Et tankekors at Geir Bakke venta med å gi Skaarud debuten på tampen av sesongen 2022 for å beskytte ham, men så legger vi enormt med press på blodferske Skogvold bare et halvt år senere. Det føltes feil da, og det føles fortsatt feil. Han trenger konkurranse, selv om han på ingen måte har vært den svakeste utpå der i dag.
Treningskamper 2024
Collapse
X
-
-
Skogvold er vel den som har vært nærmest å skape noe? På høyresida har vi vært nærme flere ganger, men ikke klart å gå forbi eller slå gode nok innlegg👍 2Kommentar
-
Et tankekors at Geir Bakke venta med å gi Skaarud debuten på tampen av sesongen 2022 for å beskytte ham, men så legger vi enormt med press på blodferske Skogvold bare et halvt år senere. Det føltes feil da, og det føles fortsatt feil. Han trenger konkurranse, selv om han på ingen måte har vært den svakeste utpå der i dag.Kommentar
-
Et tankekors at Geir Bakke venta med å gi Skaarud debuten på tampen av sesongen 2022 for å beskytte ham, men så legger vi enormt med press på blodferske Skogvold bare et halvt år senere. Det føltes feil da, og det føles fortsatt feil. Han trenger konkurranse, selv om han på ingen måte har vært den svakeste utpå der i dag.
Men med et raid og et steg som kun Tommy kunne matche. Atter en gang ender det ut intet etter dårlig samhandling med TLOKommentar
-
Enig med Stakkeland om at Skogvold har vært den beste av fronttrioen i dag, OG med Pad i at det trengs konkurranse i front-leddet.
Vi har p.t ingen reell konkurranse på topp, evt med unntak for Knudtzon (hvis vi får han på beina).
Det vi har er unggutter som p.t. er kandidater til innhopp for å ta nivået på sikt
(edit: og en litt helseutsatt super-sub i Bolly)¯\_(ツ)_/¯👍 1Kommentar
-
2. omgangen til Henrik er det skarpeste han har gjort i LSK-drakt. Jeg får begynne å betvile evnene hans oftere
Etter hvert en kontrollert seier mot Odd. Meget fortjent at vi vinner👍 6Kommentar
-
Skogvold er BB etter min mening. Å skape sjanser er det vanskeligste i fotball, og Skogvold skapte omtrent det som var både i første og andre omgang. Synes stort sett han tok gode valg også, og med litt mer flyt/presisjon hadde han fort hatt to assist til.👍 2Kommentar
-
Vi har Ranger, Uba og Erling som kan bekle høyrebacken. Dersom skaden til Ranger skulle vise seg å sette han ut og Erling er langt unna å være spilleklar, så kan jeg se behovet for å hente noen, men da evt. på lån.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Etter nok en treningskamp sitter jeg igjen med forhåpninger for hva vi har i vente,og selvfølgelig et par bekymringer.
Syns vi er kneppet bedre enn Odd i første omgang, men klarer selvfølgelig å slippe inn mål på den eneste ordentlige sjansen de får i kampen. Den kommer som "vanlig etter at vi får innkast på egen banhalvdel og kaster fremover med strekk i laget fordi vi ønsker å gå i angrep... mister ball og de "kontrer" inn ganske enkelt... Er det mulig å ta disse kastene fort til mann i sikring og dunke den langt? bare spør, for dette må vi slutte med... Det blir som å prøve å spille seg ut bakfra å slå en pol pasning til nærmeste mann og håpe at han skal klare å sende den trygt videre...
Vi sliter også med å skape mange store farligheter i første omgang, men det er jævlig nær mange ganger og jeg må si at ballen flyttes mye bedre og kjappere og ikke minst mer fremover med flere kryssløp enn vi så under Bakke så det er faktisk rimelig underholdende til tider.
Andre omgang a???
Burde blitt mye mer enn 2-1 og jeg blir til tider oppriktig glad og varm innvending. Kjenner jeg har så trua på det vi driver med at med litt harde innlegg langs bakken fra Uba (som slo de unødvendig halvhøyt), og at TLO får slipt pannebrasen korrekt til 1 april så tror jeg dette kan bli en sesong vi kommer til å ha mange fine søndager på Åråsen. Må si de har kommet langt på vei de siste ukene etter at jeg gråt meg gjennom de første treningskampene (dog med spilere som ikke skal/bør være i førstelaget i alt for mange posisjoner).
P.S. syns forøvrig Roseth på venstre back er en finfin liten greie så lenge vi spiller så skjevt som vi gjør, så null stress på den siden. Ranger ut igjen derimot er vel neppe ideelt:/👍 6Kommentar
-
Jeg er fortsatt skeptisk, men litt mer positiv etter denne kampen. Skal vi ha noe håp om å klare topp fem bør vi slå Odd hver gang, etter min oppfatning. Jeg skulle gjerne sett oss toppet mot et av de antatte topplagene for å se hvordan vi egentlig ligger an. Uba var helt ålreit etter at Ranger måtte av. Jeg syns Ruben og Lundemo var trege med ballen og ganske langt fra forventet nivå. Skogvold var veldig frisk, særlig i andre omgang. Jeg tror han og TLO kan bli en hit. Fortsatt skeptisk til mangelen på tempo på midtbanen, og jeg tror det kommer til å bite oss i ræva når vi møter gode lag.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 2Kommentar
-
Gratulerer med innlegg nr 7000! Og mange tusen av dem har slett ikke vært bare skeptiske! Jeg er også, om ikke skeptisk, så avventende, som vanlig urolig og bekymra, men, også som vanlig, håpefull og til tider reint optimistisk. Som de aller, aller fleste av oss Fugla-supportere, og fotballfans generelt.👍 9Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar