Sesongen 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2970

Dette laget har nå gitt opp og er i fritt fall. Jeg tror oppriktig vi taper med 6-7 mål i Bergen på lørdag før vi taper 3-0 hjemme mot Sandefjord. Glimt knuser oss så 5-0. Dette er spillere uten ære
    I år så tar vi alt

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7121

Opprinnelig skrevet av bjarmann
      Dette laget har nå gitt opp og er i fritt fall. Jeg tror oppriktig vi taper med 6-7 mål i Bergen på lørdag før vi taper 3-0 hjemme mot Sandefjord. Glimt knuser oss så 5-0. Dette er spillere uten ære
      Jeg tenkte det samme på vei hjem. 6-0 i Bergen er ikke usannsynlig.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2970

Opprinnelig skrevet av trigz

Jeg tenkte det samme på vei hjem. 6-0 i Bergen er ikke usannsynlig.
        Jeg skal sette dattera mi sine sparepenger på det. Hu skal få en lys fremtid!
        I år så tar vi alt

Kommentar

• Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 756

– Nei, vi spiller jo i det systemet vi gjør. Så vi bytter på posisjon, og vi må gjøre bytter der vi ser at folk er slitne og møre. Derfor bytter jeg spillere, og derfor byttet jeg som jeg gjorde, sier Fagermo.
          – Så det var ikke aktuelt å gå bort fra den i sluttminuttene?
          – Nei. Det er forsket på faktisk, og det er alltid en liten sjanse for at det funker, og det kan se fint ut og skje en gang i blant, men det skjer veldig sjeldent. Det er plan A man må male på. Og det var det jeg trodde vi skulle klare. Moctar (Diop) kom til et par gode headinger, men det ble ikke farlig nok.

Tror jo knapt det man leser.

Kommentar

• plantemiddel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2012
            • 818

Opprinnelig skrevet av Pad
            Nordlie så på han som et stort spørsmålstegn også. Hvis plan A ikke funker, så viser forskningen at det beste bare fortsette med plan A??? Lehne sa jo rett ut i intervjuet etterpå at det var en helt fucka avgjørelse

Kommentar

• Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1088

Men helt seriøst. Det er ikke plan A eller B til DEF som gjør at alt går til helvete. Det er derimot et sportslig apparat og styre som over en lang periode har brukt klubbkassa som lekepenger med lokalavisens velsignelse. 10 mulvarper hadde ikke klart dette verre..

Kommentar

• kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2420

Opprinnelig skrevet av Pad
                – Nei, vi spiller jo i det systemet vi gjør. Så vi bytter på posisjon, og vi må gjøre bytter der vi ser at folk er slitne og møre. Derfor bytter jeg spillere, og derfor byttet jeg som jeg gjorde, sier Fagermo.
                – Så det var ikke aktuelt å gå bort fra den i sluttminuttene?
                – Nei. Det er forsket på faktisk, og det er alltid en liten sjanse for at det funker, og det kan se fint ut og skje en gang i blant, men det skjer veldig sjeldent. Det er plan A man må male på. Og det var det jeg trodde vi skulle klare. Moctar (Diop) kom til et par gode headinger, men det ble ikke farlig nok.

Det er i det hele tatt en stor selvmotsigelse. Plan A er altså å stille med de antatt beste spillerne. Når den planen ikke funker, så skal de nest beste spillerne altså gjøre de antatt beste ikke klarte. Det er noe som skurrer alvorlig.
                Men i den prekære situasjonen som vi befinner oss i nå da må man jo gå all-in. Altså få inn Espen. Flytt opp de andre stopperne og så kan Jahze og Åsen pole og kælke baller inn i 16.
                Om det hadde blitt 0-2 eller 0-3 hadde ingenting å si. Målforskjellen ift FKH var/er allikevel fucked.

Men greit nok. Håper vi kvitter oss med alt av dagens ledelse og trenere før OBOS. Vi har vel ikke råd til å drasse på det daukjøttet der heller.
                Kan ikke Per Berg bruke sine kontakter å få inn noen kompetente folk i styre og stell. Deretter klarer vi kanskje å tiltrekke oss trenere med visjoner og som kan litt fotball og innehar
                også en smule sosial intelligens.

Kommentar

• TheFugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 418

Forundrer meg ikke om denne ledelsen ikke faen kommer til å gå frivillig men heller kommer til kjempe med nebb og klør for å redde sine egne skinn, og det uavhengig av jobben som er utført. Vi får vel servert noen bortforklaringer alla "Det å miste 2 trenere på 2 år er tøft for en klubb", og vipps så er det resultatansvaret for 2 sesonger borte og ledelsen kan synes synd på seg selv og fortsette i jobbene sine. Jeg er så lei av å høre den bortforklaringen, akkurat som det er den eneste jævla grunnen til at vi rykker ned. Hva med fuckings spillerlogistikk og feil ansettelse av trenere?

Mesfin må hvertfall ut, selv om en legger godvilja til går ikke an å forsvare at han skal fortsette. Noe må skje i styret også, da de også er ansvarlig for elendigheten.

Mange millioner går tapt for klubben her, og det er sannelig ikke sikkert vi rykker opp igjen heller (dog vi bør). Jeg synes ikke Obos er ikke noen dårlig liga, mange lag spiller strukturert bra fotball og vet hva de vil.

Vi er per dags dato fucked, og jeg håper det kommer en real opprenskning i både ledelse og spillerstall.

Kommentar

• TheFugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 418

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Noen som har sett intervjuet hans med Bakenga i en eller annen podcast? Helt absurd å høre på. Mannen mener han hadde spilt fast på en klubb i PL, for eksempel Brighton. Skulle tru fyren er psykotisk
                    Hehe er dette sant?

Sier han at han kunne spilt på PL klubb idag? De beina der er ikke planta på jorda.

Hmm, ja men det er jo forsåvidt greit det, han for dra til Brighton når nedrykket er et faktum. Vi sparer masse lønn. Win win for begge parter.

Kommentar

Working...