Sesongen 2024
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det som kanskje er negativt er at klubben virker å ha sakket helt akterut når det kommer til å snakke til kundene sine og ikke kun sponsorpoolen. FuglaXtra osv er fint det, men det er ikke noe som skaper dialog eller fenger folk utover de som er dypt i mørket allerede.Kommentar
-
Hvis Svenningsen starter skal jeg sette hus og hjem på oddsen på at han scorer! Hadde vært kult å tørre å brukt en ung stopper. Woxen glemte jeg helt bort, landslagsstjerna må med!
Gleder meg som faen til 2025 jeg, ingen VAR, forhåpentligvis /bank i bordet slanking av stallen og masse unge istedetfor de samma gamle, finner vi en normal trener som i tillegg VIL være trener har vi hauger av talent å forvalte. Nå har vi ingenting å tape lenger, vi er nødt til å bare peise på med fart og energi, innse at vi aldri rykker opp ved å spille livsfarlige pasninger foran eget mål men heller foran motstanders. Hvis økonomien virkelig er så ille som vi er advart mot kan ikke engang mesfin eller noen andre fucke opp detta, kanke erstatte solgte spillere med ræl hvis du ikke engang har råd til å kjøpe ræl, hæ? Da må det jo bli talent da. Go 2025, go!
👍 1Kommentar
-
Kommentarrn var egentlig ment som å se lyspunkt i mørket, hvis økonomien er rævva får vi se talenta våre.Kommentar
-
Folk på forumet her har skrivi at vi er mye dårligere økonomisk stilt i obos 2025 enn vi tror. Hva mener du med nye selvpåfunnede ting, jeg har da verken dikta opp noe nå eller før?
Kommentarrn var egentlig ment som å se lyspunkt i mørket, hvis økonomien er rævva får vi se talenta våre.
At vi vil tape penger ved et nedrykk forstår alle, men økonomien er ikke dårlig. I mine øyne vil vi få et bedre lag neste år, så for meg er ikke alt svart selv om et nedrykk selvsagt er svart som natta. Depresjonen vil midlertidig komme.
Kommentar
-
Forumet har ikke oversikt over status på økonomien vår pr nå, så det andre evt har skrevet må i beste fall være antakelser. At spesifikt du har selvoppfunnede ting var ikke det jeg mente, men svarte på generelt grunnlag.
At vi vil tape penger ved et nedrykk forstår alle, men økonomien er ikke dårlig. I mine øyne vil vi få et bedre lag neste år, så for meg er ikke alt svart selv om et nedrykk selvsagt er svart som natta. Depresjonen vil midlertidig komme.
Var fx et årsmøte(?) hvor vi lurte på hvorfor det ble budsjettert med typ andreplass i serien og cupfinale som sikker inntekt, når vi etter alle solemerker ikke skulle klare å oppnå noe som helst. Var det liksom bare budsjett-teknisk for å havne i gul eller grønn sone?
Jo finere dressen til en høy herre var, jo mer ble spørsmålet avfeid. Og vi havna vel på 12 plass og røyk ut i første runde mot LSK4 i køppen. Jeje.
Hvor vil jeg med detta når det er nye tider?
Er det nye tider? Håper det. Men vi får se!Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Forumet har ikke oversikt over status på økonomien vår pr nå, så det andre evt har skrevet må i beste fall være antakelser. At spesifikt du har selvoppfunnede ting var ikke det jeg mente, men svarte på generelt grunnlag.
Men når du sier at folk på forumet ikke har oversikt over økonomien vår, for så i neste setning å si at den ikke er dårlig... Du er jo en på forumet her og du påpeker at du vet ting om økonomien til klubben... Så da vet vel hvertfall noen her noe?Kommentar
-
Kommentar
-
Så fram til spennende lesing på morgenkvisten, men her var det mye oppgulp. Tenk å bruke så mye plass på ting som allerede er kjent. Egentlig bare dette styremøtet som var litt interessant.Kommentar
Kommentar