Sesongen 2024
Collapse
X
-
Alternativt kan det bli tidlig debut på Svenningsen, som gjør sakene sine bra for LSK2. Spørs vel om det er noen god ide utviklingsmessig å hive han inn i en kamp som må vinnes hvis man skal ha håp om en bitteliten luke ned i den verste nedrykksgjørma dog.
👍 1Kommentar
-
Er et par rykter ang vår ferskeste signering, Lehne backupen aka 202, at han enten er skadet eller er helt ubrukelig.
Ihvertfall rart han ikke har fått 1min i all den tid TLO for tiden virker ganske langt unna toppform og gåller.
Kommentar
-
Om det er så dårlig stilt med Ali, må vi nesten ha en spiss til. Lehne har helt mistet stinget.👍 2Kommentar
-
Godt det bare er lån.Kommentar
-
Kan noen forklare meg hvorfor man så ofte spiller til en mer eller mindre hardt presset spiller når man skal (prøve å) spille seg ut? Det må jo være sånn at man mener at dette skal skape en fordel? Men jeg er tydeligvis såpass fotballdum at jeg ikke forstår det! Hvorfor er det ikke (mye) bedre å spille til en spiller som er mindre presset/har bedre tid? Jeg synes motstanderne har fått altfor mange sjanser pga dette ikke lykkes. Senest gigasjansen til Eriksen i går, som han heldigvis ikke scora på!Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Kan noen forklare meg hvorfor man så ofte spiller til en mer eller mindre hardt presset spiller når man skal (prøve å) spille seg ut? Det må jo være sånn at man mener at dette skal skape en fordel? Men jeg er tydeligvis såpass fotballdum at jeg ikke forstår det! Hvorfor er det ikke (mye) bedre å spille til en spiller som er mindre presset/har bedre tid? Jeg synes motstanderne har fått altfor mange sjanser pga dette ikke lykkes. Senest gigasjansen til Eriksen i går, som han heldigvis ikke scora på!I år så tar vi altKommentar
-
1: Tønnessen inn. Tvilsomt grunnet skade. I går var han kun som nødløsning, egentlig aldri aktuell for innhopp.
2: Krygård ned og Lundemo\Hoff\Karlin inn på midt
3: Svenningsen får debut
4: Tilbake til 4 bak
Kommentar
-
Gud bedre. Jeg håper dette ikke stemmer.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
5. Sam Rogers? Han er vel i klubben ennå?👎 1Kommentar
-
Regner med at han har brukt de foregående kampene til å bli kjent med Eliteserien. Mot Molde tviler jeg på at kampbildet når Lehne ville passet han. I en kamp hvor vi presser på og innleggene kommer på rekke og rad, så ville han nok kommet inn. Kampbildet i går passet nok Bolly og/eller Skogvold bedre.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
-
Kommentar
-
Er det ikke noen problemer da med at vi ikke får solgt ham om han brukes? Han kan vel ikke spille for mer enn to klubber i løpet av året, så dersom han spiller for oss får vi ikke solgt ham før til nyåret?
Jeg er på tynn is her nå, men jeg regner med at det er noe av grunnen til at han holdes helt ute. Vi vil helst bli kvitt ham.👍 1Kommentar
-
Edit: Gikk tilbake og sjekka. Av 17 seriekamper har vi hittil stilt samme 11er i to kamper på rad hele to ganger. I tillegg har det vært 12-13 ulike 11ere.
Det er ikke enkelt å skape relasjoner på banen da…Last edited by Egumen; 12.08.2024, 22:38.Kommentar
-
Tror ikke dette skal undervurderes. Har vi stilt med samme 11er i to kamper i år? Helt vilt.
Edit: Gikk tilbake og sjekka. Av 17 seriekamper har vi hittil stilt samme 11er i to kamper på rad hele to ganger. I tillegg har det vært 12-13 ulike 11ere.
Det er ikke enkelt å skape relasjoner på banen da…Kommentar
Kommentar