Salvesen inn for Viking. Så gal har verden blitt at jeg håper han scorer!
Sesongen 2024
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
-
-
I dag var det Ruben.
Herre skaper å tropp med offensive spillere uten målpoeng i seg Mesfin har bygd!
Og påstanden min om at TLO kommer til å ende på ensiffra antall mål, lever som besatt!👍 2Kommentar
-
Jeg testet tabellkalkulatoren til VG og kom frem til at 28 poeng kan holde til kvalik. Men rykker vi ned, så er det fortjent. Selv ikke Jock Stein kunne reddet dette laget.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
Er det noen andre som har begynt å tenke på hvem vi evt bør beholde isvann spillere i OBOS neste sesong? Vi har så mange aldrene spillere med mest sannsynlig veldig god lønn ? Hvem vil egentlig ha disse ? Samt har vår upålitelige ledelse lagt inn trekk i lønn ved evt nedrykk ved disse kontraktene ? Vil våre sponsorer nok en gang stille opp på samme måte som sist?
Mange spørsmål som garantert vil gå i vårt disfavør mener nå jeg.Kommentar
-
I dag spiller Kaan CL mot Haalands city. Han er en av Spartas viktigste spillere. Knudsen er fast for Holstein Kiel i Bundesliga. Mathew fast i Zürich. Vi har Hoff, Lundemo og Krygård. Ingen trøst i det.Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Kanskje han verken er et geni eller en idiot?
Hadde han dratt til Coventry etter GB dro ville vi garantert savna ham.
Ikke for å påstå at han har vært særlig heldig med ansettelser og kjøp de siste 15mnd, men historien viser jo hvertfall at han har det i seg. Nå har han enda mer erfaring i tillegg.
Umulig å si om det var gamle-simon som bestemte da det gikk bra, og noen andre (AG) etterpå, eller om det var noen andre som stod bak gamle-simon (GB) og dette er hva han får til når han får/må bestemme alt sjøl. Kaan Kairinen kom 5 dager etter GB, det kan vel umulig ha vært et GB-ønske som ble dratt i land så fort, fra 31 des til 5jan?
Jeg tror ikke klubben er fortapt om Simon fortsetter, og jeg tror ikke på noen automatisk suksess hvis vi skulle erstatta ham. Det eneste jeg tenker som sikkert er at ting må gjøres annerledes framover, det er vel alle både innad og utafor klubben enig i..👍 2Kommentar
-
Jeg synes ikke Simon er noen idiot, men selve jobben som er utført er katastrofalt dårlig når en ser på det viktigste i fotball, resultater. Nedrykk vil føre til tap av mange millioner kroner for klubben og det er ikke sikkert det lager der rykker rett opp igjen. Blir det nedrykk så MÅ noen gå, noe annet vil være et ræva signal å sende. Da er det nærliggende å se på den som har det sportslige ansvaret for klubben. Dersom Simon ikke er den sportslige ansvarlige, kan de gjerne legge ned hele stillingen og heller kalle det noe annet.
Jeg tror ikke at det er beslutningene til AG og Bakke er grunnen til at vi kanskje rykker ned (ikke at noen her har påstått det her heller). Det er et eller annet med ledelsen i klubben som er riv ruskende galt. Ledelsen kan skylde på hva de vil for å redde sin egen ræv, men resultater og tabell lyver ikke.
Kommentar
Kommentar