Sesongen 2024

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kanarisuper
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2019
    • 759

Opprinnelig skrevet av kanarisuper

ALT i år er bare dritpinlig og flaut. Driter oss ut for hele landet. Skammer meg rett og slett på dette lagets vegne.
    Skammer meg nesten litt over meg selv også - at jeg har fulgt dette møkkalaget og sett alle kampene..

Kommentar

• kanarisuper
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2019
      • 759

Skammer meg nesten litt over meg selv også - at jeg har fulgt dette møkkalaget og sett alle kampene..
      Men hva kan man gjøre?

Kommentar

• DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4359

Men hvem faen skal lede snuoperasjonen og bestemme hvem som skal ut og hvem som eventuelt får fortsette?

Når styreleder Kokkim åpenbart har det aller største ansvaret for tragikomedien!
        Elska þetta félag

Kommentar

• plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 831

Men hva kan man gjøre?
          Bite tennene sammen og stille opp på neste kamp med et bittelite håp, vel vitende at vi blir knullet på verste sorten av en gjeng som tragisk nok får betalt for å spille fotball.

Kommentar

• hthaug
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 445

Er det noen som husker, later som vi scorer mål?...en..to...

Kommentar

• Håvard Ottesen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2012
              • 162

For en sekk med møkk hele dette jævla elendige laget er. Tjue serietap!!!

Til siste kampen er det bare å spare de spillerne vi vil ha med neste år, de få som ikke har vært totalt møkk og de yngste. Alle under tjue blir hjemme. Roseth, Va og kanskje Lundemo kan sleppe. De andre kan reise opp og drite seg ut. Det er deres skyld. Vi kan like gjerne ta et rekordtap. Kanskje Fagermo kan trekke seg såvi setter en uslåelig rekord med ni trenere

Kommentar

• TheFugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 442

Denne sesongen må få konsekvenser alla sparking. Noe annet er helt ekstremt useriøst. Styret må gå. De har de øverste ansvaret. Kokkim bør ut. Det er fullt mulig med nytt styret. Ut med dem. Mesfin bør heller ikke inneha rolle som sportssjef. Sammensatt er det bla bla bla, de som er ansvarlig for denne pisssesongen bør ut.

Kommentar

• Zindrinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2019
                  • 632

Opprinnelig skrevet av Svart og gul

Har i hvert fall hørt at Sollie "overkjørte" Asterhed angående laguttak.
                  Hvis dette stemmer er det en skandale av dimensjoner. Hvorfor ansette trener hvis styret skal ta ut laget?
                  Det er på nivå med kyllingfarmern i Blackburn og Koteng/Trøim i rbk/søpla, men de er ihvertfall "unnskyldt" med at de er mangemilliardærer totalt blottet for selvinnsikt og har levd et liv der folk har sleika de i rævva for å få være med på business med dem, de lever i en boble der de tror de er rike fordi de er supersmarte multitalent. Men hva i alle dager er Sollies unnskyldning?

Litt flåsete sagt har vi i år hatt en sportssjef i 20%-stilling, det tilsvarer 1 dag i uka for vanlige arbeidstakere. Vi har en trener som ikke er tilstede fordi han skal være ekspert på tv i et annet land og et styremedlem som tar ut laget? En mediesjef som snakker økonomi på årsmøte? Rolleblandinger av en annen verden.

Jeg kan ikke fatte hvordan veien videre skal gå, skal speilsoneterapeuten ha siste ord i neste sportssjefsansettelse eller kanskje kokken skal finne ny innstilling til styreleder?

Kommentar

• Steinhardt
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Feb 2004
                    • 18

Er Kokkim, Sollie og Stokkstad de riktig menneskene til å ta sportslige avgjørelser som treneransettelser og spillerkjøp?

Kommentar

• bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3034

Sjeldent har vel frasen "Alle må gå" vært mer passende enn idag. For en gjeng med avskum vi så på banen idag. Jeg la spesielt merke til Krygård. Han gikk rundt og smilte etter at han hadde avlevert en pasning som var helt avskyelig. Fy faen jeg fikk lyst til å styrte banen å tørke av det gliset med bare neven. Allikevel er det selve bildet av denne gjengen. En gjeng med æreløse hunder. Det dårligste laget jeg noen sinne har sett!

