Sesongen 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3030

Dette laget har nå gitt opp og er i fritt fall. Jeg tror oppriktig vi taper med 6-7 mål i Bergen på lørdag før vi taper 3-0 hjemme mot Sandefjord. Glimt knuser oss så 5-0. Dette er spillere uten ære
    I år så tar vi alt

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7154

Opprinnelig skrevet av bjarmann
      Dette laget har nå gitt opp og er i fritt fall. Jeg tror oppriktig vi taper med 6-7 mål i Bergen på lørdag før vi taper 3-0 hjemme mot Sandefjord. Glimt knuser oss så 5-0. Dette er spillere uten ære
      Jeg tenkte det samme på vei hjem. 6-0 i Bergen er ikke usannsynlig.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3030

Opprinnelig skrevet av trigz

Jeg tenkte det samme på vei hjem. 6-0 i Bergen er ikke usannsynlig.
        Jeg skal sette dattera mi sine sparepenger på det. Hu skal få en lys fremtid!
        I år så tar vi alt

Kommentar

• Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 780

– Nei, vi spiller jo i det systemet vi gjør. Så vi bytter på posisjon, og vi må gjøre bytter der vi ser at folk er slitne og møre. Derfor bytter jeg spillere, og derfor byttet jeg som jeg gjorde, sier Fagermo.
          – Så det var ikke aktuelt å gå bort fra den i sluttminuttene?
          – Nei. Det er forsket på faktisk, og det er alltid en liten sjanse for at det funker, og det kan se fint ut og skje en gang i blant, men det skjer veldig sjeldent. Det er plan A man må male på. Og det var det jeg trodde vi skulle klare. Moctar (Diop) kom til et par gode headinger, men det ble ikke farlig nok.

Tror jo knapt det man leser.

Kommentar

• plantemiddel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2012
            • 831

Opprinnelig skrevet av Pad
            Nordlie så på han som et stort spørsmålstegn også. Hvis plan A ikke funker, så viser forskningen at det beste bare fortsette med plan A??? Lehne sa jo rett ut i intervjuet etterpå at det var en helt fucka avgjørelse

Kommentar

• Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1099

Men helt seriøst. Det er ikke plan A eller B til DEF som gjør at alt går til helvete. Det er derimot et sportslig apparat og styre som over en lang periode har brukt klubbkassa som lekepenger med lokalavisens velsignelse. 10 mulvarper hadde ikke klart dette verre..

Kommentar

• kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2444

Opprinnelig skrevet av Pad
                – Nei, vi spiller jo i det systemet vi gjør. Så vi bytter på posisjon, og vi må gjøre bytter der vi ser at folk er slitne og møre. Derfor bytter jeg spillere, og derfor byttet jeg som jeg gjorde, sier Fagermo.
                – Så det var ikke aktuelt å gå bort fra den i sluttminuttene?
                – Nei. Det er forsket på faktisk, og det er alltid en liten sjanse for at det funker, og det kan se fint ut og skje en gang i blant, men det skjer veldig sjeldent. Det er plan A man må male på. Og det var det jeg trodde vi skulle klare. Moctar (Diop) kom til et par gode headinger, men det ble ikke farlig nok.

Det er i det hele tatt en stor selvmotsigelse. Plan A er altså å stille med de antatt beste spillerne. Når den planen ikke funker, så skal de nest beste spillerne altså gjøre de antatt beste ikke klarte. Det er noe som skurrer alvorlig.
                Men i den prekære situasjonen som vi befinner oss i nå da må man jo gå all-in. Altså få inn Espen. Flytt opp de andre stopperne og så kan Jahze og Åsen pole og kælke baller inn i 16.
                Om det hadde blitt 0-2 eller 0-3 hadde ingenting å si. Målforskjellen ift FKH var/er allikevel fucked.

Men greit nok. Håper vi kvitter oss med alt av dagens ledelse og trenere før OBOS. Vi har vel ikke råd til å drasse på det daukjøttet der heller.
                Kan ikke Per Berg bruke sine kontakter å få inn noen kompetente folk i styre og stell. Deretter klarer vi kanskje å tiltrekke oss trenere med visjoner og som kan litt fotball og innehar
                også en smule sosial intelligens.

