Mads ute er krise, men kan det se ut som om man går over til 5 bak? Ligner veldig på en startellever det ene bildet som LSK la ut fra treningen i dag med Garnås, Ruben og Moen Foss.
Sesongen 2024
Collapse
X
-
Hæ, er Mads skada?
edit: men i svarteste!!
"– Mads har fått en skade i ankelen. Vi frykter at det er en leddbåndsskade, men det er for tidlig å si noe om hvor alvorlig det er eller når han er tilbake, sier LSKs fysioterapeut Geir Kåsene."Kommentar
-
Kommentar
-
I år så tar vi alt👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Står forresten litt mer om de andre i artikkelen om Mads:
* Lundemo: Han har fått en strekkskade på forsiden av låret, og vi venter på svar på bildene. Men han spiller helt sikkert ikke søndag.
* Hoff: Vebjørn trente mye i forrige uke, og han vil trene enda mer denne uka. Vi vil ta en vurdering inn mot helga om han er aktuell for troppen på søndag eller ikke
"Thomas Lehne Olsen trener også for fullt, og det kan se ut til at akillesproblemene han har slitt med siden mai er i ferd med å slippe. Kristoffer Tønnessen er også med hundre prosent for andre uke på rad. Mathis Bolly trener også godt om dagen etter en trøblete vår"
og
"Erling har kommet i gang med løping. Nå løper han annenhver dag. Han er fortsatt et stykke unna, men det er veldig gledelig at han løper igjen etter leggskaden. Martin (Roseth) begynner også å bli ganske bra, og vi håper å ha ham tilbake i løpet av september"Kommentar
-
- Karlsbakk 6-8 mill en plass.
- Krygård rundt 10 mill.
- Va er vel 3-4 mill.
- Kitolano var vel en +/- 5 mill
- Lucky er vel fort 1-2 mill
- Lucas Svenningsen var over en mill.
- To unge nigerianere som LSK har gjort avtale på - vet ikke noe er betalt der.
Føler jeg har glemt en spiller, men ikke sikkert på hvem. Dette er sesongen LSK satser litt ekstra og det er budsjettert med betydelige underskudd i tillegg (22 mill?).Sint og tverr på felt NKommentar
-
Det er vel brukt + 25 mill eller noe slik i år? Kjøpene på over en mill (og tall fra husken - vet jeg bommer flere steder her):
- Karlsbakk 6-8 mill en plass.
- Krygård rundt 10 mill.
- Va er vel 3-4 mill.
- Kitolano var vel en +/- 5 mill
- Lucky er vel fort 1-2 mill
- Lucas Svenningsen var over en mill.
- To unge nigerianere som LSK har gjort avtale på - vet ikke noe er betalt der.
Føler jeg har glemt en spiller, men ikke sikkert på hvem. Dette er sesongen LSK satser litt ekstra og det er budsjettert med betydelige underskudd i tillegg (22 mill?).
Kom ikke han gratis? Eller husker jeg feil?For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.Kommentar
-
Kommentar
-
😂 1Kommentar
-
Noen som vet hvilken 11er som ble kjørt inn på trening i dag? Spent på om det blir noen endringer.Kommentar
-
– Det var ikke noen vits å vente lenger. Vi hadde teoretisk sett (min utheving) flere muligheter, men å ansette Robin Asterhed ut sesongen var det beste alternativet nå, sier LSKs styreleder Morten Kokkim.
– Hvilke andre alternativer hadde dere?
– Det var to alternativer i tillegg til det vi bestemte oss for. Vi kunne forsøkt å finne en midlertidig trener eksternt eller raskt finne en permanent løsning, sier Kokkim.
--
Slik svarer en som jeg skal vedde mye på kommer til å havne blant de overbetalte pampene i Nøff! Det er knapt en politiker som ikke hadde vært storfornøyd med denne uttalelse. Legg merke til at han sier "teoretisk sett"! Det han sier, uten å si det, er at de ikke har vurdert eller undersøkt andre alternativer!
Min respekt for Morten Kokkim er dalende...Elska þetta félag👎 6👍 1Kommentar
-
Kokkim som taler NøFFen midt i mot i VAR-saken skal bli ansatt der?? Kommer aldri til å skje. Thomassen i glimt derimot, motarbeider egen klubb og deres vedtak for å framstå så servil som mulig, se ikke bort fra at han tar plass i gangene på Ullevål etter å ha mottat noen walkovers til i cupen for lang og tro tjeneste mot forbundet.👍 2Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
👍 3Kommentar
Kommentar