Ledelsen, klubben og talerøret deres i RB. Alle må gå! ALLE!!!!!
                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Fugggel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2020
                        • 522

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Ja, du kan jo "spinne det" den veien du gjør, hvis det er den typen benevnelser du velger å bruke i en diskusjon hvor forskjellige meninger bør komme frem!

Om du unnskylder rotta for måten dette skjedde på, er du selvfølgelig i din rett il å gjøre det.
                        Unnskylder ikke at han gikk til vålerenga nei, men om man isolerer det ned til tidspunkt var det nok lurt å gi seg.

Kommentar

• *eLSKerLSK*
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2005
                          • 484

Møter opp på Åråsen uansett hvor jævlig laget presterer. Blir belønnet med behandling som en kriminell ved innslipp. Kiosken har selvfølgelig ikke varme pølser, kaffe eller noe som helst annet fristende 15 minutter før kampstart. Den stakkars dugnadsgjengen får kjeft for dette i nabokøen, som unnskylder seg med at de bare er der to ganger ila en sesong. Ikke mye gøy å stille opp på dugnad da. Og så dette makkverket av ett drittlag. Kan noe gjøres dårligere? Håper ny ledelse snart er på plass og gjerne noen som forstår hvordan man behandler både publikum og dugnadsgjeng.

Kommentar

• knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9567

Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
                            Møter opp på Åråsen uansett hvor jævlig laget presterer. Blir belønnet med behandling som en kriminell ved innslipp. Kiosken har selvfølgelig ikke varme pølser, kaffe eller noe som helst annet fristende 15 minutter før kampstart. Den stakkars dugnadsgjengen får kjeft for dette i nabokøen, som unnskylder seg med at de bare er der to ganger ila en sesong. Ikke mye gøy å stille opp på dugnad da. Og så dette makkverket av ett drittlag. Kan noe gjøres dårligere? Håper ny ledelse snart er på plass og gjerne noen som forstår hvordan man behandler både publikum og dugnadsgjeng.
                            Dette her må faktisk styret (av alle ting!) gjøre noe med!

Skulle liksom tro at det å behandle kundene sine på en bra måte og å pushe produkter på dem skulle bli sett på som god/normal butikk.

Men nei.

Så styret (av alle ting!) må legge føringer!

Kommentar

• G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3313

Opprinnelig skrevet av knut

Dette her må faktisk styret (av alle ting!) gjøre noe med!

Skulle liksom tro at det å behandle kundene sine på en bra måte og å pushe produkter på dem skulle bli sett på som god/normal butikk.

Men nei.

Så styret (av alle ting!) må legge føringer!
                              Og du har tillit til at en gjeng som har vist uante nivåer av sveiseblindhet hele sesongen har kapasitet til å gjøre det? Vi har fått innside-rapport fra en av de frivillige her som beskriver hvordan de blir ignorert og oversett av ledelsen i klubben. (De er selvfølgelig altfor viktige til å involvere seg i slikt...) Du skjønner, det er faktisk de frivillige og oss trofaste supporterne som er problemet i klubben. Blir de bare kvitt oss, så kan de leke med pengene som om det var Monopol uten å bli stilt krav til.

Med bare et snev av anstendighet så ligger oppsigelsene til Kokkim, Mesfin og Gabrielsen på bordet i morgen tidlig.

Kommentar

• knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9567

Opprinnelig skrevet av G-Man

Og du har tillit til at en gjeng som har vist uante nivåer av sveiseblindhet hele sesongen har kapasitet til å gjøre det? Vi har fått innside-rapport fra en av de frivillige her som beskriver hvordan de blir ignorert og oversett av ledelsen i klubben. (De er selvfølgelig altfor viktige til å involvere seg i slikt...) Du skjønner, det er faktisk de frivillige og oss trofaste supporterne som er problemet i klubben. Blir de bare kvitt oss, så kan de leke med pengene som om det var Monopol uten å bli stilt krav til.
                                Om jeg har tillit til noen andre enn de frivillige og supporterne til LSK? Nei!

