsbakk tar hver sin indreløperrolle.

                                          Kommentar

                                          Working...