Neste kamp blir veldig spennende. Nye svenske trenere med mer spillende tankegods som begge er ferske som hovedtrenere på toppnivå. Jeg har trua på at vi har valgt den riktige
Trenertråd: Andreas Georgson
Collapse
X
-
-
Etter gårsdagen der han uttalte seg meget diplomatisk minnet han meg ikke så lite om Wenger.
Tidligere har han fremstått mer usikker og rådvill og meget naiv.
Nyere intervjuer tyder på at han har hatt en bratt læringskurve som han hatt godt av.
Klarer han nå å fremstå ligger selvsikker på hva og hvordan vi skal spille kan det se lyst ut.
Da tar jeg glatt en berg og dalbane sesong. Som ikke bare har sine bakdeler - dess større nedurer, dess ...
Kravet er selvsagt at vi holder oss. Hvis ikke er det et støveltupp der sola ikke skinner og ut av Åråsen!!!👍 5Kommentar
-
Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
-
Ser man det. Jeg skrev allerde i mai om at jeg satt med en slik "følelse". Er bare å se på cv-en til mannen. Ny svak signering av sportssjefen om Georgson drar allerede nå.👎 1Kommentar
-
Vi får vel en kompensasjon, og det kommer til å komme en masse svada om at Manchester United er en så stor klubb at han ikke kan si nei osv. osv., men er dette virkelig lurt av ham?
Fyren bytter jo klubb oftere enn folk bytter skjorte. Hvem vil ta sjansen på å ansette en hovedtrener som det er stor sannsynlighet for at ikke blir mer enn et halvt år?Kommentar
-
Har han ikke et større ønske om å være hovedtrener enn at han vurderer dette, er det ingenting å gråte over. Da er han fersket i løgn om at det var veien han ville gå. Tydeligvis en opportunist som prøver å si de rette tingene, uten at det er hold i dem.👍 2Kommentar
-
Men hva med de glupingene som vi leide inn for å ansette fyren. Burde ikke de med alle sine verktøy plukket opp dette på et tidspunkt.
Jeg mener dette er enda en stygg ripe i lakken til vår sportssjef. Begynner å bli noen nå...👍 3Kommentar
-
At han ville bli her i fem år hvis ting gikk bra er det ingen som tror. At han forsvinner etter en halv sesong kan man ikke forvente at noen skal kunne forutse.👍 2Kommentar
Kommentar