Treningskamper 2024
Collapse
X
-
Kommentar
-
Uba Charles synes jeg var ganske god, så han viser i alle fall at han ønsker å kjempe om plassen.
Og Hoff trenger 90- minuttere for å bli fit. Han kan ikke være langt unna en startellever. Var en av de aller beste i dag. Men spilte indreløper i dag og er ikke veldig målfarlig.
Roseth spilte venstreback og det kledde han ikke så bra. Men er vel inne i en toppet startellever som midtstopper.
👍 3Kommentar
-
Han kastet seg vel en gang i denne kampen, på det siste av de to skuddene. Han er sikker med ballen i beina og var med litt i pasningsspillet. Og beviste at han har en fantastisk frisparkfot.
Var så lite angrep i mot at han ikke fikk vist hvor god han er som skuddstopper.
Han framstår for meg som bedre med ballen i beina enn MHC, og at han er helt rå på frispark er et pluss. Mens hvor nære han er som skuddstopper, og i feltet er vanskelig å si. Da må man nesten høre med noen som følger med på treningsfeltet, som f.eks. gilbert, eller andre som følger laget veldig tett.👍 1Kommentar
-
Laget til dagens kamp mot Odd:
Mads
Ranger - Garnås - Gabrielsen - Roseth
Ibrahimaj - Lundemo - Åsen
Kitolano - Lehne - Skogvold
egen kommentar:
Merkelig å sette Roseth på back som sist. Kanskje for at både han og Garnås skal få 90 minutter, men jeg stusser over at vår antatt beste stopper får spilt så lite stopper i oppkjøringa.
Med mindre dette faktisk er en 343 med Ranger og Åsen som vingbacker, da.Kommentar
-
Fortsatt bare treningskamper, men jeg lurer på om jeg vil bli nødt til å krype til korset angående Lundemo. Virker å stortrives under de nye trenerne.👍 2Kommentar
-
Får greit hjertet i halsen av disse frispillingene våre bakfra. Mads er rett og slett nødt til å ta steg her om det skal være liv laga.Kommentar
-
Rimelig søvndyssende saker. Vi evner ikke skape sjanser. Det er dessverre en disharmoni i spillerlogistikken til å få spille det spillet Georg ønsker. Ettersom vi mer eller mindre har de samme spillerne så har sliter vi med de samme tingene: Tempo og ballsikkerhet.
Denne sesongen blir nok i beste fall midt på treet ... og der putta OddKommentar
-
-
Ser egentlig bra ut og er bedre enn Odd i det meste, men det mangler kvalitet på detaljene. Uba og Roseth på backene lukter ikke mål og målpoeng akkurat, Skogvold fortjener ikke og har heller ikke godt av all den tilliten han tilsynelatende får. Tror han hadde hatt veldig godt av en konkurrent og en å jakte en startplass sammen med.👍 1Kommentar
Kommentar