Sesongen 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3034

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

To blad Rösler som begge ble behandlet helt feil av klubben. Skandaløst
    Trøst deg med at Colin fortsatt er venn med sportsdirektøren. Det er tross alt det viktigste her
    I år så tar vi alt

Kommentar

• Zindrinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2019
      • 632

Skal ikke evalueringa offentliggjøres??

Dette ble dessverre «Gutteklubben Grei» som evaluerer hverandre slik jeg fryktet og uttrykte i et innlegg for noen dager siden.

Kommentar

• hekk
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2019
        • 257

Opprinnelig skrevet av Zindrinho
        Skal ikke evalueringa offentliggjøres??

https://www.rb.no/selvmotsigende-eks...o/5-43-2370668
        Jeg har forstått det sånn at deler av den vil bli offentliggjort, men ikke hele da den mest sannsynlig vil inneholde informasjon om ansatte som ikke vil være lov å publisere

Kommentar

• Klimtkongen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2014
          • 426

Ålesund forlenger kontrakten med Rekdal. De kan bli tøffe neste år…

Kommentar

• G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3313

Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
            Ålesund forlenger kontrakten med Rekdal. De kan bli tøffe neste år…
            Det blir den tøffeste OBOS-ligaen på mange år. Jeg ser minst 6 klubber som realistisk vil/ bør være med i opprykkskampen, og så kommer det alltid en overraskelse (som Egersund i år).

Kommentar

• G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3313

Da er Stokstad ute. Har sett utenfra ingen sterke meninger om det. Hva tenker dere?

Kommentar

• AB40
                Medlem
                Møteplager
                • Aug 2015
                • 82

Opprinnelig skrevet av G-Man
                Da er Stokstad ute. Har sett utenfra ingen sterke meninger om det. Hva tenker dere?
                Har vel gjort en helt ålreit jobb han. Sikkert flere som er nærmere klubben enn meg som kan si noe dypere, men fuglaXtra osv har jo vært fine tilskudd rundt klubben. Innsiden begynte vel før han kom eller? Og det er jo megapixel og de gode folka der som skal hedres for den gode jobben.

Det som kanskje er negativt er at klubben virker å ha sakket helt akterut når det kommer til å snakke til kundene sine og ikke kun sponsorpoolen. FuglaXtra osv er fint det, men det er ikke noe som skaper dialog eller fenger folk utover de som er dypt i mørket allerede.

Kommentar

• maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1308

Jeg tror vi nokså trygt kan fastslå at de sportslige problemene i LSK ikke skyldes Morten Stokstad.

Kommentar

• fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1274

Hvis Svenningsen starter skal jeg sette hus og hjem på oddsen på at han scorer! Hadde vært kult å tørre å brukt en ung stopper. Woxen glemte jeg helt bort, landslagsstjerna må med!
                    Gleder meg som faen til 2025 jeg, ingen VAR, forhåpentligvis /bank i bordet slanking av stallen og masse unge istedetfor de samma gamle, finner vi en normal trener som i tillegg VIL være trener har vi hauger av talent å forvalte. Nå har vi ingenting å tape lenger, vi er nødt til å bare peise på med fart og energi, innse at vi aldri rykker opp ved å spille livsfarlige pasninger foran eget mål men heller foran motstanders. Hvis økonomien virkelig er så ille som vi er advart mot kan ikke engang mesfin eller noen andre fucke opp detta, kanke erstatte solgte spillere med ræl hvis du ikke engang har råd til å kjøpe ræl, hæ? Da må det jo bli talent da. Go 2025, go!
                    Jeg drar fram denne kommentaren, og har uthevet dette med økonomi. Hva legger du i det? Er dette nye selvoppfunnede ting du stikker mot klubben? Du vet ingenting om den økonomiske situasjonen enda, vær klar over det.

Kommentar

• Zindrinho
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2019
                      • 632

Opprinnelig skrevet av fredpet76

Jeg drar fram denne kommentaren, og har uthevet dette med økonomi. Hva legger du i det? Er dette nye selvoppfunnede ting du stikker mot klubben? Du vet ingenting om den økonomiske situasjonen enda, vær klar over det.
                      Folk på forumet her har skrivi at vi er mye dårligere økonomisk stilt i obos 2025 enn vi tror. Hva mener du med nye selvpåfunnede ting, jeg har da verken dikta opp noe nå eller før?
                      Kommentarrn var egentlig ment som å se lyspunkt i mørket, hvis økonomien er rævva får vi se talenta våre.