Men dette må opp på styrenivå siden han som egentlig har ansvaret ikke ser ut til å bry seg om at ting er dritt og et jævla ork for frivillige og tilskuere/kunder. Og det kommer vi til å tape på!

Skulle styret klart å legge føringer rundt det her, måtte de bli fulgt uavhengig av hvem som sitter i styret osv og det er det jeg vil ha.

Kommentar

• Diamanten
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Nov 2006
                                  • 70

Opprinnelig skrevet av Steinhardt
                                  Er Kokkim, Sollie og Stokkstad de riktig menneskene til å ta sportslige avgjørelser som treneransettelser og spillerkjøp?
                                  Svaret på det er vel med fasit i hånd: Nei....
                                  En annen ting som med fasit i hånd gir meg samme svar er: Bør Robin Asterhed sparkes etter 5 kamper med dårlig poengfangst? Det mente jeg da, og det mener jeg idag. 5 kamper som gav oss shit nothing i poeng, men vi hadde fortjent poeng mot både molde og godset.

Så vet jeg at stemninga her inne var RA ut da, og at man uansett ikke får gjort om på ting. Men får man ikke inn den man egentlig vil ha (HEØ) så er det ikke alltid like lurt å hoppe på første og beste nødløsning som praktiserer helt annen retning. Dette har vi forsøkt i år, bare verre enn en i Kypriotisk liga. Avmakt er hva jeg har følt på i høst, totalt utskifting er hva jeg håper på, og Obos med det spillermaterialet + rett personer inn kan bli meget bra både for 2025 og fortsettelsen.

Kommentar

• hthaug
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2004
                                    • 445

Jeg må kommentere kiosk biten.

Vel, det er et par ildsjeler som prøver så godt de kan hver bidige kamp. Dama i DNB kiosken har vært der i 30 år både sommer og vinter, men Kiosk har også kollapset en del fra høsten av. (Jobbet hver kamp før og mange kvelder utenom kampdager, men var kun på 2 kamper fra høsten og tar kun et par kamper neste år). Jeg så dette komme i våres for å være ærlig når jeg virkelig gikk inn for å både rydde, koste, ta søppel, pynte, flagge og prøve med andre å løfte inntrykket også utenfor kampdager.

Jeg hadde ansvaret som frivillig for å bygge opp dette rundt kiosk og hadde en visjon om å levere en stadion vi kunne være stolte av, men det er ikke alle krefter som drar i samme retning. Noen kunne jeg ha skrytt uhemmet av fordi de også deler samme visjon, også folk som er ansatt i LSK, og andre føler jeg saboterer med vilje for at man prøver å gjøre noe nytt. Det var mest av det siste jeg møtte på og årsaken til at jeg trakk meg tilbake. Dette gjelder ingen av de som serverer og tar betalt, de er som sagt der to ganger i året og rullerer.
                                    Det ble investert en del penger i år i nytt utstyr, og en stund rundt sommeren synes jeg kiosk leverte veldig bra, før som sagt flere ga litt opp. (inkludert meg).

LSK trenger mange flere frivillige, både kiosk og garantert annet og stadion er langt fra optimal til å kunne ta i mot mer enn 6-7 tusen i forhold til dimensjoner på kiosker, køer og at man under kamp må ut av stadion og gå rundt for å holde flyten oppe. Åråsen er slitent, men likevel burde det være mulig å ta noen enkle og billige krafttak for å løfte inntrykket og ikke minst opplevelsen av å komme, noe jeg prøvde å fokusere på, men med dårlig kropp og bosatt 8 mil unna så var det lite jeg alene kunne gjøre. Jeg hadde en tanke om å invitere KFL på en dugnad, men så langt kom jeg ikke.

Likevel finner jeg det rart at dette ikke er et fokus som igjen bidrar til at enda flere kan komme på kamp. Jeg har i flere år spurt etter et dokument som kan fortelle meg om hvor lista skal ligge, og hva som ligger i bånn for at de frivillige kan gjøre dette, men dette finnes ikke....

