Sesongen 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4359

Opprinnelig skrevet av Pingla
    For de som ikke gidder å lese en lang artikkel, men er opptatt av skyldfordeling, så er (min tolkning av) Sves sin oppfatning: Styret 74%, supportere 20%, mediesjefen 5,9, sportssjefen 0,1
    Bildet tegner seg mer og mer sånn nok mange har antatt at det har sett ut. Kokkim og flere av de andre styremedlemmene (alle?) må helt åpenbart langt bort fra Åråsen. Du bør tilby Kokkim å kjøpe navnet ditt, Pingla!
    Elska þetta félag

Kommentar

• Svart og gul
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 457

Litt overrasket over at Sves tar Stokstad spesielt, men at det er lite kritikk mot enkelte i styret. Enkelte i styret støttet Asterhed og ga ham permanent kontrakt, for så å blande seg inn i laguttak. Ikke alt som kommer fram her.

Kommentar

• sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1827

Opprinnelig skrevet av Svart og gul
        Litt overrasket over at Sves tar Stokstad spesielt, men at det er lite kritikk mot enkelte i styret. Enkelte i styret støttet Asterhed og ga ham permanent kontrakt, for så å blande seg inn i laguttak. Ikke alt som kommer fram her.
        Utdyp gjerne.

Kommentar

• Svart og gul
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 457

Opprinnelig skrevet av sigurdsen
          Utdyp gjerne.
          Har i hvert fall hørt at Sollie "overkjørte" Asterhed angående laguttak.

Kommentar

• Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1646

Forøvrig synes jeg det er synd at vi ikke fikk fortsette med AG. Det er tydelig at han og RA var svært godt likt. Som en av spillerne uttaler i artikkelen;

"Vi gledet oss til å gå på jobb hver eneste dag under Andreas. Vi likte måten vi trente og spilte på, og vi hadde tro på spillestilen. Det er framtidas fotball".

Det blir spennende å se hva man velger før neste sesong. Gårsdagens eller fremtidens fotball.

Kommentar

• niko
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 624

Opprinnelig skrevet av Svart og gul

Har i hvert fall hørt at Sollie "overkjørte" Asterhed angående laguttak.
              Det er i så fall totalt uakseptabelt og bør være god nok grunn til at han bør ut av styret.

Kommentar

• MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3568

Sves skriver at de to styremedlemmene som møtte Georgson på Gardermoen ble imponert. Det er for så vidt greit, men de burde også hatt nok kunnskap om Eliteserien kontra Allsvenskan til å se at vi ville behøvd helt andre indreløpere dersom vi ønsket å være med i toppen. Vi supportere advarte allerede i Januar on mangelen på fart på midtbanen, og det har bare forsterket seg gjennom sesongen.

Etter denne sesongen tar jeg det for gitt at alle i styret stiller sine plasser til disposisjon. Det betyr ikke at alle skal ut, men et signal om at de tar situasjonen på alvor og ikke setter seg selv over klubben.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1308

Denne evalueringen i RB er mer eller mindre SM sin historie. Det ser ut til at Stokstad er roten til alt vondt Selvsagt bare tull. At han snakker litt på ett styremøte for 45 dager siden gjør han på ingen møte til en person som er ansvarlig for de sportslige forfallet de siste 16.mnd. Likevel så indikerer det ett styre som ikke har tålt presset de har stått i, men det er viktig å presisere at jeg ser dette fra Svesengen som SM sin historie. Det mest interessante for meg her er hva som skjedde rundt Geir Bakkes avgang. Denne spillergruppa består dessverre av en del råtne egg som snarest må ut.
                  Jeg har for lenge siden skrevet at SM umulig kunne ha vært mye med i ansettelsen av AG noe som nå viser seg å stemme 100%
                  Last edited by maxpayne; 23.11.2024, 12:35.

Kommentar

• Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1646

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                    Denne evalueringen i RB er mer eller mindre SM sin historie, likevel ser det ut til at Stokstad er roten til alt vondt Selvsagt bare tull. At han snakker litt på ett styremøte for 45 dager siden gjør han på ingen møte til en person som er ansvarlig for de sportslige forfallet de siste 16.mnd. Det mest interessante for meg her er hva som skjedde rundt Geir Bakkes avgang. Denne spillergruppa består dessverre av en del råtne egg som snarest må ut.
                    For det første er vel ikke artikkelen en evaluering, men heller en oppsummering av hva som faktisk har skjedd de siste årene.

For det andre synes jeg det er merkelig om man ikke skal ta hensyn til tilbakemeldinger fra spillerstallen i forhold til trenersituasjonen. At Bakke ikke tåler kritikk og heller velger å avslutte arbeidsforholdet, forteller mer om ham. Han er ikke savnet.

Kommentar

• Fugggel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2020
                      • 522

Opprinnelig skrevet av Dole

For det første er vel ikke artikkelen en evaluering, men heller en oppsummering av hva som faktisk har skjedd de siste årene.

For det andre synes jeg det er merkelig om man ikke skal ta hensyn til tilbakemeldinger fra spillerstallen i forhold til trenersituasjonen. At Bakke ikke tåler kritikk og heller velger å avslutte arbeidsforholdet, forteller mer om ham. Han er ikke savnet.
                      Om Bakke opplever møte med spillerne som et åpent og ærlig møte, men i ettertid får høre fra sportssjefen at spillerne har gått direkte til han å klaget. Så synes ikke jeg at det er vanskelig å forstå at han blir forbanna. Viktigheten av at en prestasjonsgruppe drar i samme retning er enorm. Spør du meg er dette et tydelig tegn på at det slår sprekker, da er det lurt å ta sin hatt å gå.
                      At han drar til Enga er en helt annen historie, det er uakseptabelt.

