Dette laget har nå gitt opp og er i fritt fall. Jeg tror oppriktig vi taper med 6-7 mål i Bergen på lørdag før vi taper 3-0 hjemme mot Sandefjord. Glimt knuser oss så 5-0. Dette er spillere uten ære
Sesongen 2024
Collapse
X
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
– Nei, vi spiller jo i det systemet vi gjør. Så vi bytter på posisjon, og vi må gjøre bytter der vi ser at folk er slitne og møre. Derfor bytter jeg spillere, og derfor byttet jeg som jeg gjorde, sier Fagermo.
– Så det var ikke aktuelt å gå bort fra den i sluttminuttene?
– Nei. Det er forsket på faktisk, og det er alltid en liten sjanse for at det funker, og det kan se fint ut og skje en gang i blant, men det skjer veldig sjeldent. Det er plan A man må male på. Og det var det jeg trodde vi skulle klare. Moctar (Diop) kom til et par gode headinger, men det ble ikke farlig nok.
Tror jo knapt det man leser.
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Men helt seriøst. Det er ikke plan A eller B til DEF som gjør at alt går til helvete. Det er derimot et sportslig apparat og styre som over en lang periode har brukt klubbkassa som lekepenger med lokalavisens velsignelse. 10 mulvarper hadde ikke klart dette verre..👍 2Kommentar
-
– Nei, vi spiller jo i det systemet vi gjør. Så vi bytter på posisjon, og vi må gjøre bytter der vi ser at folk er slitne og møre. Derfor bytter jeg spillere, og derfor byttet jeg som jeg gjorde, sier Fagermo.
– Så det var ikke aktuelt å gå bort fra den i sluttminuttene?
– Nei. Det er forsket på faktisk, og det er alltid en liten sjanse for at det funker, og det kan se fint ut og skje en gang i blant, men det skjer veldig sjeldent. Det er plan A man må male på. Og det var det jeg trodde vi skulle klare. Moctar (Diop) kom til et par gode headinger, men det ble ikke farlig nok.
Tror jo knapt det man leser.
Men i den prekære situasjonen som vi befinner oss i nå da må man jo gå all-in. Altså få inn Espen. Flytt opp de andre stopperne og så kan Jahze og Åsen pole og kælke baller inn i 16.
Om det hadde blitt 0-2 eller 0-3 hadde ingenting å si. Målforskjellen ift FKH var/er allikevel fucked.
Men greit nok. Håper vi kvitter oss med alt av dagens ledelse og trenere før OBOS. Vi har vel ikke råd til å drasse på det daukjøttet der heller.
Kan ikke Per Berg bruke sine kontakter å få inn noen kompetente folk i styre og stell. Deretter klarer vi kanskje å tiltrekke oss trenere med visjoner og som kan litt fotball og innehar
også en smule sosial intelligens.
👍 1Kommentar
-
Forundrer meg ikke om denne ledelsen ikke faen kommer til å gå frivillig men heller kommer til kjempe med nebb og klør for å redde sine egne skinn, og det uavhengig av jobben som er utført. Vi får vel servert noen bortforklaringer alla "Det å miste 2 trenere på 2 år er tøft for en klubb", og vipps så er det resultatansvaret for 2 sesonger borte og ledelsen kan synes synd på seg selv og fortsette i jobbene sine. Jeg er så lei av å høre den bortforklaringen, akkurat som det er den eneste jævla grunnen til at vi rykker ned. Hva med fuckings spillerlogistikk og feil ansettelse av trenere?
Mesfin må hvertfall ut, selv om en legger godvilja til går ikke an å forsvare at han skal fortsette. Noe må skje i styret også, da de også er ansvarlig for elendigheten.
Mange millioner går tapt for klubben her, og det er sannelig ikke sikkert vi rykker opp igjen heller (dog vi bør). Jeg synes ikke Obos er ikke noen dårlig liga, mange lag spiller strukturert bra fotball og vet hva de vil.
Vi er per dags dato fucked, og jeg håper det kommer en real opprenskning i både ledelse og spillerstall.👍 7Kommentar
-
Sier han at han kunne spilt på PL klubb idag? De beina der er ikke planta på jorda.
Hmm, ja men det er jo forsåvidt greit det, han for dra til Brighton når nedrykket er et faktum. Vi sparer masse lønn. Win win for begge parter.Kommentar
Kommentar