Edit 2. Om det finnes folk her inne som kjenner noen uansett status, helse og alder (bør være mer enn 16) trygdede, ensomme bestemødre, egentlig hvem som helst som uansett kapasitet ønsker å bidra om enn litt, så tror jeg at vi kan starte 2025 på et annet nivå.

Kommentar

• maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1308

Det finnes en del spillere som ble spart for den siste ydmykelsen. Heldigvis så tok DEF ett valg om å satse på rutinerte spillere som jeg vi ha ut av denne troppen. Jeg vil ha disse ut i følgende rekkefølge.

1. Hoff
                                      2. Åsen
                                      3. Gabrielsen.
                                      4. Lundemo

Disse er det høyst nødvendig å fjerne. Ingen av disse må få legge noen føringer for veien videre.

..så har man en mellomkategori av spillere som hadde de vært skadefrie kunne gjort en ok jobb men som må ut.

4. Bolly
                                      5. Knudzon
                                      6. Uba Charles

nr. 7 i egen kategori. Karlin(muligens god nok for Blaker)

Så er spørsmålet om hvem av spillere som Krygård , Roseth(LSK`s mest oppskrytte spiller) Felix Va hvem som tar utfordringen med å være med videre. Ok med penger, og jeg kunne fint tatt ut en, kanskje to av disse også.

TLO vil jeg faktisk ha med videre. Kan bli en fin backup, men om det er bærekraftig med pendling ennå ett år er et spørsmål, er han er 110% motivert så vil jeg har han med videre.

Spillere som Garnås, Moen Foss ble spart for den verste ydmyklesen med nedrykket og vil være gull verdt i Obos ligaen, men de må selvsagt være 110% motivert. Ranger kan også bli fin å se i Obos.
                                      Last edited by maxpayne; 24.11.2024, 13:41.

Kommentar

• MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3568

Møter opp på Åråsen uansett hvor jævlig laget presterer. Blir belønnet med behandling som en kriminell ved innslipp.
                                        Det er blitt en del år siden jeg stod på feltet (sitter på felt F nå), men jeg skjønner ikke behovet for visitering på feltet. For 10-15 år siden var det en del konflikter mellom undergrupper og vi hadde Lillestrøms Fineste som skapte en del bekymring, men mitt inntrykk er at feltet for tiden er samlet og da burde det ikke være nødvendig med så strenge tiltak. Spesielt med tanke på at bluss o.l. har blitt akseptert.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• *eLSKerLSK*
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2005
                                          • 484

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                          Det finnes en del spillere som ble spart for den siste ydmykelsen. Heldigvis så tok DEF ett valg om å satse på rutinerte spillere som jeg vi ha ut av denne troppen. Jeg vil ha disse ut i følgende rekkefølge.

1. Hoff
                                          2. Åsen
                                          3. Gabrielsen.
                                          4. Lundemo

Disse er det høyst nødvendig å fjerne. Ingen av disse må få legge noen føringer for veien videre.

..så har man en mellomkategori av spillere som hadde de vært skadefrie kunne gjort en ok jobb men som må ut.

4. Bolly
                                          5. Knudzon
                                          6. Uba Charles

nr. 7 i egen kategori. Karlin(muligens god nok for Blaker)

Så er spørsmålet om hvem av spillere som Krygård , Roseth(LSK`s mest oppskrytte spiller) Felix Va hvem som tar utfordringen med å være med videre. Ok med penger, og jeg kunne fint tatt ut en, kanskje to av disse også.

TLO vil jeg faktisk ha med videre. Kan bli en fin backup, men om det er bærekraftig med pendling ennå ett år er et spørsmål, er han er 110% motivert så vil jeg har han med videre.

Spillere som Garnås, Moen Foss ble spart for den verste ydmyklesen med nedrykket og vil være gull verdt i Obos ligaen, men de må selvsagt være 110% motivert. Ranger kan også bli fin å se i Obos.
                                          Om vi skal spille med firebackslinje neste år, håper jeg dette blir paret vårt. Evt med Roseth til venstre om vi skal spille med tre stoppere.

Kommentar

Working...