Svak åpning i treningskamp mot MIF. Vi burde hatt straffe i mot, og har ikke greid å etablere noe eget spill etter 15 min..
Treningskamper 2024
Collapse
X
-
-
Bytter nesten hele laget til kampen i dag, og det vises virkelig på banen. Ræva første kvarter hvor Mjøndalen allerede tilsynelatende har blitt snytt for straffe (soleklar hands av Rogers?) og nesten blitt forært et mål etter kløning mellom Hoff(?) og keeper.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg ser ingen! som har utmerket seg positivt på et svakt LSK.
Kommentar
-
Faktisk helt sjukt hvor nazi TV 2 er på å blokke VPN. Finn dere noe bedre å gjøre. Hvis dere kan ta betalt av meg, og IP-adressen min er i EU/EØS, om det så er via VPN, så kan dere bare se å roe ned. Enormt frustrerendeLast edited by Kanarivogel89; 02.03.2024, 15:41.Kommentar
-
Og dit gikk han også. Garnås inn. Men før det hadde Rogers faktisk overraska meg positivt. Enig i at starten var særs svak og famlende, men spillet har klart tatt seg opp, og jeg kjenner igjen det de vil prøve på. Skaarud og Tønnessen med flere gode initiativ. Omtrent som en måtte vente fra «de nest beste», bare Ranger, Moen Foss, Tønnessen og Hoff jeg ser som aktuelle fra start. Men ingen av de øvrige som faller helt gjennom, individuelt, greit nok, spiller for spiller. Heller samspillet som ikke sitter (enda), for ganske mange unge og urutinerte.
👍 3Kommentar
-
Det er skremmende at vi ikke klarer å etablerere noen ting mot et middels OBOS lag. 70 minutter med surr og rot. UbaCharles hadde nok fått plass i startoppstillingen til Mjøndalen, og det er jo litt positivt.Kommentar
-
-
Dette var tynn suppe, lurer på hvordan i all verden vi skal klare å score mål…..________________________
TBKommentar
-
Jeg tipper Hagerup snart er vurdert likt med MC. Resten er meget tynn suppe og jeg føler meg mere og mere sikker på at det ikke går lang tid ut i sesongen før vi igjen har 3 bak. Det som også er ille er at vi møter ræva motstand inn mot seriestart. Det betyr at Uba kan virke som ett sikkert kort men jeg er redd for at han ikke holder mål når alvoret starter.Kommentar
-
En tullete og relativt meningsløs treningskamp, spør du meg. Elleve mann som ikke finnes samspilte. Forstår at de som spilte mot Godset ikke kunne starte igjen allerede i dag, men dette var nok siste gangen noe annet enn en toppet ellever ble sendt utpå matta. Ser Særp sendte utpå B-laget og ble most 4-1 av Moss, så det er ikke bare oss.
Kåffå i neste. De herjet med Odd i dag. Blir en fin test.👍 5Kommentar
Kommentar