Dagens kamp kan vise seg å bli viktigere enn morgendagens. Trolig vil seier til Kristiansund eller uavgjort være best for oss. Men det vet vi ikke før sesongen er over.
Sesongen 2024
Collapse
X
-
Dramaet etter at Sandefjord reduserer overskygges av psycho-reporteren med den groteske talefeilen som gjør at man rett og slett ikke klarer å fokusere på match.
Landlagspausene, "sett opp fartene", Isaksene ... TF!!!👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Asterhed i samtaler med Värnamo i følge Stian André de Wahl
Fin fyr med de rette holdningene, men det ble aldri noen vei tilbake etter nedsablingen av han i sommer. Tviler på at han kunne blitt tatt seriøst av denne gruppa fremover.
Lykke til videre!👍 4Kommentar
-
Det får nesten sportssjefen ta på sin kappe. Veien tilbake fra å være midlertidig hovedtrener til assistenttrener er uproblematisk, men straks han ble forfremmet til hovedtrener ut sesongen så var han i prinsippet ferdig dersom det ikke skulle lykkes.👍 1Kommentar
-
Når det gjelder hva "denne gruppa", altså spillerne gjør, ser det for meg ut som rent mytteri, både mot Asterhed og DN.Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Jeg nekter å tro at de går inn for det med vilje, men jeg kan fint se for meg en mentalt slitt gruppe slite med å motivere seg til å løpe og jobbe seg i hjel på minst mulige effektive måte når de har brukt 8mnd av sesongen på å trene på hvordan jobbe mest mulig effektivt? (altså la ballen gjøre jobben)👍 3Kommentar
-
Ingen fare for at Ibra skal lage unødvendige frispark utenfor 16 i hvert fall. Han slutter å jage/støte 25 m fra eget målKommentar
-
I følge dagens artikkel i RB er det tydelig at DEF satser på litt andre spillere enn det Nielsen gjorde. Spillere som Åsen, Elkaer og Moen Foss ser ut til å bli flaskebærere resten av sesongen. Derimot ser det ut som Larsson, Krygård og Kitolano er spillere han satser på.
Kommentar
-
Voksen-versjonen av å ødelegge lekene sine så andre ikke skal få leke med dem heller da isåfall? Asterhed kanskje, men enhver spiller forstod vel at et mytteri mot DN ville ende med at de sjøl spiller obos i 2025 mens DN går videre med livet sitt som planlagt uansett..?
Jeg nekter å tro at de går inn for det med vilje, men jeg kan fint se for meg en mentalt slitt gruppe slite med å motivere seg til å løpe og jobbe seg i hjel på minst mulige effektive måte når de har brukt 8mnd av sesongen på å trene på hvordan jobbe mest mulig effektivt? (altså la ballen gjøre jobben)Elska þetta félagKommentar
-
Fra VGs intervju med Vebjørn Hoff - se nyhetstråden:
– Det har vært surrealistisk. Jeg skal ikke lyve: Det har vært slitsomt. Man blir preget av at det ikke er kontinuitet og at det ikke er trygge rammer å gå til på jobb, forteller Hoff til VG.
Hoff beskriver at det største problemet ikke har vært de åtte forskjellige trenerne, men de åtte forskjellige trenerstilene (min utheving) spillerne har vært nødt til å forholde seg til.
– Hva synes du om håndteringen styret og den sportslige ledelsen har gjort?
– Jeg har ikke så mye jeg synes om det. Man kan gå seg bort iblant. For oss spillere handler det om å prestere, og det har heller ikke vi gjort godt nok. Jeg håper Fagermo vil la oss spille fotball og utfolde oss på en god måte.
?Elska þetta félagKommentar
-
– Det har vært surrealistisk. Jeg skal ikke lyve: Det har vært slitsomt.
åtte forskjellige trenerstilene spillerne har vært nødt til å forholde seg til.
– Jeg har ikke så mye jeg synes om det. Man kan gå seg bort iblant.
Jeg håper Fagermo vil la oss spille fotball og utfolde oss på en god måte.
Og det siste stikket der mot DN-ball... Rimelig tydelig måte å si at sportslig ledelse famler i blinde. Håper virkelig oppryddingsjobben gjør susen.Kommentar
-
I følge dagens artikkel i RB er det tydelig at DEF satser på litt andre spillere enn det Nielsen gjorde. Spillere som Åsen, Elkaer og Moen Foss ser ut til å bli flaskebærere resten av sesongen. Derimot ser det ut som Larsson, Krygård og Kitolano er spillere han satser på.Kommentar
-
Disse 18 har vært inne i elleveren i løpet av treningsdagene (spillerne i parentes har kommet inn): Mads Hedenstad Christiansen, Eric Larsson (Erling Knudtzon) Ruben Gabrielsen (Espen Garnås), Martin Roseth, Mohanad Jeahze, Marius Lundemo (Markus Karlsbakk, Ylldren Ibrahimaj), Kevin Krygård, Vebjørn Hoff, Felix Va (Uba Charles Nwokoma), Thomas Lehne Olsen (Moctar Diop), Eric Kitolano (Alexander Røssing-Lelesiit).Kommentar
-
Det er ganske så klare ord for penga, man trenger ikke lese mellom linjene engang for å forstå hva Hoff "hinter" til. Å ha en rød tråd i treneransettelsene og måten de ønsker å spille fotball på er ene og alene sportssjefens jobb. Sportssjefen har "gått seg bort" er en uvanlig direkte måte å snakke til media på for spillere.
Og det siste stikket der mot DN-ball... Rimelig tydelig måte å si at sportslig ledelse famler i blinde. Håper virkelig oppryddingsjobben gjør susen.
Så kan vi vel tolke det på flere måter?Elska þetta félagKommentar
-
2 middels gode backer og en terrier som flytter bena godt på midten og jeg skulle ha trent dette laget til trygg plass. DEF har en vanskelig oppgave foran seg pga mangelen på dette. Jeg tror det finnes en liten mulighet men det må marginer og flaks til også.👍 1Kommentar
-
Enig. Men et lag som er så middels og slipper til såpass mye relativt store sjanser, trenger en matchvinner i mål. Der er vi laangt unna. Jeg håper på tredjekeeper'n vår foran neste sesong!Elska þetta félag👍 1Kommentar
Kommentar