Kommentar

• TheFugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 442

Forundrer meg ikke om denne ledelsen ikke faen kommer til å gå frivillig men heller kommer til kjempe med nebb og klør for å redde sine egne skinn, og det uavhengig av jobben som er utført. Vi får vel servert noen bortforklaringer alla "Det å miste 2 trenere på 2 år er tøft for en klubb", og vipps så er det resultatansvaret for 2 sesonger borte og ledelsen kan synes synd på seg selv og fortsette i jobbene sine. Jeg er så lei av å høre den bortforklaringen, akkurat som det er den eneste jævla grunnen til at vi rykker ned. Hva med fuckings spillerlogistikk og feil ansettelse av trenere?

Mesfin må hvertfall ut, selv om en legger godvilja til går ikke an å forsvare at han skal fortsette. Noe må skje i styret også, da de også er ansvarlig for elendigheten.

Mange millioner går tapt for klubben her, og det er sannelig ikke sikkert vi rykker opp igjen heller (dog vi bør). Jeg synes ikke Obos er ikke noen dårlig liga, mange lag spiller strukturert bra fotball og vet hva de vil.

Vi er per dags dato fucked, og jeg håper det kommer en real opprenskning i både ledelse og spillerstall.

Kommentar

• TheFugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 442

Noen som har sett intervjuet hans med Bakenga i en eller annen podcast? Helt absurd å høre på. Mannen mener han hadde spilt fast på en klubb i PL, for eksempel Brighton. Skulle tru fyren er psykotisk
                    Hehe er dette sant?

Sier han at han kunne spilt på PL klubb idag? De beina der er ikke planta på jorda.

Hmm, ja men det er jo forsåvidt greit det, han for dra til Brighton når nedrykket er et faktum. Vi sparer masse lønn. Win win for begge parter.

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6110

Herregud så mye rask vi har i troppen vår. Sitter og ser gjennom troppen og tenker på hva man kan gjøre for å effektivisere troppen for OBOS. Etter å ha plukka ut 16 spillere som er dødvekt eller på tide å bytte ut med nye krefter med ny energi, så sitter jeg fortsatt igjen med en full tropp (23 spillere) uten plass til nye spillere inn...

Kommentar

• kanarisuper
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2019
                        • 759

Opprinnelig skrevet av TheFugl

Hehe er dette sant?

Sier han at han kunne spilt på PL klubb idag? De beina der er ikke planta på jorda.

Hmm, ja men det er jo forsåvidt greit det, han for dra til Brighton når nedrykket er et faktum. Vi sparer masse lønn. Win win for begge parter.
                        Er dette fakta? Har han virkelig sagt og mener det??!! Det er jo i så fall noe av det verste jeg har hørt…helt seriøst!

Kommentar

• bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3030

Opprinnelig skrevet av kanarisuper

Er dette fakta? Har han virkelig sagt og mener det??!! Det er jo i så fall noe av det verste jeg har hørt…helt seriøst!
                          Podkasten Mush hour. Spilt inn i januar i år
                          I år så tar vi alt

Kommentar

• kanarisuper
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2019
                            • 759

Podkasten Mush hour. Spilt inn i januar i år
                            Absurd

Kommentar

• maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1308

De siste ukers hendelser har fått meg til å bli minnet på en udødelig scene i norsk filmklassiker fra 1976.

"Ingenting på Nationaltheatret er enkelt, det er tvert i mot meget vanskelig. Det kommer av de noe eiendommelige arbeidsforholdene her på teateret. Ikke minst har allmannamøtene som holdes opp til flere ganger om dagen bidratt til at orkesteret hater sangerne, sangerne avskyr balletten, balletten kan ikke utstå skuespillerne, skuespillerne tåler ikke trynet på hverandre, og det tekniske personalet vil ikke ha med noen å gjøre. Derfor er alle rom og passasjer spikret igjen, til og med murt Igjen og det er de barrierene vi må bryte ned for å komme frem til publikum. Der kommern! Dirigenten. Han hater orkesteret"

Egon Olsen 1976
                              Last edited by maxpayne; 05.11.2024, 16:14.

