Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Pad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2022
    • 732

    Hadde/har ikke veldig tro på Nielsen-redningsaksjonen, vertfall ikke like stor tro som mange andre. Og fikk dessverre forsterket de tingene i dag. Klubben er i kaos-tilstand og ingen trener i verden får dette til å se veldig bra ut, og man vil være avhengig av andre like mye som seg selv inn de siste 9 kampene. På banen er det ikke en spiller med overskudd og gnist selv etter en uke med ny trener, massivt oppmøte og en overkommelig motstander. På benken sitter våre 3 siste hovedtrenere, derav han som startet som assistent og hadde mye kampledelse nå sitter mutt og kun ser på. Også Schelander som har hatt mye underveis i kamper velger plutselig å gi seg og var heller ikke på benk nå plutselig. Tror nok det skjer veldig mye bak veggene på Åråsen for tiden som drar dette rett ned.
    Burde ha inn 4-5 spillere de neste 3 dagene, MÅ ha inn 3. Nye hoder, egenskaper, selvtillit og kvalitet er den eneste måten å snu denne troppen på tror jeg.

    Om 16 dager får vi svaret på om man rykker ned eller ikke. Eksamen for hele klubben.

    Kommentar

    • Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1081

      Takk skal dere ha! Simon, Morten Cocky og gratulerer med 25-årsjubileum Robert "Gullklokka" Lauritsen!

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1252

        Tenk å havne i koma 11. juli i fjor for så å våkne opp med David Nielsen som trener i dag. Alle bør reflektere å spørre seg selv hvordan den historien hadde sett ut hvis du selv skulle forklart hva som har skjedd. Etter den historien er fortalt så tror jeg koma pasienten hadde sett alt klarere enn de som har vært med på ferden det siste året......

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          Det er nesten at jeg håper det er et Netflix-kamerateam med på alt som skjer nå, for utviklingen i klubben min det siste året har vært noe av det mest uforklarlige, absurde jeg har vært vitne til i mitt liv.

          Alle må gå. Det er en floskel, men jeg mener det: Alle må gå. Møt opp på årsmøtet og kast hele gjengen.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Holterkanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2009
            • 580

            Hvem skal overta?
            ________________________
            TB

            Kommentar

            • Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1081

              Opprinnelig skrevet av Holterkanari
              Hvem skal overta?
              Espen Olsen kan overta. Han har drevet klubb før med begrenset økonomi. Sikker på han kan forvalte penger bedre enn de som holder på i dag.

              Kommentar

              • Lillestrømer
                Medlem
                Bøffel
                • Jul 2023
                • 33

                Godset henter en meget spennende Møller fra Danmark. Asterhed har stålkontroll på fyren, påpeker at han har hele pakka. Fart, fysisk, høy, teknisk, samt ung. Fremstår jo som en drømmesignering, men man velger likevel å hente en saltstøtte fra Sverige…

                Kan jo også legges til at KBK, Sandefjord, Søpla, Molde og S08 har hentet spisser som åpenbart er mange hakk over saltstøtta. Om TLO er så rå at han skremmer vann av samtlige spisser i Europa, så må jo kanskje heller vurdere å selge da.
                Last edited by Lillestrømer; 30.08.2024, 23:57.

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3434

                  Opprinnelig skrevet av Stan

                  Espen Olsen kan overta. Han har drevet klubb før med begrenset økonomi. Sikker på han kan forvalte penger bedre enn de som holder på i dag.
                  Jeg undrer meg over hvilken rolle Espen Olsen har hatt på overgangene våre. Han er vel fortsatt sjefsspeider?
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3434

                    Opprinnelig skrevet av Lillestrømer
                    Godset henter en meget spennende Møller fra Danmark. Asterhed har stålkontroll på fyren, påpeker at han har hele pakka. Fart, fysisk, høy, teknisk, samt ung. Fremstår jo som en drømmesignering, men man velger likevel å hente en saltstøtte fra Sverige…

                    Kan jo også legges til at KBK, Sandefjord, Søpla, Molde og S08 har hentet spisser som åpenbart er mange hakk over saltstøtta. Om TLO er så rå at han skremmer vann av samtlige spisser i Europa, så må jo kanskje heller vurdere å selge da.
                    Jeg opplever ikke Ali som så stasjonær som folk skal ha det til. Greit nok at han ikke er Skogvold, men synes han fikk til mer enn Lehne spilletiden tatt i betrakning.

                    Etter en delvis våkenatt, så undrer jeg på om vi bør endre til å spille med to spisser. Hvorvidt formasjonen blir 3-5-2 eller 4-4-2 er mindre viktig, og kan kanskje veksles på, men kan Lehne og Ali som duo være løsningen på spisskrisa vår? Å bruke Ali som oppspillspunkt, spesielt på lange utspill bakfra kan gi Lehne frihet til å true rommene rundt den duellen. At de som par kan bli litt som Lehne-Akor? Talentet til Ali er ikke i nærheten av Akors, men håpet vil være at de kan finne en balanse som gjør at vi finner veien tilbake til nettmaskene igjen. Om vi må spille Drilloball med lange baller fra Hagerup og krig i motstanders felt for å redde denne sesongen, så lever jeg godt med det.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • fredpet76
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 1249

                      Leser at norske klubber har lagt inn bud på Mass Sise. Dansk spiss «alle» vil ha. 20 årig 2 meters mann med fart men fra lavere divisjon. En dansk Diop altså.

                      Kommentar

                      • TheFugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 374

                        Usain Bolt er det bare å sende tilbake til Sverige men en eneste gang. Sett inn på Lelesiit eller Bolly for TLO. Det er direkte flaut å se at dette er det vi klarer å finne som backup til en aldrende TLO som dessverre ikke kommer til å bli så mye bedre. Altså hva faen? Se pån spille, finnes det virkelig ikke bedre alternativer der ute, virkelig?

