Sesongen 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Zindrinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2019
    • 576

Det har vært skrevet en del i det siste her om at suksessen vi hadde med spillerkjøp under bakke handla om at bakke tok grep og visste hva han ville ha, bakke pekte og simon kjøpte.
    RB skrev også tidligere i år om at Simon hadde kommi med spillerkjøpforslag til AG som AG sa nei til, t.o.m på midtbanen vår.
    Så hva er det som gjør at Simon hadde så enorm suksess bare for noen år sida, og bommer på alt nå?

Kommentar

• G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3240

Opprinnelig skrevet av Zindrinho
      Så hva er det som gjør at Simon hadde så enorm suksess bare for noen år sida, og bommer på alt nå?
      At han har havna i den jævla skvisen det er å måtte levere resultater på kort sikt. Vi kan ikke hente for mange unge talenter, for de kan trenge så lang tid på å fungere optimalt at det vil sende oss ned i OBOS. Samtidig er det å hente for mange etablerte spillere på en gang en minst like stor risiko. Er de ikke sultne nok eller har for stor skaderisiko, så vil det sende oss ned i OBOS. Så risikoen for å bli fucked er ganske stor - uansett.

Så er det spillere jeg ikke kan fatte at vi ikke strakk oss etter, som f.eks Ørjasæter - men det er en annen diskusjon.

Jeg tror evalueringen i LSK må strekke seg langt fordi sportssjef og spillere vi henter eller ikke henter. Det jeg virkelig lurer på er hva det er som gjør at så mange beviselig gode spillere ikke får ut sitt potensiale hos oss (og blomstrer så veldig etterpå)

Kommentar

• Zindrinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2019
        • 576

Opprinnelig skrevet av G-Man

At han har havna i den jævla skvisen det er å måtte levere resultater på kort sikt.

Det jeg virkelig lurer på er hva det er som gjør at så mange beviselig gode spillere ikke får ut sitt potensiale hos oss (og blomstrer så veldig etterpå)
        Til det første sa jo Simon ettertrykkelig at han IKKE jobba sånn. Han planla for framtida som han har holdt på med hele tiden, ingenting ble gjort annerledes fordi vi frykta et nedrykk sa han til RB. (Rundt da Diop ble henta?)

Det siste der skal selv guder slite med å svare på.

Kommentar

• G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3240

Til det første sa jo Simon ettertrykkelig at han IKKE jobba sånn. Han planla for framtida som han har holdt på med hele tiden, ingenting ble gjort annerledes fordi vi frykta et nedrykk sa han til RB. (Rundt da Diop ble henta?)
          Om det er sant, så er det ganske oppsiktsvekkende. Da må det være forankret i styret at vi er villige til å ta sjansen på å rykke ned.

Kommentar

• Zindrinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2019
            • 576

Om det er sant, så er det ganske oppsiktsvekkende. Da må det være forankret i styret at vi er villige til å ta sjansen på å rykke ned.
            Nå har jeg ikke rb-abbo lenger så jeg får ikke henta fram saken, men han jobba utfra en langtidsplan og gjorde ikke haste-grep for å redde sesongen, han planla som han hadde gjort hele veien var gjennomgangsmelodien. Fikk vel noen spm om vi ikke trengte en proven goalscorer i stedetfor råtalent som Diop.

Kommentar

• G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3240

Nå har jeg ikke rb-abbo lenger så jeg får ikke henta fram saken, men han jobba utfra en langtidsplan og gjorde ikke haste-grep for å redde sesongen, han planla som han hadde gjort hele veien var gjennomgangsmelodien. Fikk vel noen spm om vi ikke trengte en proven goalscorer i stedetfor råtalent som Diop.
              Jeg tviler ikke et sekund på at det du sier er riktig - men sesongen har blitt ganske mye mer prekær etter at den uttalelsen falt. Hvis han fortsatt mener det samme, så må det foreligge at det er bedre å rykke ned enn å endre fokus underveis - og det finner jeg ganske oppsiktsvekkende.

Kommentar

• Zindrinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2019
                • 576

Jeg tviler ikke et sekund på at det du sier er riktig - men sesongen har blitt ganske mye mer prekær etter at den uttalelsen falt. Hvis han fortsatt mener det samme, så må det foreligge at det er bedre å rykke ned enn å endre fokus underveis - og det finner jeg ganske oppsiktsvekkende.
                Hvis jeg husker riktig og han sa det da Diop ble henta var det 1 dag igjen av overgangsvinduet, ikke mye man får endra på etter det. Vi hadde nettopp tapt 2-0 mot kåffa, vårt 3 strake tap etter seiern mot godset.

Kommentar

• Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4626

Ser at Bolkan Nordli senka Nordsjælland i går. To mål og en målgivende da Randers vant 4-0. For øvrig levert fantastiske 13 målpoeng (7 mål, 6 målgivende) på 13 kamper så langt i år. Faen at denne ikke skulle gå i orden. Er nok altfor heit til at han kommer til oss nå, uansett om faren er LSK-supporter eller ei.

Men han hadde sikkert blitt akutt ræva eller dratt på seg en mystisk skade så fort han fikk på seg det gulsvarte treningstøyet, så det spiller egentlig ingen rolle.

Kommentar

• G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3240

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                    Ser at Bolkan Nordli senka Nordsjælland i går. To mål og en målgivende da Randers vant 4-0. For øvrig levert fantastiske 13 målpoeng (7 mål, 6 målgivende) på 13 kamper så langt i år. Faen at denne ikke skulle gå i orden. Er nok altfor heit til at han kommer til oss nå, uansett om faren er LSK-supporter eller ei.

Men han hadde sikkert blitt akutt ræva eller dratt på seg en mystisk skade så fort han fikk på seg det gulsvarte treningstøyet, så det spiller egentlig ingen rolle.
                    Bolkan Nordli og Ørjasæter er de to jeg ergrer meg mest over at gikk andre steder enn der de burde ha vært.

Kommentar

• Pad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2022
                      • 751

Kparobo Arierhi, spiss. Han her er borte før man lærer å stave navnet. Venstre, høyre har ikke noe å si og her kommer det første +100m salget for LSK, selv med Mesfin som selger. Målene er forøvrig fra finalen i kvalikken til U20-Afcon.
                      Har også en lillebror som har begynt å score i hjemlandet.

Kommentar

• Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4626

Interessant å lese i treningsrapporten til Gilbert at Jeahze ser bedre og bedre ut. Det er jo ikke all verden å basere seg på, men jeg syntes han så ekstremt lovende ut på diverse YouTube-klipp jeg fant fra tiden i Hammarby. Tror han kan vise seg som et kupp dersom han får seg en skikkelig oppkjøring. Håper på kontrakt etter sesongen her, men det fordrer nok i det minste at vi holder oss.

Kommentar

• maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1278

fin fin sportssending på dagsrevyen i dag. Først blikk på LSK trening, etter det intervju og litt hyllest av godgutten Simen Rafn.

Kommentar

• gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3217

Men uten I det hele tatt å nevne at han ble cupmester med LSK I 2017…..

Kommentar

• maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1278

Opprinnelig skrevet av gilbert
                              Men uten I det hele tatt å nevne at han ble cupmester med LSK I 2017…..
                              Hvorfor i alle dager skulle det nevnes? Han konkurerer på topplaget FFK, vi vet da godt selv alt det gode han bidro med i LSK.

Kommentar

Working...