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3030

Opprinnelig skrevet av kanarisuper

Absurd
                                Det er mildt sagt. Denne sesongen må jo faen meg klippes sammen til en dokumentarfilm. Makan til kaos og komedie. Det får meg samtidig til å tenke, er vi ferdige? Det som hadde vært maks-LSK nå hadde jo vært og plukka 9 poeng i de 3 siste (selvfølgelig utopisk) for så å ryke hjemme mot Lyn eller Moss etter å ha vunnet borte først. DET er fugla 2024 sett bort ifra de 9 poenga selvsagt
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• Nosferatu
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 768

Det er mildt sagt. Denne sesongen må jo faen meg klippes sammen til en dokumentarfilm. Makan til kaos og komedie. Det får meg samtidig til å tenke, er vi ferdige? Det som hadde vært maks-LSK nå hadde jo vært og plukka 9 poeng i de 3 siste (selvfølgelig utopisk) for så å ryke hjemme mot Lyn eller Moss etter å ha vunnet borte først. DET er fugla 2024 sett bort ifra de 9 poenga selvsagt
                                  Det beste med sesongen blir Gode Vibber-episoden på nyåret. Kanskje vi rekker å bli med i When We Were Kings på tampen også (de legger jo ned til neste år). Kan de snakke om Glimt og Brann, kan de faen snakke om det åpne kjøttsåret som er Lillestrøm Sportsklubb - og folkene rundt som pirker vekk skorpen igjen og igjen.
                                  Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.

Kommentar

• Håvard Ottesen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2012
                                    • 162

Det er mye som er usikkert med framtida til LSK, men en ting som kommer til å skje er at Eric Kitolano kommer til å senke oss på Åråsen og hysje foran fansen
                                    Last edited by Håvard Ottesen; 06.11.2024, 23:00.

Kommentar

• plantemiddel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2012
                                      • 831

Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
                                      Det er mye som er usikkert med framtida til LSK, men en ting som kommer til å skje er at Eric Kitolano kommer til å senke oss på Åråsen og hysje foran fansen
                                      Høsten 2026. LSK kjemper en desperat kamp mot å overleve Postnord-ligaen og spiller en hjemmekamp mot Sandnes Ulf de MÅ vinne for å klare seg. Og sannelig etter 66 minutter kommer Sandnes Ulf sin nyervervelse Eric Kitolano inn på banen. I det 88. minutt utnytter han en feil av Mads Hedenstad og får lirket ballen i mål. Kitolano løper straks bort til LSK-fansen og ønsker dem lykke til i Norsk Tipping ligaen i 2027. Lokalavisa skriver at nedrykket var fansen sin skyld og freder alle i sportsklubben.
                                      Last edited by plantemiddel; 07.11.2024, 02:24.

Kommentar

• G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3308

Opprinnelig skrevet av plantemiddel

Høsten 2026. LSK kjemper en desperat kamp mot å overleve Postnord-ligaen og spiller en hjemmekamp mot Sandnes Ulf de MÅ vinne for å klare seg. Og sannelig etter 66 minutter kommer Sandnes Ulf sin nyervervelse Eric Kitolano inn på banen. I det 88. minutt utnytter han en feil av Mads Hedenstad og får lirket ballen i mål. Kitolano løper straks bort til LSK-fansen og ønsker dem lykke til i Norsk Tipping ligaen i 2027. Lokalavisa skriver at nedrykket var fansen sin skyld og freder alle i sportsklubben.
                                        Dette kan umulig skje, for du skriver at Kitolano løper bort til LSK-fansen. Bytt ut det ordet med noe mer passende, som siger, tusler, rusler, og du er kanskje inne på noe.... (oh fuck, ble jeg plutselig en mobber)?

Kommentar

• maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1308

Erling Knudtzon sin selvskading i dag står for meg som ett godt eksemplet på hva Lillestrøm sporstsklubb har bedrevet de siste 16 mnd. Det er selvskading på alle bauger og kanter. Joda, fansen er bra men heller ikke de bør slippe unna en selvevaluering etter sesongen. I snart 2 år, og særlig fra januar i år så har det vært viktigere for mange å kjempe mot VAR enn å forstå hvor alvorlig den sportslige situasjonen i klubben var og er. Nå er det endelig resulatet her. Turer til Kongsvinger, Raufoss og Egersund som spennende destinasjoner. Heldigvis så blir ikke VAR det mest betente temaet på neste årsmøte.
                                          Last edited by maxpayne; 09.11.2024, 21:23.

Kommentar

Working...