                        Dette er en flau klubb og det er ledelsen som er ansvarlig for denne flaue klubben.
                        Mesfin jeg beklager, men nå må du komme deg ut. Du må ut. Du er ansvarlig. Realitetene er flaue.

                        Du er ansvarlig Mesfin, ikke noe men.

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2360

                          Hvordan få det dårligste laget i ES til å ta 15p på de siste 9 kampene. Det er realitetene DN og laget må planlegge for.
                          DIsse 9 kampene inkluderer rbk(h), Viking(h), FFK(b), Brann(b) og Glimt(b).
                          Vi må ha 15p på de gjenstående. Når vi ser hva vi har prestert så langt virker ikke dette særlig sannsynlig. Mao dette bærer rett tilbake til OBOS. Som prediket i forkant av sesongen.

                          SM ....ser en forbi "LSK hjertet" og "den sympatiske fyren", så har Simon egenhendig kjørt klubben på dynga.
                          Kvittet seg med lokalt talent og erstattet dette med i beste fall middelmodigheter.
                          Forrige vindu med Thompson mfl var katastrofe. Men han overgått seg selv med de harde presanger han ga oss med bla 202.
                          Og når man trodde bunnpunktet var nådd så leser man at det er en halvinvalid svenske på back man vurderer.

                          De såkalte storkjøpene, KKK, ser ut til, om ikke være direkte bomkjøp, å være mediokert stallfyll.
                          Fikk allerede i andre kamp for Krygård bange anelser da jeg så han lunte hjemover på hæla på det ene giret han besitter. Har ved flere anledninger vist at pasningsfoten er ytterst variabel.
                          Karlsbakk er tidvis frisk, men er ikke god nok for 11ern iflg hverken Asterhed eller Nilsen.
                          Kitolano er variabel, mangler fart og er slurvete med oppgavene.
                          Dette er vel 20+ mill man burde ha brukt så mye bedre.

                          Uansett om vi klarer på en mirakuløs måte å beholde plassen håper jeg Simon allerede nå er igang med finne seg noe annet å gjøre.
                          Han og resten av apparatet har tydelig vist at de ikke har oversikt over spillermarkedet.
                          Andre klubber med mye mindre å rutte med henter inn spillere med langt høyere kvalitet. År etter år.

                          Kommentar

                          • hekk
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2019
                            • 245

                            Bekymringsverdig at det enda ikke er noen "offisielle" rykter om ny spiss på vei inn. Så jævla vanskelig kan det da ikke være å finne noen som kan score mål.

                            Bare finn en eller annen toppscorer fra en eller annen europeisk bakgårdsliga?

                            Alex Tamm, 23 år, estisk liga, 19 mål på 23 kamper, 1.90 høy, på utgående kontrakt

                            Alioune Ndoye, 22 år, latvisk liga, 16 mål på 23 kamper, 1,91 høy, et år igjen av kontrakta

                            Rody Junior Effaghe, 20 år, belarusisk liga, 13 mål på 18 kamper, på utgående kontrakt

                            Det kan da umulig bli verre med en av disse på laget? Blir kanskje ikke noe bedre heller, men da kan i det minste noen med ansvar lyve til seg selv å si at de i det minste prøvde.




                            Kommentar

                            • Lillestrømer
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Jul 2023
                              • 33

                              Diop på vei inn erfarer Sves. Ser ut til å komme for samme sum som Skogvold, ca . 7 mill.

                              Kommentar

                              • Pad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2022
                                • 732

                                Ikke noen enorm redningsaksjon når man ser hva som blir hentet inn. Hadde håpet på noe mer rutine og kampklare spillere. Spennende å se om det blir en keeper som er klar førstekeeper.
                                Diop kan bli veldig bra, men skal inn å prestere med en gang.

                                Kommentar

                                • Svart og gul
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 374

                                  Opprinnelig skrevet av Lillestrømer
                                  Diop på vei inn erfarer Sves. Ser ut til å komme for samme sum som Skogvold, ca . 7 mill.
                                  Var positiv til Diop i vinter, men han har slitt med skader og er vel uten mål i OBOS i år. Kan han virkelig bli redningsmann?

                                  Kommentar

                                  • Svart og gul
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 374

                                    Vi henter altså to nye spillere som har en lei skadehistorikk...

                                    Kommentar

                                    • hekk
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Mar 2019
                                      • 245

                                      HERREFUCK! Her henter vi spiss som er skadeplaga og ikke scorer mål og en venstreback helt ute av kampform. Dette er på grensa til sabotasje

                                      Kommentar

                                      • Lillestrømer
                                        Medlem
                                        Bøffel
                                        • Jul 2023
                                        • 33

                                        Er vel et råmateriale som er bedre enn Akor teknisk, og enda høyere. Samt at han er 4 år yngre. Er vel helt urealistisk å hente noe bedre enn dette. Om planen var å bytte Skogvold mot Diop må jeg dessverre si meg enig med Mefsin i den vurderingen.

                                        Denne signeringen er vel helt i samme kategori som Henrik Meister. Får man åpnet målkontoen på en sånn profil på 19 år, så går man tre-sifret.

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7080

                                          Opprinnelig skrevet av Lillestrømer
                                          Diop på vei inn erfarer Sves. Ser ut til å komme for samme sum som Skogvold, ca . 7 mill.
                                          En benkspiller i Obos som scoret to mål i fjor? Hva??! Er dette seriøst det beste vi klarer å lokke til oss?!
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...