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6111

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Jeg tror vi nokså trygt kan fastslå at de sportslige problemene i LSK ikke skyldes Morten Stokstad.
                        Stokkatad og han jækla kokken som rota til alt.

Kommentar

• bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3034

Opprinnelig skrevet av HSft

Stokkatad og han jækla kokken som rota til alt.
                          Ikke glem vaskedama som har stukket kjepper i hjula i hele år. Umulig å oppnå resultater med henne på lag
                          I år så tar vi alt

Kommentar

• fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1274

Folk på forumet her har skrivi at vi er mye dårligere økonomisk stilt i obos 2025 enn vi tror. Hva mener du med nye selvpåfunnede ting, jeg har da verken dikta opp noe nå eller før?
                            Kommentarrn var egentlig ment som å se lyspunkt i mørket, hvis økonomien er rævva får vi se talenta våre.
                            Forumet har ikke oversikt over status på økonomien vår pr nå, så det andre evt har skrevet må i beste fall være antakelser. At spesifikt du har selvoppfunnede ting var ikke det jeg mente, men svarte på generelt grunnlag.

At vi vil tape penger ved et nedrykk forstår alle, men økonomien er ikke dårlig. I mine øyne vil vi få et bedre lag neste år, så for meg er ikke alt svart selv om et nedrykk selvsagt er svart som natta. Depresjonen vil midlertidig komme.

Kommentar

• knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9567

Forumet har ikke oversikt over status på økonomien vår pr nå, så det andre evt har skrevet må i beste fall være antakelser. At spesifikt du har selvoppfunnede ting var ikke det jeg mente, men svarte på generelt grunnlag.

At vi vil tape penger ved et nedrykk forstår alle, men økonomien er ikke dårlig. I mine øyne vil vi få et bedre lag neste år, så for meg er ikke alt svart selv om et nedrykk selvsagt er svart som natta. Depresjonen vil midlertidig komme.

Jeg har hatt brisen kontroll på finansene til Sportsklubben tidligere og har vært kronisk kritisk til alt som har med økonomi å gjøre. Men det var før.

Var fx et årsmøte(?) hvor vi lurte på hvorfor det ble budsjettert med typ andreplass i serien og cupfinale som sikker inntekt, når vi etter alle solemerker ikke skulle klare å oppnå noe som helst. Var det liksom bare budsjett-teknisk for å havne i gul eller grønn sone?

Jo finere dressen til en høy herre var, jo mer ble spørsmålet avfeid. Og vi havna vel på 12 plass og røyk ut i første runde mot LSK4 i køppen. Jeje.

Hvor vil jeg med detta når det er nye tider?

Er det nye tider? Håper det. Men vi får se!

Kommentar

• trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7154

Ålreit håndverk, som man må kunne forvente fra en fagperson, og god reise videre. Det er vel det eneste jeg tenker om det.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4359

Han har vært en godt integrert medarbeider i Sportsklubben. Med andre ord har han vært like grå og gjennomsnittlig som resten av sirkuset.
                                  Elska þetta félag

Kommentar

• Zindrinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2019
                                    • 632

Ja, det var det som var poenget mitt og, jeg brukte vel ordet "hvis" om økonomien, ikke "at" den er dårlig. Da vil vi få se talenta i aksjon. AKA alt er ikke helt svart.

Men når du sier at folk på forumet ikke har oversikt over økonomien vår, for så i neste setning å si at den ikke er dårlig... Du er jo en på forumet her og du påpeker at du vet ting om økonomien til klubben... Så da vet vel hvertfall noen her noe?

Kommentar

• knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9567

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                      "Mediesjefen deltok aktivt i avgjørende styremøte" - RB

Sportsklubben gonna Sportsklubb.

Kommentar

• Pingla
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 381

For de som ikke gidder å lese en lang artikkel, men er opptatt av skyldfordeling, så er (min tolkning av) Sves sin oppfatning: Styret 74%, supportere 20%, mediesjefen 5,9, sportssjefen 0,1
                                        ¯\_(ツ)_/¯

Kommentar

• Svart og gul
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 457

Så fram til spennende lesing på morgenkvisten, men her var det mye oppgulp. Tenk å bruke så mye plass på ting som allerede er kjent. Egentlig bare dette styremøtet som var litt interessant.

Kommentar

Working...