Kommentar

• DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4359

Opprinnelig skrevet av Fugggel
                        Om Bakke opplever møte med spillerne som et åpent og ærlig møte, men i ettertid får høre fra sportssjefen at spillerne har gått direkte til han å klaget. Så synes ikke jeg at det er vanskelig å forstå at han blir forbanna. Viktigheten av at en prestasjonsgruppe drar i samme retning er enorm. Spør du meg er dette et tydelig tegn på at det slår sprekker, da er det lurt å ta sin hatt å gå.
                        At han drar til Enga er en helt annen historie, det er uakseptabelt.
                        En moden og profesjonell person ville selvfølgelig tatt den kampen og den diskusjonen og klart å skape konsensus om veien fremover.

En umoden og tverr person som ikke klarer å være åpen for andre synspunkter enn sine egne, blir furten, krenket og går til søpla!
                        Elska þetta félag

Kommentar

• Fugggel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2020
                          • 522

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

En moden og profesjonell person ville selvfølgelig tatt den kampen og den diskusjonen og klart å skape konsensus om veien fremover.

En umoden og tverr person som ikke klarer å være åpen for andre synspunkter enn sine egne, blir furten, krenket og går til søpla!
                          Du kan spinne det den veien du vill selvsagt. Men veldig mange trenere skjønner ikke når det er på tide å takke for seg. Det resulterer som regel i at de får sparken rundt neste sving.
                          jeg synes det gir mening at han ga seg på det tidspunktet med informasjonen som har kommet frem.

Kommentar

• MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3568

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            Denne evalueringen i RB er mer eller mindre SM sin historie. Det ser ut til at Stokstad er roten til alt vondt Selvsagt bare tull. At han snakker litt på ett styremøte for 45 dager siden gjør han på ingen møte til en person som er ansvarlig for de sportslige forfallet de siste 16.mnd.
                            For meg er ikke Stokstads tilstedeværelse på et styremøte det avgjørende, men det er et tegn på at det er altfor mange kompiser som har vært ansatt på Åråsen. Var Stokstad, Schelander, Kippe, Biffen, osv de beste kandidatene for å hjelpe klubben tilbake til toppen? Jeg har aldri vært noen fan av Stokstad som jeg opplever som unødvendig støyende, Schelander har så vidt meg bekjent vært ansvarlig for dødballer hvor vi har tidvis vært hjelpeløse for et lag med i utgangspunktet god styrke på området. Mads har under Biffens tid gått fra å være landets mest lovende keepertalent til å bli en middelmådig målvakt.

Kommentar

• DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4359

Opprinnelig skrevet av Fugggel

Du kan spinne det den veien du vill selvsagt. Men veldig mange trenere skjønner ikke når det er på tide å takke for seg. Det resulterer som regel i at de får sparken rundt neste sving.
                              jeg synes det gir mening at han ga seg på det tidspunktet med informasjonen som har kommet frem.
                              Ja, du kan jo "spinne det" den veien du gjør, hvis det er den typen benevnelser du velger å bruke i en diskusjon hvor forskjellige meninger bør komme frem!

Om du unnskylder rotta for måten dette skjedde på, er du selvfølgelig i din rett il å gjøre det.
                              Elska þetta félag

Kommentar

• MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3568

Ja, du kan jo "spinne det" den veien du gjør, hvis det er den typen benevnelser du velger å bruke i en diskusjon hvor forskjellige meninger bør komme frem!

Om du unnskylder rotta for måten dette skjedde på, er du selvfølgelig i din rett il å gjøre det.
                                Dessverre er ingen trenere tjent med å trekke seg frivillig til tross for at de ser skriften på veggen. Ved å tviholde på jobben tvinger de klubben til å sparke dem og da kan de forhandle om sluttvederlag fremfor å sitte igjen med null.

Kommentar

• DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4359

Fra nettavisen:

Lillestrøm står dermed med én fattig seier i Eliteserien på denne siden av sommerferien.

– Finnes det verre rekke i Eliteserien noen gang? Det er jo helt skandale, sier Erik Thorstvedt i TV 2s Fotball Xtra-studio.

– Det er en helt patetisk prestasjon. Det er et historisk svakt Lillestrøm. Nå har det gått fra tragedie til komikveld på Åråsen, sier Yaw Amankwah.
                                  Elska þetta félag

Kommentar

• Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1646

Interessant intervju med TLO. Han er tydeligvis svært frustrert over mye.

Kommentar

• kanarisuper
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2019
                                      • 759

Uansett så skinner det åpenbart igjennom nå at det er ikke kun et problem i denne klubben - det er mange. Sannsynligvis noen spillere som hatt alt for mye å si også tenker jeg, sammen med en del ledere. Her er det bare å starte en skikkelig huerulling først som sist.

Kommentar

• DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 4359

Fra Fotballekstra, når de drøfter om Bodø/Glimt vinner over oss og dermed gullet:

- Men Lillestrøm har slått Bodø/Glimt på Aspmyra i år.

Erik Thorstvedt: - Ja, men det er mange trenere siden...
                                        Elska þetta félag

Kommentar

• kanarisuper
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2019
                                          • 759

Fra Fotballekstra, når de drøfter om Bodø/Glimt vinner over oss og dermed gullet:

- Men Lillestrøm har slått Bodø/Glimt på Aspmyra i år.

Erik Thorstvedt: - Ja, men det er mange trenere siden...
                                          ALT i år er bare dritpinlig og flaut. Driter oss ut for hele landet. Skammer meg rett og slett på dette lagets vegne.

Kommentar

Working...