Treningskamper 2024
Collapse
X
-
-
For å være ærlig, jeg tror han hadde sett mye bedre ut sammen med Åsen framfor Ibra. Jeg tror at Åsen har mye av æren for hvor god Edh så ut på venstresiden.👍 2Kommentar
-
LSK så bra ut i 1.omgang mot STB. Spørsmålet er vel heller hvor "effektiv" den spillerstilen er når man ikke har riktige spillere til å gjennomføre den.
Frykter en frustrerende sesong der vi forsøker og forsøker, men klarer ikke putte og slipper inn mål på overganger.
Ikke mange lag som klarer å gjennomføre denne stilen. enga forsøkte, men endte med å rykke ned. Det var en annen fotball de rykka ned med, balleball, men forsøkte i mange sesonger uten å lykkes. Selv med flere artister. Derfor stiller jeg spørsmål ved om det er en lur vei for LSK å gå. Det er en utrolig krevende spillestil.
Lurer forresten ltit på den siste signeringen ... ikke rare stats'en på han fyren der. Må håpe på en ny Zane signering ...
Last edited by kunden; 25.03.2024, 09:27. Begrunnelse: Denne skulle egentlig vært postet i Sesongen 2024 trådenKommentar
-
-
Kommentar
-
Lelesiit gjør alt på egen hånd. Enormt raid og 2-0. Raskeste LSK-spiller siden Bolly herja i sin første periode? For et talent vi har her!👍 12Kommentar
-
Helt rått. Ut fra "engasjementet" til kommentatoren hørtes det ut som det var en styring fra to meter.😂 7Kommentar
-
Kommentar
-
Får mer og mer sans for Eric Larson. Synes han er flink til å lese spillet, bryter bra foran, er ofte spillbar på gode løp bakfra. Passe kynisk, faller passe lett uten å kunne direkte beskyldes for å filme. På minussiden virker han å ha strikkmotor og blir ofte borte rundt 60 minutter. Selger seg litt lett noen ganger.
Krygård trenger åpenbart mer tid for å bli kampklar. Viste noen tendenser, men var ganske anonym.
Karlin klarer seg veldig bra igjen i dag (med unntak av en blemme som skapte overgang), men som flere har påpekt: motstanden var ikke all verden.Kommentar
-
Kommentar
-
-
KFUM ligger under 3-0 til pause mot HamKam i dag. Jeg var lovredd første ti av treningskampen, men vi tok full kontroll etter det. Synes både Karlin og Lucky har meldt seg på nå👍 4Kommentar
Kommentar